37

624 54 13
                                    

Vošla som do nášho nového bytu.Prekvapene som pozrela na Enza.

,, Páči sa ti?"spýtal sa a jednou rukou ma objal okolo pliec.

,,Je úžasný"zašepkala som.Sadla som si na gauč a potľapkala na mieste vedľa mňa.

,,Bella,vravela si že vieš určiť pohlavie bábätka"usmiala som sa na ňu.Sadla si oproti mňa.

,, Potrebujem niečo od matky a niečo od otca"odvetila.

,,Tak to bude problém, nemám nič Stilesove"zašomrala som.

,, Dievčatá zvládnete to tu? Mám ešte nejakú prácu "ozval sa z chodby Enzo.Postavila som sa a išla za ním.

,, Budeš tam dlho?"nadvihla som obočie.Enzo pokrútil hlavou.

,, Pár hodín"odvetil.

,, Hodín?"zopakovala som.

,, Áno"prikývol,vtisol mi bozk na čelo a odišiel.

,,Ele?"zakričala na mňa Bella.

,,Hmm??"vošla som späť k nej a sadla si na moje miesto.

,, Zavolaj tomu svojmu priateľovi aby priniesol nejaký svoj náramok alebo tak"usmiala sa na mňa.

,, Jasné"odvetila som a vytiahla mobil z vrecka.Vytočila som Stilesove číslo a dala si ho k uchu.

,, Áno?"

,, Stiles,ahoj potrebovala by som nejaký tvoj náramok alebo náhrdelník"oznámila som mu.

,, Jasné,kam to mám priniesť a na čo?"spýtal sa.Pozrela som von oknom a hľadala niečo podľa čoho by som mu povedala kam má ísť.

,, Oproti je kostol,hmm..A moja kamarátka vie určiť pohlavie bábätka len na to potrebuje niečo od oboch rodičov."odvetila som.

,, Dobre zlatko, hneď som tam"oznámil mi a vypol hovor. Povedal mi zlatko? Možno mu to len vykĺzlo.Ale aj tak bolo úžasné počuť ako mi to hovorí.

,,Si v poriadku?"spýtala sa ma Bella.

,, Jasné,len ma niečo zaskočilo"odpovedala som jej.

,, Aký veľký je vlastne tento byt?"spýtala som sa jej.

,,No je dosť veľký, poď prezrieme si ho"postavila sa Bella.Nasledovala som ju.

,, Varíš?"spýtala sa keď sme vošli do kuchyne.Na to že je to byt bola obrovská.

,,Ani veľmi nie,to skôr Enzo"mykla som plecom.Viac ako obrovská kuchyňa ma prekvapilo schody.

,,Tam hore niečo je?"nadvihla som obočie.

,, Áno, spálne, kúpeľňa a detská izba"oznámila mi Bella.Chapavo som prikývla.

,,A čo je potom tu?"ukázala som na dvere oproti schodom.

,, Hosťovská izba, čiže momentálne moja"odvetila.Znovu som prikývla.

,, Hore je detská izba, zariadil ju Enzo a nevedel či sa ti bude páčiť,tak si ju choď pozrieť"žmurka na mňa Bella.Vyšla som hore po schodoch a otvorila som dvere vedľa ktorých bolo položené veľké ružové Z.Zasmiala som sa.Enzo si veľmi želá aby to bolo dievčatko.Otvorila som dvere a vošla dnu.Izba bola nádherná,bola krémová..V rohu izby stála  postieľka, Nábytok bol ladení do rovnakej farby.Nad postieľkov vysel obraz vlka.Ktorý bol takisto na niektorých vankúšoch.

,,Ten kreslil Enzo "oznámila mi Bella a ukázala na obraz.

,, Nádherný"poznamenala som.

,, Nevadia ti tí vlci?"spýtala sa, pokrútila som hlavou.

,,Nie,je to predsa dôležitá časť môjho bábätka.Vďaka tomu je výnimočné"odvetila som.Pozrela som na strop ktorý zdobili malé hviezdičky a mesiac.Bella zhasla svetlo a hviezdy sa rozsvietili.

Z prehliadky ma vyrušilo zaklopalanie na dvere.Rychlo som prešla do chodby a otvorila som ich.Stál tam Stiles.Keď ma zbadal usmial sa na mňa.

,, Ahoj"pozdravil ma..

,, Ahoj, poď ďalej"usmiala som sa.Stiles vošiel a vyzul sa.

,, Môže byť?"podal mi strieborný náramok.

,, Áno"prikývla som a vošli sme do obývačky.Stiles sa zamračil na Bellu sediacu na gauči.

,, Stiles toto je Bella,Bella toto je Stiles"zoznámila som ich.

,, Teší ma"usmiala sa Bella a Stiles len prikývol.Podala som jej Stilesov náramok a môj náhrdelník.

,, Poď si ľahnúť"prikázala mi.Ľahla som si na gauč.Bella si zastala na domňa a začala krúžiť náhrdelníkom nad mojím bruškom.Potom zakrútila aj náramkom a usmiala sa.

,, No tak nenpínaj ma"zaprosila som.

Aké mená máte vybraté?"spýtala sa.

,,Zoe Claudia a Dylan Oliver"odvetil Stiles.

,,Tak teda.. Budete mať"zostala ticho.,, malú Zoe Claudiu"dodala a ja som zvískla.

,, Dievčatko?"spýtal sa Stiles šťastne.Bella prikývla.

,,Enzo sa zblázni od šťastia keď sa to dozvie"usmiala som sa.Stilesovy zazvonil mobil.Osprvedlnil sa a odišiel na chodbu.

,, Spravím niečo jesť"oznámila mi Bella a odišla do kúpeľne.

,, Eleanor?"vošiel dnu Stiles a smutne na mňa pozrel.

,,Čo sa deje?"spýtala som sa.

,,Lydia bola v lese a..."nedopovadal.

,, Stiles? Čo sa stalo?"zopakovala som.V hlave sa mi premietali tie najhoršie scenáre.

,, Mrzí ma to"dodal.Nechápavo som naňho pozrela.

,, Eleanor,Lydia tam našla telo.. Mŕtve telo"odvetil a ja som zalapala po dychu.

,,Koho je to telo?"nadvihla som obočie a do očí sa mi nahrnuli slzy.Stiles nič nepovedal iba ma objal.

Hale princessWhere stories live. Discover now