28

717 58 2
                                    

,, vstávaj princezná"pohladkal ma po hlave Enzo.Trhla som hlavou do zadu čo spôsobilo že som si ju udrela o okno.Zasyčala som od bolesti a chytila si hlavu.

,, Čo chceš?"zašomrala som.Zistila som že sme stáli na nejakej benzínke.

,,Idem tankovať nechceš niečo jesť?"spýtal sa a ja som pokrútila hlavou.Vytiahla som z vrecka mobil a pozrela na displej.Nepriate hovory a správy typu: kde si zmizla? a podobne. Povzdychla som si a zmazala ich.Sledovala som Enza ako stojí pri nádrži a tankuje.Volala mi Jade.

,, Áno?"zdvihla som.

,, Eleanor,och vďaka Bohu si v poriadku?"

,,Som v poriadku, vraciam sa k matke pretože som dostala skvelú pracovnú ponuku v New Yorku"oznámila som jej a zložila.Enzo nastúpil a podal mi fľašku z džúsom.

,,S kým si volala?"spýtal sa.

,,Do toho ťa nič"odfrkla som a džús hodila na zadné sedadlo.Enzo mi chytil bradu do ruky a pozrel mi do očí.

,, Nechápem čo na ňom vidíš"pokrútil hlavou.

,, Milujem ho"odpovedala som mu.

,, Láska"zasmial sa.

,,Je to na nič však? Keď niekoho miluješ ale nemôžeš s ním byť"dodal a ja som odvrátila pohľad.

,,Ty by si to mal vedieť najlepšie"zasyčala som.

,,Ste si tak podobné,no zároveň tak rozdielne"usmial sa a pustil ma.

,,Volala si mame že berieš tú prácu?"spýtal sa, neochotne som prikývla

,,Hej"zašomrala som.Začal mi zvoniť mobil.Pozrela som sa a svietilo tam Stiles.Do oči sa mi nahrnuli slzy.Ezno pretočil očami.

,,Ten chlapec si nedá pokoj"zašepkal.Zložila som mu a odložila mobil.

,, Máš fotky toho bytu?"spýtala som sa a Ezno pokrútil hlavou.Zamračila som sa a pozrela sa na cestu.

,,Ako si sa stal upírom?"snažila som sa upútať jeho pozornosť.

,, Bolo to v roku 1942,bol som vojak"oznámil mi.

,, Postrelili ťa?"nadvihla som obočie.Enzo prikývol.

,,No v tom čase som mal v sebe upírsku krv"oznámil mi.

,,Hannah bola sestrička v našom tábore,od prvého okamihu čo som ju zbadal som vedel že to je láska.To jej krv som mal v sebe,jej krv mi zachránila život"dodal.

,,Čo tvoja rodina?"spýtala som sa.

,,Matku som nepoznal,umrela pri pôrode.Otec nás bil,vinil ma zo smrti matky.Vždy som sa snažil chrániť sestru,no raz keď som prišiel domov,bolo neskoro Kate som našiel mŕtvu..."už ďalej nedokončil lebo sa mu zlomil hlas.

,, Nemusíš pokračovať"zašepkala som a on prikývol.

,, Máš jej fotku?"spýtala som sa.

,, Mojej sestry?"nadvihol obočie.

,,Nie Hannah,chcem vidieť ako veľmi sme si podobné"povedala som a Enzo sa usmial.

,, Nejde ani tak o výzor ako o správanie,ale mám jej fotku"oznámil mi a z palubnej dosky vybral malú krabičku.

,, Otvor to"podal mi ju.Otvorila som bolo v nej veľa vecí.Nahrdleník, prsteň a veľa dopisov.No bola tam aj fotka.Chytila som ju do ruky.Usmievalo sa na nej veľmi pekné dievča,malo prenikavé hnedé oči.

,, Vážne bola nádherná"poznamenala som.

,,To bola"prikývol Enzo.V hlave mi vŕtala jedna otázky na ktorú som sa chcel opýtať no bála som sa.Vedela som že Hannah zabil môj otec no chcela som vedieť viac.Jej príbeh ma veľmi zaujal hoci som toho nepočula veľa.

,,čo tento prsteň?"spýtala som sa a vzala ho do ruky.Ukázal na ten svoj.

,,Patril Hannah a fungoval na rovnaký spôsob ako tento môj"oznámil mi.Zatvorila som škatuľku a dala ju naspäť.Mala som strašné nutaknie zdvihnúť Stilesovy telefón a povedať mu že som v poriadku a že to bude dobré.Enzo na mňa zvláštne pozrel.

,, Zdvihni to"zašomral Enzo.Natiahla som sa po telefón a prijala hovor.

,, Prosím?"

,, Eleanor zlatko si v poriadku?"

,,V úplnom Stiles"

,,Jade vravela že tu bol Enzo, neublížil ti alebo niečo podobné?"nie neublížil iba mi zlomil srdce, pomyslela som si.

,, Nie všetko je v poriadku,maj sa"

,,Nie Eleanor počkaj ešte, myslela si to vážne?Ten rozchod"Pozrela som sa na Enza a on prikývol.Zatlačila som slzy.

,,Áno myslela"

,, Prečo?"

,,Stiles povedala som ti predsa že nič necítim"

,, Klameš, pretože ak by si nič necítila nestalo by sa to čo sa stalo"Enzo mi podal papier na ktorom bolo niečo napísané,v duchu som to prečítala a zhroznene naňho pozrela.Kývol hlavou aby som to prečítala nahlas.

,, Nič to neznamenalo Stiles, chápeš?bol si len zábavka."povedala som a počula pripnutie.Zložil.Pozrela som na Enza,hodila som po ňom​ papierik a udrela ho päsťou do tváre.Prekvapene na mňa pozrel.

,, Myslela som že sa aspoň môžme na vzájom tolerovať lenže ty si taký strašný debil že to nie je možné"zvrieskla som a z očí sa mi pustil vodopád sĺz.

,, Nenávidím ťa"dodala som.

.Hore máte fotku Hannah. Komentáre k minulej časti mi dodali tak neskutočnú chuť písať že tu máte novú časť. ĎAKUJEM za votes a tie pekné komentáre.Inak čo hovoríte,nie je vám Stiles ľúto😕?💓😊😘

Hale princessWhere stories live. Discover now