Naštartovala som, no auto sa nepohlo. Buchla som do volantu. Enzo na mňa nevrvózne pozrel.Bolo mi jasné že ho niekto z nich začaroval.Vystúpila som z auta.
,, Eleanor preskočilo ti?"zašomral Enzo.
,, Čo vlastne chcete?"zvrieskla som.Z davu vystúpila tá čarodejnica ktorá bola pri obchode.
,, Drahá Eleanor ty ani nevieš čo je tvoje dieťa zač mám pravdu?"nadvihla obočie.Prikývla som.
,, Keď ťa tuto Enzo premenil,stala si sa hybridom čo je veľmi zvláštne pretože len máloktorý vlkodlak prežije premenu na upíra.Tvoje dieťa tým pádom bude prvý pravý hybrid.Na pol upír a na pol vlkodlak"oznámila mi.
,, Lenže otec môjho dieťaťa je človek"poznamenala som.
,, To nič nemení na situácií"odvetila čarodejnica.
,, Hviezdy predpovedali že pravý hybrid zničí všetky čarodejnícke coveny"prevrátil očami Enzo.
,, Nerob si z toho sradnu"pokarhala ho stará.Enzo sa uchechtol.Prišiel bližšie k starej čarodejnici.
,,Čo ti hviezdy predpovedajú teraz?"zašepkal a vytrhol jej srdce. Prekvapene som naňho pozrela.
,, Choď si sadnúť"prikázal mi.Poslušne som išla.Nastúpila som do auta a pripútala som sa.Enzo ešte niečo vravel tým ľuďom a potom zmizli.Enzo nastúpil.
,,Ty si ju zabil?"spýtala som sa,pozrel mi do očí.
,,El,Zlatko vieš koľko ľudí som už zabil?"nadvihol obočie.,,a okrem toho kebyže ju nezabijem tak sa nestiahnú"mykol plecom.
,, Takže nám dajú pokoj?"usmiala som.
,, Len pokiaľ si nezvolila inú"oznámil mi a naštartoval.
,,Čo budeme robiť?"spýtala som sa.
,, Už som ti raz povedal že ti nájdeme čarodejnicu, mimochodom hovoril som z Derekom"povedal. Prekvapene som naňho pozrela.
,, Zlatko nepozeraj tak, sme ochotní spolupracovať aby sme ochránili teba a dieťa"žmurkol na mňa.
,, toto som nečakala"zasmiala som sa.
,, Že nepriatelia sa dokážu spojiť aby ochránili tú ktorú ľúbia?"nadvihol obočie, ostala som ticho.Pozerala som sa pred seba.
,, Došli ti slová?Toto sa nestáva často"žmurkol na mňa.
,,Ja len,prepáč neviem čo mám na to povedať"zamrmlala som.
,,To nič"usmial sa.
,, Mám ešte prácu, hodíš ma do školy?"spýtala som sa,Enzo prikývol.
,,Ja zatiaľ zoženiem čarodejnicu"povedal.
,, Vážne ju potrebujeme?"zafňukala som.
,, Zlatko"nadýchol sa Enzo,, počula si tú ženu, to dieťa je výnimočné takže áno potrebuješ ju"prikývol.
,, Jasné,vrah čarodejníc"úškrnula som sa,, pekná prezývka čo myslíš zlatíčko"pohladkala som svoje bruško.Enzo sa začal smiať.
,,To áno, určite sa mu bude páčiť"povedal a chytil moju ruku ktorú som mala položenú na brušku.
,, Už sme tu"zastavil a pozrel na mňa.Otvorila som dvere,Enzo ma chytil za ruku.
,, Eleanor, dávaj si pozor"pozrel na mňa jedným zo svojich pohľadov.
,,Viem sa o seba postarať"zašepkala som.Enzo sa uškrnul a prikývol.Nahla som sa k nemu a pobozkala ho na líce.
,,Maj sa Enzo"usmiala som sa a vošla do školy.
***
,, Nechceš skočiť na kávu?"zastavila sa pri mne Jade.,, Veľmi rada, lenže čaká ma Enzo"zamrmlala som.
,, To je v poriadku, keď budeš mať čas tak sa ozvi"objala ma a odišla.Vyšla som pred školu a čakala na Enza.
,,El?"začula som za sebou Lydiu.Privrela som oči.Panebože daj mi silu aby som ju nezabila.
,, Ahoj"falošne som sa usmiala a otočila.
,, Panebože, gratulujem"pozrela sa na moje bruško.V hlave sa mi premietlo čo mi povedala keď sme spolu telefonovali.
,, Ďakujeme"povedal Stiles.Lydia prikývla a chytila ho za ruku.
,, Kedy sa vraciaš späť?"spýtala sa ma z úsmevom.
,,No vlastne som myslela že sa chvíľu zdržíme"žmurkla som na ňu,,ale neboj sa pamätám sa čo si povedala"dodala som.Lydia ma prebodla pohľadom.
,,Vy ste spolu volali?"Nadvihol obočie Stiles.
,, Malý priateľský rozhovor"usmiala sa Lydia.
,,No mne veľmi priateľský neprišiel"odvetila som.
,,Lydia? Môžem s tebou hovoriť?"potiahol ju za ruku Stiles a odišli niekam ďalej. Oproti mne zatrúbilo auto.Enzo stiahol okienko a zamával mi. Nastúpila som a usmiala sa naňho.
,,Tak?"nadvihla som obočie.Enzo sa na mňa usmial a podal mi kľúče.
,, Čo je to?"spýtala som sa.
,, Panebože drahá, nevidíš?"prevrátil očami.
,, Dobre vidím že sú to kľúče ale od čoho?"odvetila som.
,,Od bytu"oznámil mi.Prekvapene som naňho pozrela.
,, Sťahujeme sa"uškrnul sa.
,, Čo naše veci?"spýtala som sa.
,, Všetko je už v tom byte"odpovedal mi,,aj malé prekvapenie"žmurkol na mňa.
,,Zohnal si čarodejnicu?"spýtala som sa.Enzo prikývol.
,,Je síce prehnane milá a pozitívna ale možno že práve toto teraz potrebuješ"mykol plecom.
,, Skvelé"prevrátila som očami.Enzo zastavil a vystúpili sme.Pri aute stalo mladé dievča, nemohla byť staršia ako ja.Mala vlnité hnedé vlasy a prenikavé zelené oči.
,, Ahoj"nesmelo ma pozdravila.Kývla som hlavou na pozdrav.
,, Zlatko toto je Bella"oznámil mi Enzo.
,,Som Eleanor "podala som jej ruku.
,,Bella"priala moju ruku a potriasla mi ňou.
YOU ARE READING
Hale princess
Random,, Takže začnem ja Eleanor ty si vlkodlak"oznámil mi a čakal ako zareagujem,nadvihla som obočie.Fakt si myslí že som spadla z Marsu alebo tak?vraj vlkodlak,lepšiu debilinu si ani vymyslieť nemohol. ,, Jasné,hahah"zamrmlala som ,,Nie El on ti hovorí...