,, Vystupovať"usmiala som sa na Stellu, keď som zastavila pred naším bytom.
,, Myslíš že sa Stilesovy budú páčiť vecičky čo sme kúpili bábätku?"spýtala sa ma.
,, Rozhodne,bude nadšený"prikývla som.Vyšli sme po schodoch,vybrala som kľúče a odomkla dvere.Vyzula som sa a vbehla do obývačky.
,, Panebože"zvrieskla som a zakryla si oči.Na gauči ma čakalo nepríjemné prekvapenie.Ležali tam Enzo a Bella..no a vyzerali že sme ich vyrušili v tom najlepšom.
,, Čo sa deje?"zakričala mi z chodby Stella.
,, Nič zlatko, nechoď sem"zamrmlala som.
,,Vy dvaja ste sa zbláznili?"spýtala som sa.
,, Nevedeli sme že prídete tak skoro"odpovedal Enzo.
,,No dobre a to ste nemohli ísť aspoň do izby?"založila som ruky v bok ale oči som mala stále zavreté.
,,Enzo ty si nahý?"vošla do obývačky Stella.
,, Stella!"zahriakla som ju.
,, Prečo ste nahý obaja?alebo radšej mi to nevysvetľujete už asi viem čo ste robili"povedala znechutene a vyšla po schodoch.
,,Enzo môžme spolu hovoriť?"zamrmlala som a vošla do kuchyne.Enzo sa obliekol a prišiel za mnou.
,, Počúvam"povedal a nalial si vodu.
,, Čo to má znamenať?"nadvihla som obočie.Enzo mykol plecom.
,, Môžem robiť čo chcem zlatko"žmurkol na mňa a napil sa.
,,Fajn lenže to ste museli robiť na gauči v obývačke?"rozhodila som rukami.
,,Obaja vieme že ťa žerie niečo iné ako to kde sme to robili"uškrnul sa. Prižmúrila som oči. Áno mal pravdu hnevalo ma že sa vyspal s Bell.
,,Ale tak kľudne si sa mohla pridať"pohladil ma po brušku.Prekvapene som naňho pozrela,a jednu som mu vylepila.Dlaň ma štípala v ušiach mi zvonilo.
,,Tak toto si spravila posledný krát"zasyčal mi do tváre a mňa ovalila vôňa alkoholu.
,,Inak čo?"spýtala som sa.Mykol plecom.
,, Mám pravidlo že ženám neublížujem a už vôbec nie tým tehotným ale sprav to ešte raz a budem ho musieť porušiť"zasyčal.
,,Ty si strašný debil Enzo"zamrmlala som.Enzo pokrútil hlavou.
,,A ty nabúchaná tínedžerka,"odvetil,Zarazene som naňho pozrela.
,, Príď keď budeš triezvy"otočila som sa a vyšla hore po schodoch.
,,Za pravdu sa každý hnevá"zakričal mi.Nahla som sa cez zábradlie a ukázala mu stredný prst.Vošla som do spálne kde na posteli ležala Stella a spala. Prikryla som ju a dala jej pusu na čelo.
,, Nabúchaná tínedžerka"zašomrala som nervózne.Sadla som si na posteľ a prehrabla vlasy.Najprv mi vyznáva lásku a potom sa vyspí s opatrovateľkou.Z poza dverí sa ozvalo zaklopanie.Enzo vošiel dnu.
,,Čo tu chceš?"nadvihla som obočie.
,,Idem si ľahnúť"odvetil.
,,Tak to si vyhoď z hlavy že tu budeš spať"oznámila som mu.
,,A kam mám ísť?"spýtal sa.
,,Čo tak do riti?"odpovedala som mu.
,, Eleanor"zašomral,, prestaň sa správať ako malé decko"založila som si ruky na prsiach.
,,Maj sa"pozdravila som ho.Enzo pokrútil hlavou, odišiel a zabuchol za sebou dvere.
YOU ARE READING
Hale princess
Random,, Takže začnem ja Eleanor ty si vlkodlak"oznámil mi a čakal ako zareagujem,nadvihla som obočie.Fakt si myslí že som spadla z Marsu alebo tak?vraj vlkodlak,lepšiu debilinu si ani vymyslieť nemohol. ,, Jasné,hahah"zamrmlala som ,,Nie El on ti hovorí...