25

830 69 2
                                    

Zastavila som pred školou,rýchlo som vybrala tašku zo zadného sedadla a bežala do autobusu.Vbehla som dnu a hľadala Stilesa.Sedel v zadu zo Scottom zamával mi a ukázal na voľné miesto vedľa Lydie.Slabo som pokrútila hlavou a sadla si ku Jade.

,, Ahoj"usmiala som sa.

,,Ahoj"odvetila.

,, Máš tu voľné však?"spýtala som sa.

,, Jasné, dúfala som že si sem sadneš"usmiala sa.

,,Baby nemáte niečo na bolesť hlavy ide mi prasknúť"otočila sa na nás hnedovláska z výraznými olivovými očami.Otvorila som kabelku a podala jej tabletku.

,, Ďakujem "usmiala sa a prehltla ju.

,, Mimochodom som Grace"povedala.

,,Ja som Eleanor a toto je Jade"oznámila som jej.

,, Eleanor ty patriš do Mccallovej partie nie?"nadvihla obočie.Otočila som sa a zistila že Scott a Stiles na mňa upierajú zrak.Otočila som sa naspäť.

,,No tak trošku"usmiala som sa.

,, Takže mládež mám tu rozpis izieb,za radom hovorte ako chcete byť"zakričal tréner.Pozreli sme sa z Jade na seba a naraz sme prikývli.Nad čím som sa musela zasmiať.

,,Tak Haleová?"nadvihol obočie.

,,Z Jade a Grace"odpovedala som.Grace sa na mňa ďakovne pozrela.

,, Ďakujem,asi by som musela byť sama"usmiala sa.

***

Vystúpili sme z autobusu.Vôkol hotela boli hory.Cítila som ako má niekto zo zadu objal.Vedela som že je to Stiles jeho vôňu by som spoznala kedykoľvek.

,,Som smutný že si si nesadla k nám"zašepkal mi do ucha.

,, Chcela som sedieť z Jade a spoznala som nové dievča Grace"ukázala som na hnedovlásku stojacu vedľa Jade.

,, Odpúšťam ti ale len pre tentokrát"pobozkal ma na líce.Otočila som sa k nemu tvárou.

,, Mimochodom v tejto košeli si neskutočne sexi"oznámila som mu.Stiles sa úškrnul a pobozkal ma.

,,To isté som mu povedala aj ja"usmiala sa Lydia.

,, Skvelé"odvetila som jej z úsmevom.

,, Nebuď žiarlivá"napomenul ma Stiles.

,,Tebe by sa páčilo kebyže mi nejaký chalan povie že som sexy?"nadvihla som obočie.

,,No bolo by to posledné čo kedy povedal "uškrnul sa a pobozkal ma.

,, Dobre vy dvaja choďte už na izby"zakričal na nás tréner.

,, Jasné"zamával mu Stiles.

,,Stilinski chápem že ste rád že ste si konečne našiel dievča ale budem rád keď z tohoto výletu nepôjdeme o jedného viac,viete ako to myslím"žmurkol na Stilesa.Začala som sa smiať.

,, Jasné tréner rozumiem"odvetil Stiles.

,, Bezpečnosť je prvoradá"usmial sa a odišiel.

,, Čo to ako malo byť?"spýtala som sa zo smiechom.

,, Netuším"pokrútil hlavou.Pozrela som sa na kľúče.

,, Aké máš číslo izby?"nadvihla som obočie.

,,226 ty?"odpovedal Stiles.

,,227"oznámila som mu.

,, Máme izby vedľa seba"usmial sa.

,, Mám ti nechať odomknuté?"nadvihla som obočie.Stiles sa úškrnul a pritiahol si ma bližšie.

,, Počula si trénera"zamrmlal.

,, Nejde o to,ja len keď ťa necítim pri sebe mám strašne zlý pocit"zašepkala som.

,, Zlatko, všetko bude v poriadku ak budem vedieť tak prídem"pobozkal ma.

,, Fajn"odtiahla som sa a otvorila dvere, Stilesovy som venovala ešte jeden pohľad a vošla dnu kde už sa na posteliach rozvaľovali Grace a Jade.

,,Je to tu neskutočne krásne"poznamenala Grace.

,,To áno "prikývla som,pozrela som sa na Jade sediacu na posteli,listovala v nejakej brožúrke.

,, Čo to tam máš"spýtala som sa.

,,Rozpis na zajtra, predstavte si pôjdeme do nejakého trápneho múzea"prevrátila očami.

Hale princessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora