64

457 32 23
                                    

,,No tak Zoe, už len jednu topánku"Stiles naháňal malú po dome.Sedela som na gauči a smiala sa na nich.

,,Videla si čo mi prišlo?"spýtal sa ma Stiles a ja som pokrútila hlavou.Podal mi obálku.Otvorila som ju.

,, Neverím"skríkla som šťastne a objala ho.

,,Ty sa netešíš?"pozrela som naňho a podala mu list.

,, Teším ja len...neviem či tam chcem ísť"zamrmlal a položil Zoe do postieľky.

,, Žartuješ však?to že ťa prijali na tú policajnú akadémiu,je najlepšie vec ktorá sa nám za poslednú dobu stala"Usmiala som sa naňho.

,,To je dosť smutné"zasmial sa.

,, Pôjdeš tam "oznámila som mu a Stiles prikývol.

,, Uvidíme"Usmial sa na mňa.

,, Žiadne uvidíme, proste pôjdeš"mykla som plecom.Stiles nestihol odpovedať lebo na dverách sa ozval buchot.

,, Čakáš niekoho?"spýtal sa ma Stiles a ja som pokrútila hlavou.Vošla som do chodby kde stála nízka blondínka.

,,Ahoj,Ehm.. pomôžem ti?"nadvihla som obočie.

,,Som Sophi, hľadám Stiles Stilinskeho.Býva tu ešte?"spýtala sa blondína.

,,Sophi"povedal Stiles prekvapene a objal ju .

,,Tak rád ťa vidím"Usmial sa na ňu.Nahlas som zakašľala.

,,Toto je moja priateľka Eleanor"predstavila ma.

,, Teší ma"podala som jej ruku.

,,Stiles mám problém mohli by sme spolu hovoriť?"nadvihla Sophi obočie.Nepáčila sa mi,ani trošku.

,, Jasné poď ďalej"Usmial sa na ňu Stiles.Vošli sme do obývačky.

,,Toto musí byť Zoe"Usmiala sa na malú.A vtedy mi docvaklo. Odkiaľ vie ako sa volá?.

,,Nie "odvetila som,,to je.....Hannah"zaklamala som.Stiles nadvihol obočie a blondínka prižmúrila oči.

,, Zvláštne počula som že vaša dcéra sa volá Zoe"pokrútila hlavou.

,, Máš zrejme zlé informácie"zašomral som.Stiles prekvapene stál.

,,Toto nie je naša dcéra,je to dcéra mojej sesternice Malii.My sme o dieťa prišli"povedala som.

,,To ma veľmi mrzí"zašepkala Sophie a objala Stilesa.Bolo mi jasné že je čarodejnica.

,,Tak čo potrebuješ Sophi?"spýtal sa jej Stiles.

,,To by som rada prebrala v súkromí"povedala a pozrela na mňa.

,, Pôjdem sa prejsť"oznámila som im.Vzala som si z vešiaka bundu a vyšla som na ulicu.

***
Prechádzala som sa asi dve hodiny a už mi vážne začínala byť zima.Rozhodla som sa že už pôjdem domov.Vošla som dnu.

,, Som tu"zakričala som.Stiles prišiel ku mne a pobozkal ma.

,, Barbie už odišla?"nadvihla som obočie.

,,Je v sprche"poškrabal sa Stiles na brade.

,, Čo, prosím?"zasmiala som sa.

,, Nemá kde bývať,preto prišla"oznámil mi a ja som pokrútila hlavou.

,,Je nás tu málo však?"zašomrala som a vzala Zoe na ruky.

,, Chce nám pomôcť"usmial sa na mňa Stiles.

,, Myslím že je to čarodejnica"oznámila som mu.

,, Sophi je čarodejnica"prikývol a ja som zamrzla.

,,Si normálny?"zvrieskla som po ňom.

,,Ja jej verím"povedal Stiles a pohladkal ma po líci.

,,To je pekné,ale ja jej neverím.Čarodejnice sú mrchy to som už zistila"oznámila som mu.

,,No tak nebuď taká,Sophi je fajn.Poznáme sa už od malička, rozhodne nemá v pláne ublížiť našej dcére....teda prepáč,my žiadnu nemáme"uškrnul sa.

,, Máš pravdu, nemáme.Idem malú odniesť k Malii,a možno tam ostanem tiež"zašomrala som.Stilesove správanie bolo veľmi ale veľmi ľahkomyselné.Našu dcéru chcú zabiť a on  jednu čarodejnicu rovno nasťahuje k nám.

,, Užite si pekný večer"sladko som sa usmiala a pobozkala ho na líce.

,, Takže toto?ty žiariš?"Nadvihol obočie a ja som mykla plecom.

Ahojte,čo si myslíte o Sophie?je naozaj dobrá a Eleanor len preháňa?alebo má Eleanor pravdu a chce Sophi ublížiť Zoe?

Hale princessWhere stories live. Discover now