,, neviem prečo sa vkuse rozčuľuješ Enzo,je to normálne že s ňou chce tráviť čas je to predsa jeho vnučka"usmiala som sa na Enza.Enzo rozhodil rukami.
,,No tak ukľudni sa"zašepkala som a zo zadu ho objala.
,, Ja,len sa o ňu bojím"povedal Enzo a otočil sa ku mne tvárou.
,,Ja viem že áno,ale pozri.Je doma živá a zdravá takže kľud"povedala som.Enzo sa nahol ku mne a objal ma.
,, Čo keby sme dnes večer niekam skočili?na večeru alebo do kina?"Nadvihol obočie a ja som mykla plecom.
,, Večera by bodla"žmurkla som naňho a Enzo sa frajersky usmial.
,, Lenže sú tu dva problémy a nazývajú sa Maria a Zoe"oznámila som mu.
,,A je tu aj jedno riešenie ktoré sa nazýva Bell"uškrnul sa Enzo a ja som prikývla.
,, Mám sa nejako špeciálne pripraviť?"zasmiala som sa a Enzo mykol plecom.
,, Vieš že mne sa páčiš aj v tomto ogrckanom tričku a teplákoch."povedal.
,, Nie je ogrckané"zamračila som sa.
,,No jasné"zasmial sa Enzo a vošli sme do izby Zoe.Enzo ju vybral z postieľky a sadol si s ňou do kresla.Usmiala som sa na nich a prešla do izby k Marii.
,,Tak čo princezná ako bolo v škole?"spýtala som sa jej a sadla si na posteľ.
,,Fajn,len Damian"povzdychla si.
,,Damian?"vošiel do izby Enzo a nadvihol obočie.
,,Enzo no tak,toto sú babské záležitosti"pokarhala som ho a Maria prikývla.
,,Maria je moja dcéra a ja chcem vedieť kto je Damián"sadol si k nám a ja som prevrátila očami.
,, Damián je Chlapec ktorý sa mi páči"oznámila mu Maria a Enzo prikývol.
,,Ale jemu sa páči Stella"dodala smutne.
,, Vytrhaj jej vlasy,je to predsa tvoj chlapec"zašomral Enzo.
,,Enzo"okríkla som ho a zazrela naňho.
,, Stella je predsa jej kamarátka"oponovala som.
,, Eleanor má pravdu nájdem si niekoho iného"mykla plecom a usmiala sa.
,,To teda nenájdeš"žmurkol na ňu Enzo a postavil sa.Maria na mňa pozrela s nadvihnutým obočím.
,, Chalani"rozhodila som rukami,, počuj Zlatko, rozhodne sa toho chlapca nevzdávaj, neskôr to môžeš ľutovať"pohladkala som ju po vlasoch.
,, Budem nad tým rozmýšľať"usmiala sa na mňa.
,, Dobre zlatko"pobozkala som ju na čelo.
,, Idete s ockom na večeru?"spýtala sa a ja som prikývla.
,, Poviem ti tajomstvo,ale sľúb mi že nepovieš že o tom vieš"sprisahanecky na mňa pozrela a ja som sa uškrnula.
,, Čestné babské"povedala som a nastavila jej malíček,Maria ho z úsmevom priala.
,,Dnes po škole sme boli vyberať prsteň"oznámila mi a ja som stuhla.
,, Čo?"nadvihla som obočie.
,, Myslím že ocko ťa chce požiadať o ruku"povedala šťastne a ja som prikývla.Bola som z toho v šoku.
,,Viem že ocka neľúbiš,ale prosím Eleanor sľúb mi že nebude nešťastný"hodila na mňa psie oči a ja som prikývla.
,, Sľubujem zlatko"postavila som sa z postele.Až keď som vyšla z jej izby som pochopila aký hlúpy sľub som jej dala.
,,El?si v poriadku?si celá bledá"spýtal sa Enzo. Zmätene som naňho pozrela.
,,Je mi nejako čudne"prikývla som.Enzo ma chytil za čelo.
,, Teplotu nemáš,ak chceš tú večeru môžme kľudne zrušiť"povedal sklesnuto.Čo som mu mala povedať? nemôžem si ho vziať, milujem Stilesa.Aj keď ten sa možno už neprebudí, hovoril hlas v mojej hlave.
,, Áno,teda nie. Neruš to"povedal som a Enzo sa usmial.
,, Dobre"prikývol.
,, Potrebujem byť chvíľu sama"oznámila som mu a vošla do spálne.Zavrela som za sebou dvere a sadla si na posteľ.Nejde o to že by som k Enzovy nič necítila, mám ho rada to áno, lenže neľúbim. Ako malá som si vždy predstavovala aké to bude keď si budem brať svojho princa. Vydávať sa z lásky. Možno to tak nakoniec je, čo ak tým mojím princom je Enzo?.
Ahojte ľudkovia je tu nová časť 😊 čo na ňu hovoríte? zoberie si podľa vás Eleanor Enza?alebo vyhrá láska k Stilesovy? dodrží sľub ktorý dala?😘
YOU ARE READING
Hale princess
Random,, Takže začnem ja Eleanor ty si vlkodlak"oznámil mi a čakal ako zareagujem,nadvihla som obočie.Fakt si myslí že som spadla z Marsu alebo tak?vraj vlkodlak,lepšiu debilinu si ani vymyslieť nemohol. ,, Jasné,hahah"zamrmlala som ,,Nie El on ti hovorí...