52

511 50 0
                                    

,,no tak Zoe prestaň plakať"zašomrala som a vyšla z postele.Nahla som sa nad postieľku.

,, Čo sa deje zlatko hmm?"zašepkala som a pohladkala ju po hlave.Pozrela som na nástenné hodiny. Šesť hodín ráno.

,, Dneska ideme domov Bambuľka"usmiala som sa naňu.Zoe prestala plakať a pozrerala na mňa.

,,A keď sa ocko preberie pôjdeme ho pozrieť"oznámila som jej,,a bude mať s teba obrovskú radosť, pretože si dokonalá"pohladkala som ju po líčku,vliezla naspäť do postele a po chvíli som zaspala.

***
Zobudila som sa na buchnutie dverí.Otočila som sa tým smerom.

,, Ahoj"pozdravila som ho ospalo.Enzo sa usmial, podišiel ku mne a pobozkal ma na čelo.

,, Pripravené ísť domov?"spýtal sa a ja som prikývla.

,, Čo Maria?"spýtala som sa a Enzo mykol plecom.

,, Včera sme zariaďovali jej izbu,vyzerala že sa teší"oznámil mi a ja som sa usmiala.

,, Veď ona si zvykne"povedala som a Enzo prikývol.

,,To dúfam nerád by som aby sa cítila zle"povzdychol a nahol sa nad postieľku, pohladkal Zoe.

,,V podstate je zariadený už celý dom"oznámil mi.

,, Si skvelý"usmiala som sa naňho.

,, Čo Stiles? nevieš nič nové?"spýtal sa a sadol si ku mne.

,, Ešte ho stále neprebrali"zašepkala som a sklopila hlavu.

,, Chceš ísť za ním?"Nadvihol obočie,mykla som plecom.

,, Neviem Enzo, neviem či by som zvládla vidieť ho v takom stave"zameškala som.Enzo ma pritiahol k sebe a dal mi pusu do vlasov.

,, Mali by sme už ísť Maria sa nevie dočkať kedy uvidí malú"usmiala sa.

,, Dobre"postavila som sa z postele a išla sa prezliecť.Keď som sa vrátila všetko bolo už pobalené.Vybrala som Zoe z postieľky a usmiala sa na ňu.

,,Tak bábika pripravená ísť domov?"spýtala som sa a vložila ju do autosedačky.

***

,,Je nádherný"zašepkala som keď sme zastavili pred naším novým domom.

,,Som rád že sa ti páči"povedal,nahla som sa a objala ho.Vybrala som Zoe z auta a vošli sme dnu.

,,Sme doma"zakričala som.Do chodby sa dovalili Bell a Maria.Začala som sa smiať.Bell mi zobrala autosedačku a začala sa prihovárať malej.Maria si prekrížila ruky na prsiach.

,,Bell je to predsa moja sestričku, no tak ju daj mne"bežala za ňou.Enzo vošiel dnu a položil veci vedľa mňa.

,, Už mi ju vzali"oznámila som mu a Enzo sa zasmial.

,, Počuj, zvládneš to tu s malou?ja sa hneď vrátim len chcem ísť pozrieť Stilesa"oznámila som mu.

,, Kľudne choď"povedal a pohladkal ma po líci.

,,Nie že mi ju rozoberiete"zakričala som.

,,Dám na ňu pozor"usmial sa Enzo a ja som prikývla.Vzala som si kľúče od auta a vyšla z domu.

***
Vošla som do nemocnice.Na recepcii stála Scottova mamka.

,, Dobrý,viete mi povedať kde leží Stiles?"spýtala som sa a ona prikývla.

,, Ahoj Eleanor, poď zavediem ťa k nemu"usmiala sa a pohla sa smerom k izbám.

,,Ako sa má malá?"spýtala sa.

,, Dobre,postupne si na seba zvykáme"oznámila som jej.

,, To je dobré"usmiala sa a zastavila,, nevieme či sa nám ho podarí preberať,ak aj áno môže to trvať rok, možno dva"zašepkala.Jemne som prikývla.

,, Nezľakni sa toho čo uvidíš,nie je to veľmi pekný pohľad"oznámila mi.

,, Ďakujem "povedala som a otvorila dvere.Z hlboka som sa nadýchla a vošla dnu.Na posteli pri okne ležal Stiles.Teda že to je Stiles viem len podľa toho že to povedala Melissa.Podišla som k posteli.Vyzeral hrozne.Samé škrabance,modryni.Pritiahla som si stoličku a sadla si k nemu.Chytila som ho za ruku.Do oči za mi nahrnuli slzy.V hlave mi výrila myšlienka na deň našej havárie.Ako mi povedal že ma ľúbi a že chce aby sme boli spolu.

,, Musíš byť silný"zašepkala som.

Hale princessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora