,,To ako vážne? Nevadilo by ti to?"uškrul sa Isaac a ja som sa začala smiať ako bláznivá.
,, Robím si srandu"povedala som pomedzi smiech.
,, Vtipné"zamrmlal sklesnunto.
,, no tak, nehovorím že si nemôžeme užiť.Hovorím len že nebudeme kamaráti z výhodami"usmiala som sa.
,, Nerobíš si znovu srandu?"rozžiarili sa mu oči.Nevydržala som to a znovu sa začala rehotať.
,,No tak to som si mohol myslieť"poznamenal Isaac podráždene.
,, Sranda"uškrnula som sa.
,,No bol by som rád kebyže to myslíš vážne"žmurkol na mňa.
,,No ale nemyslím"vyplazila som mu jazyk.
,, Toto nerob lebo môže byť s toho jazýčková"uškrnul sa a nahol sa ku mne.Nemôžem povedať že sa mi tá jeho pusa nepáčila.Práve naopak.Lenže ja mám plnú hlavu Stilesa a zmiešané pocity. Odtiahla som sa.
,, Isaac nemám v pláne skončiť s tebou v posteli"oznámila som mu.
,,To si len myslíš"uškrnul sa.
***
Ležím na posteli a píšem Jade. Napísala som jej všetko.Logicky časť o vlkodlakoch som vynechala.Začujem zaklopanie na dvere.,,Ďalej"zašomrala som.
,, Prekvapenie"zapišťala Jade.Prekvapene som na ňu pozrela.
,, Čo ty tu?"usmiala som sa a objala ju.
,, Drahá moja prišla som ti spríjemniť víkend"úškrnula sa.
,,To som rada"povedala som.
,,A niečo som priniesla"nahodila huncútsky výraz a z tašky vytiahla fľašu vína.
,, Neverím, také slušne dievča a pije?"zakrila som si oči.
,,No budem sa za to síce musieť ísť vyspovedať ale stojí to za to nie?"žmurkla na mňa a ja som Prikývla.
,,Tak zabehnem pre poháre"oznámila som jej a ona pokrútila hlavou.
,, Dá sa piť aj z fľaše nie?"nadvihla obočie.
,,Jade ty si plná prekvapení"poznamenala som.
,,A ešte jedno prekvapenie mám"šibalsky sa usmiala.
,, Nejakého striptéra?"spýtala som sa posmešne.
,,Nie tak celkom striptéra"uškrnula sa.
,,Tak?"nadvihla som obočie.
,, No už môžete"zakričala.Začudovane som na ňu pozrela.Dvere sa rozleteli a v nich stáli.........😱😱😱
Takže ľudkovia dúfam že sa vám časť páčila😃 ďakujem za každý votes aj komentáre ktoré ma vždy veľmi potešia.💓💓A videjko hore😋no nie sú úžasný?Ten Dylan tam a Tyler no proste awww💓😘😍
YOU ARE READING
Hale princess
Random,, Takže začnem ja Eleanor ty si vlkodlak"oznámil mi a čakal ako zareagujem,nadvihla som obočie.Fakt si myslí že som spadla z Marsu alebo tak?vraj vlkodlak,lepšiu debilinu si ani vymyslieť nemohol. ,, Jasné,hahah"zamrmlala som ,,Nie El on ti hovorí...