17

856 72 3
                                    

Odprevadila som Jade.A úplnou náhodou som sa vracala domov cestou pri lese.A úplnou náhodou som zišla z cesty a vošla do toho lesa o ktorom Scott povedal že sa mu mám vyhýbať. Rozhodne ho nebudem počúvať.Prechádzala som pomedzi stromy.Scott hádaj kto sa prechádza večer po lese? Prebehlo mi hlavou a začala som sa smiať.Keby ma niekto v tejto chvíli videl určite by si myslel že som sa zbláznila.Smiať sa na hlas asi nebol ten najlepší nápad.Za mnou som počula kroky.Telom mi prebehol mráz.Tak Eleanor otoč sa pekne pomaly.Tak ja som sa teda otočila a viete čo??No nič lebo som tam nevidela nikoho a nič.Fajn som paranoidná.Prechádzala som sa ďalej a ďalej.Celé mi to pripadalo ako nejaký hlúpy žart zo Scottovej strany.Žeby sa chcel pomstiť za ten rozchod? Nie tomu neverím veď sám povedal že ku mne nič necítil.Začína byť chladno a myslím že som sa stratila.Zastavila som a porozhliadla som sa.Jasné normálny človek by sa vrátil po cestičke po ktorej prišiel lenže ty Eleanor si musela ísť krížom krážom.Čo bolo najhoršie? Znovu som počula tie zvuky.

,, Stratila si sa maličká?"začula som zamatový hlas za sebou.

,, Maličká?"nadvihla som obočie a otočila sa.Stál tam čiernovlasý muž,jeho tvár zdobilo jemné strnisko, hnedé oči.Uškrňal sa.

,, Maličká"prikývol.

,, Koľko máš vlastne rokov? Šestnásť? Sedemnásť?"pristúpil ku mne.

,, Nevidím dôvod prečo by ste ti to mala vôbec povedať"odvrkla som.

,,Hmm.. Maličká je drsná"oči mu zažiarili a zrak uprel na môj krk.

,, Nebojiš sa?"spýtal sa prekvapene.

,, Nemám čoho.Si nejaký úchyl alebo tak?"nadvihla som obočie a on sa zasmial.

,,Som Enzo"podal mi ruku.Zamračila som sa no ruku som priala.

,, Eleanor"odvedila som.Enzo sa nahol a pobozkal chrbát mojej ruky.

,,Smiem vedieť tvoje priezvisko Eleanor?"spýtal sa a mne sa z jeho hlasu podlomili kolená.Fakt Eleanor už znova? Ukáže sa sexy chlap a ty si z neho okamžite hotová?.Tak ale prečo mu to nepovedať no nie?

,,Hale"odvetila som.

,, Počkať"zasmiala sa.

,, Chceš povedať že Derek Hale je tvoj brat?"pozrel mi do očí a ja som pokrútila hlavou.

,,Je to môj otec"zašomrala som.

,,Otec?"nadvihol obočie.

,,Ty ho poznáš?"spýtala som sa a Enzo prikývol.

,,Sme starý priatelia"odpovedal bez záujmu.

,, Vážne?"nadvihla som obočie.

,,Ty si sa tu stratila?"odpovedal mi na otázku otázkou.

,,Nie ja som na prechádzke"zaklamala som mu.

,, Vieš že dokážem vycítiť kedy klameš?"nadvihol obočie.

,,To dokážu len vlkodlaci"zamračila som sa.

,, Vlkodlaci, vlkodlaci sú aj iné bytosti ktoré to dokážu napríklad taký upír"uškrnul sa a odhalil biele tesáky.No tak toto je úžasné pomyslela som si.

,,Nemáš slov?" Zasmial sa a ja som mykla plecom.

,, Zvažujem svoje možnosti.Vieš to že som vlkodlak som zistila len nedávno takže svoje schopnosti neovládam,ale keďže som dieťa tvojho priateľa ako si povedal nemusel by si ma zabiť"sladko som sa usmiala.Enzo sa priblížil ,odhrnul mi vlasy nahol sa k môjmu uchu.

,, Drahá Eleanor ale ja ťa nechcem zabiť"zašepkal.Na sucho som preglgla.

,,Čo keby si ma zaviedla za tvojím otcom aby som mohol pozdraviť starého priateľa?"nadvihol obočie a ja som mykla plecom.Niečo mi tu nehralo.No aj tak som Prikývla.

Takže ľudkovia je tu nová časť.Dúfam že sa vám páči. Samozrejme ako vždy veľmi pekne ďakujem za každý votes a komentár.Hore na obrázku je Enzo, čo naňho hovoríte?😍💓

Hale princessWhere stories live. Discover now