Koniec

722 47 25
                                    

Epilóg
(O 6 rokov)

Otvorila som dvere a stál v nich Enzo.

,, Prišiel som pre dvojčatá"oznámil mi a ja som prikývla.

,, Aiden,Alison ocko je tu"zakričala som na svoje deti.

,,V nedeľu ich chcem mať doma"oznámila som mu a on prikývol.

,, Máš všetko?"spýtala som sa svojho syna ktorý prišiel ako prvý.

,, Čo myslíš?"pozrel mňa a prevrátil očami.Enzo sa uchechtol.

,, Stilesova výchova"oznámila som mu a Aiden sa hrdo usmial.

,,Kde mám bábiku?"počula som vreskot z detskej izby.

,,Aiden"zašomrala som.

,, Nemám s tým nič spoločné"zodvihol ruky na svoju obranu.

,, Stiles?"zakričala som na svojho manžela a on prišiel.

,, Nejaký problém?"Usmial sa na mňa.Enza prebodol pohľadom.

,,Alison stratila bábiku a mamička si myslí že som to bol ja"ofučal sa Aiden a Stiles chápavo prikývol.

,,Idem za ňou"oznámila som im a vošla do detskej izby.Na posteli sedela moja päť ročná Alison a fňukala.

,, Zlatko?"oslovila som ju.

,, Určite v tom má prsty Aiden"zasyčala a vzala si tašku.

,, Aiden vráť sestre bábiku"zvrieskla som.

,,Poď vankúšom"ozvalo sa z chodby.Prevrátila som očami a z pod vankúša vytiahla čiernovlasú bábiku.Alison si ju pritisla k sebe a silno ju objala.

,,Aiden je idiot"zašomrala a ja som pokrútila hlavou.

,, Takto sa nerozpráva"oznámila som jej a vyšli sme na chodbu.

,, Ahoj ocko"rozbehla sa Alison k Enzovy a objala ho.

,, Ahoj princezná"usmial sa na ňu a pobozkal ju do vlasov.Aiden si zastal predomňa a nastavil mi tvár aby som ho mohla pobozkať.Nahla som sa k nemu a vypusinkovala som mu celú tvár.

,,Za tú bábiku sa sestre ospravedlň"prikázala som mu a on prikývol.

,, Ľúbim ťa"Povedala som mu a objala ho.

,,Aj ja teba"uškrnul sa a postavil sa k Enzovy.Nahla som sa k Alison a tiež ju celú spusinkovala.

,, Ľúbim ťa"Povedala som aj jej a Alison prikývla a pobozkala ma na líce.

,, Dávaj na seba pozor mami!"Usmiala sa a nastúpila do Enzovho auta.Poslala som im vzdušný bozk zamávala.Stiles ma objal okolo pliec a pobozkal do vlasov.

,,Zoe?"nadvihla som obočie.

,, Snaží sa nám podpáliť dvor"zasmial sa a ukázal na drobnú svetlovlásku.Usmiala som sa na ňu a sadli sme si k nej.

,,Mami? môžme ísť dnes von s Alanom?"spýtala sa a ja som prikývla.

,, Samozrejme že môžeš poklad"pohladkala som ju po vlasoch a Stiles spozornel.

,,Alan?to je ten tvoj spolužiak?tak s ním rozhodne nemôžeš nikam ísť"oznámil jej Stiles a Zoe na mňa zúfalo pozrela.

,, Stiles! sú to len deti jasné že môže ísť"usmiala som sa na Stilesa a pobozkala ho.

,,Fajn"rezignoval a zvraštil čelo.

,, Hlavne si dávaj pozor zlatko,nie že niečo zapáliš alebo zamrazíš alebo tak podobe"žmurkla som na ňu.Zoe prikývla a odišla.Oprela som sa o Stilesa a Usmiala.

,, Máme nádhernú rodinu"poznamenala som a Stiles prikývol.Cinkla mu na mobile správa.Prečítal si ju a postavil sa.

,, Povinnosť volá"oznámil mi a pobozkal ma.

,, Zvykám si pomaly na to že si šerif"zašomrala som a Stiles prikývol.

,,To sme dvaja"zasmial sa.

,, Dávaj si pozor"usmiala som sa naňho.

,,Ako vždy"žmurkol na mňa.

Takže ahojte,v prvom rade by som sa chcela poďakovať za to že ste to somnou a mojím príbehom vydržali a celý ten čas neúnavne komentovaly a hlasovali.Je možné je sa časom objaví aj druhá časť príbehu ale nič nesľubuje.Dúfam že som vás nesklamala a príbeh dopadol podľa vašich očakávaní.Ak sa vám moja tvorba páči a chcete aj naďalej čítať moje príbehy, mám to jeden nový volá sa Little Wolf trouble.Budem rada ak si ho prečítate a po prípade okomentujet.Ešte raz ĎAKUJEM 😗💗💗💗💗💗💗😍😘😻💋

Hale princessWhere stories live. Discover now