39

622 54 4
                                    

Vyšla som do spálne kde sedel ofučaný Enzo a pozeral telku.

,, Čo pozeráme?"sadla som si vedľa neho.

,, Nevidíš?"spýtal sa podráždene.

,,Nie"mykla som plecom.

,, Tvoj problém"odvetil.

,, Enzo"zafňukala som,, prestaň byť takýto"pozerala som naňho.

,,A čo mám robiť Eleanor hmm?Ja sa snažím, snažím sa byť milý a dokonca aj dobrý a čo mám z toho?Aj tak vždy pri každej príležitosti odbehneš za Stilesom"odvetil ublížene.Mlčky som sedela, nevedela som čo mu mám na to odpovedať.

,,Viem že je to otec tvojho dieťaťa,viem že ho stále ľúbiš.Lenže Eleanor od išiel ďalej,mala by si to skúsiť tiež a nie čakať kedy sa rozídu"dodal.

,, Dobre tak čo mám robiť ja ? Kým​ si sa tu neobjavil všetko bolo skvelé"zahryzla som si do jazyka, pretože mi došlo akú debilinu som vlastne chcela povedať.

,,Fajn Eleanor ako chceš, môžem zmiznúť znovu"postavil sa a smeroval ku dverám..

,,Enzo prosím počkaj"chytil som ho za ruku,,ja som to tak nemyslela"pozrela som mu do očí.

,,A ako si to myslela?"spýtal sa.Bola som ticho, rozmýšľala som ako zabrániť jeho odchodu a preto som spravil tú najbláznivejšiu vec ktorá ma napadla, potiahla som ho za golier trička a pobozkala.Enzo sa odtiahol a zaskočene na mňa pozrel.

,, Myslela som že to chceš"povedala som na svoju obranu.

,, Eleanor"chytil ma za ruky,, chcem ale nie takto, miluješ Stilesa a mňa si pobozkala len aby si tu nedostala sama"usmial sa. Nahlas to znelo strašne,srdce mi bilo ako o život. Má pravdu,spravila som to pretože sa bojím že nakoniec ostanem sama.

,, Mám ťa rada Enzo"usmiala som sa.

,, Fajn,to mi bude zatiaľ stačiť"usmial sa aj on a objal ma.Ruky som mu obmotala okolo krku.

,, Takže tu ostaneš s nami?"spýtala som sa.Enzo prikývol a ja som zvískla.

,,Ale prosím už žiadne prespania u Stilesa doma"nadvihla som obočie.

,,Ako o tom vieš?"spýtala som sa.

,,Ja viem všetko"žmurkol na mňa.

,,No skvelé"poznamenala som,vyšli sme na chodbu,pozrela som sa na Z ležiace vedľa dverí.

,, Mimochodom, môžeš ho zavesiť"oznámila som mu.

,, Čože?"nechápavo na mňa pozrel a chytil Z do rúk.

,,No myslím že naša Zoe by bola radšej keby vyselo na dverách"mykla som plecom.

,,Zoe? Dievčatko?To vážne?"spýtal sa,bol taký šťastný.

,,Ak sa Bella nemýli tak áno bude to dievčatko"prikývla som.Enzo ma objal.

,, Takže už mám dva dôvody ostať tu"zašepkal,, musíme zariadiť aby sa Zoe nesprávala ako ty"uškrnul sa a odišiel do kuchyne.

,, Čo tým chceš povedať?"spýtala som sa.

,, Nič nič"otvoril skrinku a hodil mi čokoládu zo slovami,, nachováme diabla"zavraždila som ho pohľadom a otvorila si čokoládu.

,, Niečo pre teba mám"usmiala sa Bella a podala mi knižku.

,, Ďakujem"usmiala som sa na ňu a pozrela na názov.

,,Kde bolo tam bolo?"prečítala som názov a Enzo sa zasmial.

,, Hovorí sa že to čo sa stalo v knižke sa stalo aj naozaj"žmurkla na mňa.Enzo chytil do rúk knižku a prelistoval ju.

,,Peter Pan nafetuje deti a potom ich kradne?No to je skvelé"poznamenal​ Enzo.

,,Akoby nám čarodejnice nastačili"zasmiala som sa.

,,Je to len taká povesť"uškrnula sa Bella.

,,To zistíme"žmurkla som na ňu.

,, Jasné, chceš naháňať rozprávkové bytosti?"prevrátil očami Enzo,, máme málo starostí"dodal.

Hale princessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora