,, idem"odpovedala som na búchanie do dverí.Otvorila som ich a na moje prekvapenie tam stál vysmiaty Enzo.
,, Chýbal som ti?"Nadvihol obočie.Už
z diaľky som cítila závan alkoholu.,, Čo tu chceš?"vyprskla som a on sa uškrnul.
,,To čo vždy, teba,smiem ísť dnu?"Nadvihol obočie.
,,Nie, Stiles je doma"zaklamala som.
,, Zlatko,viem že si tu sama.Nemusíš klamať"zasmial sa a mne prebehol mráz po chrbte.
,, Enzo prosím ťa choď preč, nemáme si už čo povedať"povedala som a on pokrútil hlavou.
,, Nemusíš rozprávať"uškrnul sa.V Tom momente ma napadlo o čo mu ide.Rýchlo som chcela zavrieť dvere, lenže on bol rýchlejší.Chytil ich a vošiel dnu.
,, Hádam si si nemyslela že ma zastavia nejaké dvere"zasmial sa.
,,Nemal by si byť teraz pri Bell?"snažila som sa naťahovať čas dúfajúc že Stiles s malou sú už na ceste domov.
,,Koho trápi?je to len obyčajné štetka ktorá sa nechala nabúchať"odvetil,stále stál oproti mňa.
,,Po pravde, prišiel som za Stilesom,ale keď som zistil že nie je doma, prišiel som aj tak"oznámil mi a v tejto chvíli som už dúfala že sú ešte ďaleko.
,, Môžeš odísť?som unavená chcem si ísť ľahnúť"oznámila som mu a Enzo sa ku mne priblížil.Cúvala som až som narazila do steny.V duchu som zamávala.Enzo položil ruky nad moju hlavu.Nahol sa ku mne a chcel ma pobozkať lenže som otočila hlavu na bok.Chytil ma za bradu a otočil mi tvár k nemu.Pobozkal ma,trhala som sa,bila ho.Lenže márne bol silnejší.
,, Čo keby si mi ukázal kde máte spálňu?"Nadvihol obočie a ja som zalapala po dychu.
,, Vypadni Enzo"zamrmlala som.
,, Takže sa ti to viac páči na zemi v kuchyni? dobre zlatko ako chceš"uškrnul sa a sotil ma na zem.
,,Enzo prosím ťa prestaň"zašepkala som.
,, Aj ja som ťa prosil Eleanor, prosil som aby si zostala somnou"povedal a chytil mi ruky.Z očí sa mi spustili slzy.
,, Takže nemá žiadny význam sa brániť, som silnejší a aj tak dosiahnem svoje"zasmial sa a roztrhal mi tričko.
***
Sedela som na zemi opretá o stenu a plakala som.,,Sme doma"vošiel dnu Stiles, cítila som sa akoby som ho podviedla.
,,Zlatko je všetko v poriadku? cestou sem som stretol toho idiota Enza, povedal mi že ,, máš skvelú štetku prídem aj nabudúce""Zamrmlal Stiles z chodby.
,, Zlatko?"prihovoril sa mi, lenže ja som nemala chuť mu odpovedať.Stiles malú položil do postieľky v obývačke.To som usúdila podľa krokov.A potom vošiel do kuchyne a zarazene na mňa pozrel.
,, Ublížil ti?"bolo jediné čo z neho vyšlo.Neodpovedala som,z očí sa mi spustil ďalší vodopád sĺz.Stiles si sadol vedľa mňa a objal ma.Citila som že je nervózny.Zaborila som si tvár do jeho hrude a plakala.
,, Zlatko,tak veľmi ma to mrzí keby som tomu vedel nejako zabrániť"povedal a z oka mu vypadala slza.Silnejšie som ho objala.Nemala som chuť hovoriť, Stiles sa nahol a pobozkal ma do vlasov.Automaticky som sebou trhla do zadu.
,, Prepáč Eleanor"pohladkal ma po chrbte, stále som to mala pred očami.Cítila som sa strašne ponížená.
,, Chcem umrieť"zašepkala som.Stiles si povzdychol.
,,Nie to nechceš, zlatko, čo by sme bez teba robili?viem že je to ťažké ale Zoe ťa potrebuje.Ja ťa potrebujem.
,, Podviedla som ťa"zašomrala som.Stiles ma pritiahol k sebe ešte bližšie.
,,To nie je tvoja vina poklad,nemal som ťa nechávať samú"odvetil.
Ahojte ľudkovia,minulá časť bola taká nudnejšia.No teraz sa vrátil Enzo a dosť nám to tu zamotal(ako vždy) dúfam že sa vám časť páči 😘budem rada ak mi zanecháte votes a komentár.😊😉
YOU ARE READING
Hale princess
Random,, Takže začnem ja Eleanor ty si vlkodlak"oznámil mi a čakal ako zareagujem,nadvihla som obočie.Fakt si myslí že som spadla z Marsu alebo tak?vraj vlkodlak,lepšiu debilinu si ani vymyslieť nemohol. ,, Jasné,hahah"zamrmlala som ,,Nie El on ti hovorí...