56

493 45 8
                                    

O dva roky-dva týždne pred svadbou.

,, Zlatko neumieraš,skúšaš si svadobné šaty tak sa tvár aspoň trošku nadšene"ohriakla ma Jade a ja som mykla plecom.

,, Vôbec sa mi nepáčia, sú strašne gýčové"zašomrala som.

,,Toto je už tretí obchod nejaké si konečne vyber"povedala a sadla si na gauč.Začal mi zvoniť telefón.Vytiahla som ho z tašky,na displeji svietilo šerif.

,, Prosím?"zodvihla som.

,, Ahoj Eleanor,mohla by si prísť prosím do nemocnice? čo najrýchlejšie budeš vedieť."povedal a ja som stuhla.

,,Je všetko v poriadku?"spýtala som sa.

,, Príď"povedal a zložil,začala som si vyzliekať šaty.

,, Čo sa stalo?"nadvihla obočie Jade.

,, Musím ísť do nemocnice,volal šerif"oznámila som jej.

,, Niečo sa stalo?"nadvihla obočie a ja som si zahryzla do pery a mykla plecom.

,, Netuším, môžeš prosím skočiť po Mariu do školy?"spýtala som sa.

,, Spoľahni sa"usmiala sa na mňa,podala som jej kľúče od domu a vyšla z obchodu.

***
Vošla som do nemocnice, presne som vedela kam mám ísť, chodím sem každý deň.Vyšla som na poschodie.Pred Stilesovu izbou sedel šerif.

,,Som rád že si prišla"povedal a objal ma.

,,Stalo sa niečo?"spýtala som sa celá rozklepaná.

,,Prebral sa"oznámil mi a ja som naňho Prekvapene pozerala.Dlaňou som si prikryla ústa a do očí sa mi nahrnuli slzy.Stiles sa prebral.

,, Chce ťa vidieť"usmial sa na mňa šerif.Otvorila som dvere.Stiles sedel na posteli a pozeral von oknom.Rozmýšľala som čo mu poviem.

,, Stiles "zašepkala som napokon.Stiles  sa otočil a usmial na mňa.Sadla som si vedľa neho a objala ho.Nadýchla som sa jeho vône,bolo neskutočné znovu ho obijmať.

,, Čo dieťa?"spýtal sa keď sa odtiahol.Jemne som sa usmiala.

,, Mama dcérku, Zoe"povedala som a Stilesovy sa rozšírili oči.

,, Bál som sa že"nedopovadal, chytila som ho za ruku a stisla.

,, Zajtra ti ju prinesiem"oznámila som mu a Stiles sa usmial.

,, Máš jej fotku?"spýtal sa a ja som prikývla, vytiahla som z vrecka mobil a ukázala mu našu dcéru.

,, Má moje oči a tvoj pohľad"zašepkal a pohladkal obrazovku telefónu.

,,Je skvelá, začína rozprávať.Musíš si dávať pozor čo pred ňou povieš, všetko zopakuje"zasmiala som sa a Stiles sa smutne usmial.

,, Veľa som toho zmeškal"vrátil mi telefón, pohladkala som ho po chrbte.Stiles sa mi pozrel do očí.

,, Zmenila si sa"zašepkal a pohladkal ma po líci,,kam zmizol to sarkastické dievča do ktorého som sa tak bezhlavo zaľúbil?"nadvihol obočie a ja som ​mykla plecom.

,,Dospela,stala sa matkou"usmiala som sa naňho.

,, Nám dvom zrejme nie je súdené byť spolu však?"povedal a sklopil hlavu.Oprela som si hlavu o jeho rameno a preplietla som si s ním prsty.Stiles zrazu stuhol a zrak nespúšťal z mojich rúk.Keď som si uvedomila na čo sa pozerá rýchlo som ruku vytiahla.Stiles nadvihol obočie a zamračil sa.

,, Gratulujem"zašomral a ja som pokrútila hlavou.

,,Ja ti to vysvetlím"zašepkala som.

,,Nie zlatko,ja to chápem"smutne na mňa pozrel a pohladkal ma po líci.Tá bolesť v jeho očiach ma ničila.Z oka mi vypadla slza.Presne tohto okamihu som sa bála, táto chvíľa ma desila.V mojich predstách sa odohrala už milión krát.

,, Dúfam že ťa Enzo ľúbi aspoň z polovice tak ako ja"zašepkal a ja som už neudržala slzy.

,, Prosím Stiles prestaň"zašepkala som.

,,Nie si šťastná, vidím to na tebe"povedal a ja som mykla plecom.

,,Som šťastná že si späť"usmiala som sa naňho.

,, Nemyslím to tak"pokrútil hlavou.

,, Nechcem sa o tom baviť Stiles"zašepkala som,, musím ísť ak chceš zajtra prídem"usmiala som sa naňho a Stiles prikývol.

,, Budem rád ak prídete"oznámil mi.Nahla som sa a pobozkala ho na líce.Stiles ma chytil za lakeť.

,, Ľúbim ťa Eleanor,to sa nezmenilo"

Hale princessWhere stories live. Discover now