30

629 53 15
                                    

,, neverím"zvrieskla mi šťastne do telefónu Jade.

,, Bože Jade nevrieskaj"zašomrala som.

,,Ty budeš mať bábätko?"spýtala sa.

,,Nie slona"povedala som sarkasticky.

,, Vtipné"zašomrala.

,,Kto je otec?"spýtala sa znovu. Chvíľu som premýšľala nad odpoveďou,no na koniec som sa rozhodla povedať pravdu.

,,Stiles"odpovedala som.

,,A vie to?"spýtala sa znovu Jade.

,, Nie"odvetila som.

,,Ty mu to nechceš povedať mám pravdu?"zašomrala.

,, Áno Jade, máš pravdu nechcem mu to povedať a nepovieš mu to ani ty "oznámila som jej.

,, Dobre Eleanor ako chceš, musím ísť za chvíľu príde Scott.Maj sa"

,, Čože Scott?"zvrieskla som jej do telefónu,ale neskoro lebo zložila.Pobavene som sa usmiala.Od môjho odchodu z Beacon Hills prešlo už päť mesiacov.Z Jade sme spolu volali takmer každý deň a o Scottovy mi zatiaľ nepovedala nič. Vlastne jej to ani nemôžem zazlievať tiež som jej moje tehotenstvo tajila.

,,Som doma"zakričal Enzo.Vošla som do obývačky a usmiala sa naňho.Je priam neuveriteľné ako sa zmenil.Je starostlivý a dokonca si našiel prácu.Pracuje ako zástupca učiteľa, vedieť ovplyvniť ľudí má veľa výhod.

Podišla som k nemu a vtisla mu bozk na líce.

,, Aký si mala deň?"spýtal sa a pohladkal moje bruško.

,, Dostala som úžasnú ponuku" zvískla som.

,, Akú?"nadvihol obočie.

,, Budem fotiť maturantov"usmiala som sa.

,,To je úžasné"prikývol Enzo.

,, Lenže má to malý háčik, musím vycestovať"zamrmlal som.

,,Kam?"spýtal sa Enzo.

,,O to ide ja vlastne ani neviem,vraj je to prekvapenie"povedala som a Enzo sa zamračil.Vyzul sa a vošiel do obývačky kde si sadol na gauč.

,,Ty sa netešíš?"spýtala som sa sklamane a sadla si k nemu.

,,Nie o to nejde ale si si istá že je to vhodné v tvojom stave?"nadvihol obočie.Prikývla som.Enzo porazenecky nadvihol ruky.

,, Takže?"nadvihla som obočie.

,,Ako chceš zlatko"usmial sa.

,, Pomôžeš mi zbaliť?"spýtala som sa Enzo nadvihol obočie.

,,Kedy vyrážaš?"prižmúril oči a ja som si zahryzla do pery.

,, Zajtra"zašepkala som.

,, Skvelé"zašomral Enzo.Postavila som sa a vošla som do spálne.Z pod postele som vytiahla kufor a položila ho na posteľ.Prehrabla som si vlasy a  otvorila skriňu.

,, Skvelé"zopakovala som čo pred chvíľou povedal Enzo.Po chvíli státia pred skriňou som ucítila Enzove ruky na mojom páse.

,, Vieš že som to tak nemyslel"zašepkal.

,,Tak ako si to myslel?"spýtala som sa a natiahla sa po modré kvietkované šaty.

,, Jasné že sa teším,len mám strach že sa vám niečo stane"odvetil mi a ja som prikývla.

,, Dobre"otočila som sa a objala ho.Keď som sa odtiahla,Enzo vzal šaty z mojich rúk a vložil ich do kufra.

Po dvoch hodinách balenia som si unavene sadla na gauč.Enzo a rozvalil vedľa mňa.

,,Čo chceš pozerať?"spýtal sa ma a ja som mykla plecom.

,,To je jedno"odvetila som.Enzo zapol futbal a ja som prevrátila očami.

,, Čo je? Veď si povedala že je to jedno"zašomral.

,, Nič nie je,len dobre vieš"nedokončila som lebo som po ňom hodila vánkuš.

,,Že ma nebaví pozerať futbal"dodala som.

,,Pre Boha, Eleanor​ stačilo kebyže mi povieš čo chceš pozerať"zvrieskol na mňa.

,, Takže nakoniec je to ešte aj moja vina"zasyčala som a prekrižila si ruky na hrudi.Enzo mi hodil ovládač, postavil sa a odišiel.

,, Ešte aj buď nafučaný"zašomrala som.

,,Ja som ťa počul"zakričal Enzo z vedľajšej izby.Pobavene som sa uškrnula.Vzala do rúk ovládače a prepla si na nejakú trápnu reality show,pri ktorej som po čase zaspala.

Hale princessWhere stories live. Discover now