48

509 52 0
                                    

,, vyzerám dosť slušne?"vošiel do spálne Enzo,mal na sebe modru košeľu a čierne nohavice.

,, Vyzeráš úžasne"podišla som k nemu otočila som sa chrbtom.

,, Zapneš mi to?"spýtala som sa.Enzo prikývol a vytiahol mi zips na slabo ružových šatách.

,, Nemajú dôvod nám ju nedať"snažila som sa ho upokojiť.

,, Eleanor, nebol som k tebe tak celkom úprimný"zašepkal Enzo.

,, Klamal si mi?"nadvihla som obočie.

,, Ohľadom Marie"začal,,Nie je to potomok mojej sestry"zašomral a ja som nadvihla obočie.

,, Eleanor,Maria je moja dcéra"povedal a ja som sa zamračila.

,, Upíri predsa..."nedopovadala som lebo mi skočil do reči.

,,To je hlúposť"pokrútil hlavou.

,,Vedel si o nej?"spýtala som sa.

,,Vedel som o každom jej kroku,vedel som aj že jej matka Zara bola chorá, vychovala ju sama"oznámil mi.

,,Ty si ju opustil​"zašepkal som a Enzo prikývol.

,,Na rodičovstvo som sa necítil, pochop ma El.Bolo to pred deviatimi rokmi"povedal.

,,Ja nie som tá komu by si to mal hovoriť"povedala som a pohladkala ho po líci.

,,V podstate je to jedno,Maria a Zoe, budú sestry, možno nie pokrvne ale budú"usmiala som sa.

,,Budeme rodina"povedal Enzo a ja som prikývla.

,,Som rád že to takto berieš"usmial sa a objal ma.

,,Budem ju brať tak ako ty Zoe,ako svoju dcéru"povedala som.

,, Čo by si povedala ak by sme sa ešte raz presťahovali? neboj sa všetko zariadim.Len, tlačiť sa v malom byte piati naozaj nie je príjemné"odvetil a ja som prikývla.

,, Tiež som nad tým uvažovala"povedala som.,, lenže najprv musíš spraviť jednu vec"dodala som a Enzo Nadvihol obočie.

,, Eleanor hovor konkrétne lebo budem mať hriešne myšlienky"žmurkol na mňa.

,, Choď za svojou dcérou a oznám jej to"zagúľala som očami.

,, Pôjdeš somnou?"spýtal sa a ja som pokrútila hlavou.

,, Toto musíš zvládnuť sám"usmiala som sa naňho.

,,Dobre teda,idem"zvraštil čelo a odišiel.Zastala som si pred zrkadlo a domovina makeup.Po chvíli som počula z dola krik.Rychlo som zbehli dole.

,, Klameš,nie si môj ocko ten umrel bol policajt"vrieskala Maria.

,, To ti povedala mama?"spýtal sa Enzo.

,,Si podvodník"dupla nohou Maria a vbehla do obývačky.

,, Čo si jej povedal?"nadvihla som obočie.

,,Som tvoj otec"odpovedal Enzo.

,,Aj môj?"zamračila som sa.

,,Nie, to som jej povedal"prevrátil očami.

,, Bože"Buchla som si po čele.

,, Ideš za ňou?"spýtal sa a ja som prikývla.Vošla som do obývačky.

,,Maria?"sadla som si vedľa nej.

,,On klame"povedala a ja som pokrútila hlavou.

,, Viem ako sa cítiš, tiež som svojho ocka nepoznala"pohladkala som ju po vlasoch.

,, Ako to?"spýtala sa Maria.

,,No odišiel od nás keď som bola malá,v podstate som ho spoznala len nedávno a nemala som veľa príležitosti sa s ním lepšie spoznať"odpovedala som jej na otázku.

,,Naozaj je Enzo môj ocko?"nadvihla obočie, prikývla som.

,,Ak je to tak, prečo ma potom opustil? nemá ma rad?"spýtala sa Maria.

,,Nie zlatko,ocko ťa ľúbi.Len nebol pripravený starať sa o bábätko, rovnako ako ten môj o mňa"usmiala som sa na ňu.

,, Odpustila si svojmu ockovi že ťa opustil?"pozrela mi do očí.Odpovedať som jej nevedela.Odpustila som mu vôbec.

,, Áno"povedala som na pokon.

,, Klameš"zamračila sa,,ja odpustim Enzovy ak aj ty odpustíš svojmu ockovi"povedala a ja som prikývla.

,,Tak teda mu odpúšťam"zašepkala som.Maria prikývla.Postavila sa z gauča a vbehla do kuchyne.

,, Odpúšťam ti že si ma opustil"povedala Enzovy.Zostala som sedieť ako obarená.Enzo vošiel do obývačky.

,, Neviem čo si spravila zlatko ale ďakujem"usmial sa na mňa.

Hale princessWhere stories live. Discover now