Stilesov pohľad
Sedel som pri nej a držal ju za ruku.Pozrel som na veľké nástenné hodiny,kde sú toľko? Už tu dávno mali byť.Eleanor spala,teda aspoň tak vyzerala.
,,Ell?"drgol som do nej,no nič.
,, Eleanor"skrikol som.
,,Hmm?"otvorila oči.Nahol som sa a objal ju.
,, Už som si myslel že"nedopovedal som, Eleanor si hlavu oprela o moje rameno.
,,Som tu neboj sa"hlas mala čím ďalej chrapľavejší.Pohladkal som ju po líci.Teplota zrejme neustupuje.
,,Sme tu"začul som pri dverách.No tak to im trvalo.Dnu vošiel Derek a hneď za ním Deaton zo Scottom.
,,Ahoj Eleanor moje meno je Deaton"pozdravil ju doktor.Eleanor iba zdvihla pohľad a Prikývla.
,, Má horúčku"oznámil som mu.
,, Dobre, nechajte nás prosím samých"poprosil Deaton ale ja som sa ani nepohol.
,,Stiles poď už"potiahol ma za ruku Scott.
Eleanor pohľad
Černoch si ku mne kľakol a usmial sa na mňa.
,, Eleanor viem že to bolí ale musíš toto vypiť"podal mi fľašku.Pokrútila som hlavou.
,, Rozhodne nie"povedala som.Panebože znela som ako rocker zo zápalom pľúc.
,,Je to vlkodlačí jed pomôže ti to"uistil ma.
,, Vy tomu nechápete je to ako hltať žiletky"odvetila som.
,, Dobre Eleanor ako chceš,nechám to tu"položil fľaštičku na stôl.
,, Môžete to zobrať"oznámila som mu.
,,Stiles poď sem prosím"zakričal Deaton.Stiles pribehol.
,, Donúť ju vypiť to"odvetil doktor a odišiel.
,, Prečo to nechceš vypiť?"nadvihol obočie Stiles.
,, Bolí to"zašepkala som.Nieže by som bola maznavá ale bolo to fakt hrozné.Stiles si ku mne kľakol,chytil ma za ruku a pozrel mi do očí.
,, Viem že to bolí,ale prosím aspoň kvôli mne"zašepkal.
,,Ak ma chceš presviedčať tak radšej odíď"zvrieskla som.
,, Eleanor tvoja tvrdohlavosť ťa zabíja, nemôžeš aspoň raz urobiť to čo sa od teba očakáva?Scott ťa varoval aby si do toho lesa nešla lenže ty si tam išla, prečo?Aby si si niečo dokazovala?"skríkol aj on. Pozeral mi do očí,v tých jeho sa odrážal hnev.
,,Stiles"chcela som niečo povedať ale on mi skočil do rečí.
,,Nie Leny ak si myslíš že ťa tu budem držať za ruku a pozerať sa ako zomieraš si na omyle"pokrútil hlavou.
,, Pretože toto ti možno zachráni život, ktorý možno pre teba nie ale pre mňa je dôležitý"hodil po mne fľaštičku.
,, Rozmysli si to"zamračil sa a odišiel.
YOU ARE READING
Hale princess
Random,, Takže začnem ja Eleanor ty si vlkodlak"oznámil mi a čakal ako zareagujem,nadvihla som obočie.Fakt si myslí že som spadla z Marsu alebo tak?vraj vlkodlak,lepšiu debilinu si ani vymyslieť nemohol. ,, Jasné,hahah"zamrmlala som ,,Nie El on ti hovorí...