,, Eleanor zastav "bežal za mnou Stiles.
,,Daj mi pokoj"zvrieskla som.
,,El, prosím"chytil ma za ruku.
,, Povedal si svoje"oznámila som mu.
,, Neviem čo to do mňa vošlo,dobre?"nadvihol obočie.
,, Vôbec to nie je dobre Stiles, zažívala som to isté čo ty ,lenže kebyže sa s tebou nerozídem bol by si teraz mŕtvy"pozrela som mu do očí.
,, Čože?"spýtal sa.Zahrizla som si do pery.
,, Chcela som ti to vysvetliť lenže si bol celú cestu zaneprázdnený ľutovaním sa a neznášaním ma"odpovedala som mu.Stiles ticho stál.Povolil stisk na mojej ruke a pritiahol si ma k sebe.
,, Mrzí ma to"zašepkal.Objal ma, ruky som mu obmotala okolo krku.Z hlboka som sa nadýchla,do nosa mi udrela jeho vôňa.
,,Raz si povedala :nechcem aby táto chvíľa skočila"zašepkal mi do ucha.,, patrí to aj pre túto?"spýtal sa.
,,Pre všetky s tebou"odvetila som.Stiles sa usmial a pohladkal ma po líci.
,, Bojím sa pustiť ťa, pretože vždy keď to spravím väčšinou sa stane niečo zlé"zasmial sa.Usmev som mu opätovala.
,,Tak mi to vysvetlíš?"nadvihol obočie.
,, Nebudeš mi skákať do reči?"spýtala som sa, Stiles pokrútil hlavou.
,,Tak v tom prípade áno"oznámila som mu.
,, Dobre, poď ideme k nám"usmial sa.Prešli sme cez ulicu.Vošli sme dnu.
,,Stella je v škole?"spýtala som sa.
,,Nie spí u kamarátky"odvetil mi.Sadli sme si do obývačky.
,, Takže kde začať"zasmiala som sa.Z hlboka som sa nadýchla a povedala mu ako to bolo.Keď som dohovorila Stiles na mňa prekvapene pozrel.
,, Takže ty a Enzo ste teraz spolu?"spýtal sa.
,, Vlastne,ani neviem ale nemôžeš mi to zazlievať vzhľad na to že ty chodíš z Lydiou"odvetila som.Stiles prikývol.
,,Keby som to vedel"začal lenže ja som mu skočila do reči.
,, Nesprával by si sa ako idiot? Vravela som že ťa to bude mrzieť"odvetila som.
,, Prepáč"zašepkal.
,, Zrejme by som na tvojom mieste povedala to isté"mykla som plecom.
,, Vrátiš sa naspäť k Enzovy?"spýtal sa.
,, Áno, Stiles si z Lydiou a ja by som to tu len komplikovala"usmiala som sa.
,,Čo dieťa?"Nadvihol obočie.
,, Mám ti ho nechať tu ?"začala som sa smiať.
,, Čože?"zrejme to nepochopil.Prevrátila som očami.
,, Nechaj tak"mykla som plecom.Stilesovy zazvonil mobil.Keď zložil zhroznene na mňa pozrel.
,,Volala Stella vraj pre ňu mám hneď prísť"postavil sa.
,,Idem s tebou"oznámila som mu.Vyšli sme z domu a nasadli do auta.
,, Povedala ti čo sa stalo?"spýtala som sa.
,,Plakala"odvetil.Zapla som si pás.Stiles si prehrabol vlasy a naštartoval.Chytila som mu ruku.
,,Bude to v poriadku"povzbudzujúco som sa naňho usmiala.
Zastavili sme pred domom tej Stellinej kamarátky.Vonku nás už čakala Stella a nejaká pani.Vystúpili sme z auta.Stella sa k nám pribehla.Polku hlavy mala na krátko ostrihanú.
,, Zlatko čo sa stalo?"spýtala som sa jej,objala ma a hlasno plakala.
,,Ja veľmi ma to mrzí"prišla k nám tá pani.
,,To nič"odvetil Stiles.
,,Nie Stiles to vôbec nie je to nič"prevrátila som očami.
,, Slniečko kto ti to spravil?"zohla som sa k nej.
,, Valéria aj z ostatnými babami"odpovedala mi Stella.
,, Valéria je vaša dcéra?"nadvihla som obočie.
,, Áno"prikývla tá žena.
,,Mohli by ste prosím tie dievčatá zavolať sem?"spýtala som sa, prikývla a vošla dnu.
,, Eleanor ty budeš mať bábätko?"spýtala sa Stella keď sa ku mne túlila.
,, Áno zlatíčko"usmiala som sa.
,,A bude to chlapček alebo dievčatko?"spýtala sa.
,,To ešte neviem"mykla som plecom.
,, Môžem ti pomôcť vymyslieť meno?"usmiala sa na mňa a ja som prikývla. Dievčatá vyšli vonku a zastali si pred nás. Blonďavé dievča zo zelenými očami sklonilo hlavu.
,,Ty si Valéria?"spýtala som sa, dievča prikývlo.
,,A príde ti vtipné čo si Stelle urobila?"spýtala som sa znovu.
,,Nie"odvetila Valéria.
,,Aha,a mala si alebo máš nejaký dôvod aby si to spravila?"nadvihla som obočie. Valéria pokrútila hlavou.
,, Dobre zlatko tak teraz ma počúvaj a počúvaj dobre pretože to poviem len raz"naklonila som sa k nej,, ešte raz sa jedna z vás dotknete Stelly tak prisahám že ja osobne prídem a podám si vás"dodala som.Dievčatá horlivo prikyvovali.
,, Dúfam že to je jasné aj vám"pozrela som sa na Valériinu mamu.
,,Áno pani Stilinská"usmiala sa na mňa.
,, Vlastne ja som Eleanor Haleová"nastavila som jej ruku.
,,Ou prepáčte ja som Heriet Swanová"priala moju ruku.
,, Eleanor prosím poďme už"potiahla ma za šaty Stella.Prikývla som.
,, Takže dúfam že sa to už opakovane nebude"usmiala som sa.Počkala som kým Stella nastúpi a potom som nastúpila tiež.
,,Si skvelá"poznamenal Stiles a naštartoval.
,, Vážne si to chcel nechať len tak?"nadvihla som obočie.Stiles mykol plecom.
,, Pozrite ako vyzerám nemôžem ísť takto zajtra do školy"rozplakala sa Stella.
,, Neboj sa niečo vymyslíme"žmurkla som na ňu.
,, Budeš úžasná mama"usmial sa na mňa Stiles.
,, Uvidíme"zamračila som sa.
YOU ARE READING
Hale princess
Random,, Takže začnem ja Eleanor ty si vlkodlak"oznámil mi a čakal ako zareagujem,nadvihla som obočie.Fakt si myslí že som spadla z Marsu alebo tak?vraj vlkodlak,lepšiu debilinu si ani vymyslieť nemohol. ,, Jasné,hahah"zamrmlala som ,,Nie El on ti hovorí...