18

877 72 7
                                    

,, odkiaľ vieš ako sa dostať späť na cestu?"spýtala som sa môjho upirskeho spoločníčka.

,, Podľa tvojho pachu"pretočil očami.

,, Prestaň s tým"upozornila som ho.

,,S čím?"nadvihol obočie.

,,Pretáčať očami, mám chuť ti vraziť"zašomrala som.Enzo sa len uškrnul.

,, Môžeš skúsiť maličká"pretočil očami.

,,Si idiot"zašomrala som.

,,Som sexy idiot a to je rozdiel"žmurkol na mňa.

,, Pche no to určite"prevrátila som očami.

,, Chceš povedať že nie som sexy?"nadvihol obočie. Prikývla som.

,,Aww to bolelo"chytil sa za srdce.

,,Ty máš srdce?A inak ako to že sme na slnku a neligoceš sa?"spýtala som sa.

,,Ach bože skurvený Twilight"zašomral.

,,Alebo to tak nie je?"spýtala som sa pretože ma to naozaj zaujímalo.

,,Tak počúvaj, neligocem sa na slnku,v žilách mi prúdi krv a mám srdce"odpovedal a ja som sa zarazila.

,, Takže ti slnko neublíži?"nadvihla som obočie.Ukázal na prsteň ktorý som si do teraz nevšimla.

,,Bez neho by som zhorel"odvetil.

,,A už prosím žiadne otázky"zašomral.

,,Fajn, inak už sme tu"ukázala som na náš dom.

,, Fíha takže od zhoreniny prešiel až sem?"zašepkal.

,, Čože?"nechápala som.

,,Ale nič"usmial sa.

,, Mám ho zavolať alebo ideš dnu?"spýtala som sa.

,,Ja u vás ešte niekto okrem tvojho otca a teba?"spýtal sa a potiahol nosom.

,,No ja vlastne ani neviem"zamračila som sa

,,To necítiš ostatných členov svorky?"nadvihol obočie.

,,Ako som už povedala v tomto som začiatočník"povedala som na svoju obranu.

,, Eleanor utekaj dnu"zakričal otec.Zarazene som sa otočila.

,, Derek starý priateľ"usmial sa Enzo na otca.

,, Bež Lenny"zakričal Scott a ja som sa aj rozbehla lenže pán úžasný ma chytil za ruku.

,, Počkaj drahá"žmurkol na mňa.

,,Pusti ju Enzo chceš ublížiť mne nie jej"pristúpil otec.

,,Nie nemáš pravdu Derek chcem ublížiť niekomu koho miluješ.Tak ako si kedysi ty zabil Hannah"povedal.

,, Prepáčte že sa vám miešam do tohto ducha plného rozhovoru ale mohol by niekto tuto úžasnej slečne Eleanor vysvetliť o čo ide?"sladko som sa usmiala.

,,No takže drahá Eleanor kde začnem? Vieš že keby som ťa teraz uhryzol a naša krv sa zmiešala mohla by si umrieť?"spýtal sa a ja som pokrútila hlavou.

,, V tvojom tele by vznikol jed, ktorý by ťa postupne a bolestivo zabíjal"dodal otec.

,,No dobre ale teraz prečo to chceš spraviť?"nadvihla som obočie.

,, Panebože ty si rovnako sprostá ako tvoja matka tiež bola taká hlúpa keď si začínala s ním"ukázal na môjho otca.

,, Uhryzol som jeho priateľku"oznámil mi otec.

,, Miloval som ju Derek ani si nevieš predstaviť ako veľmi.Vieš aký je to úžasný pocit držať niečo čo ty miluješ rovnako?A mať tú moc ublížiť ti?"zasmial sa Enzo.

,,Enzo pusti ju"poprosil ho otec.

,, Áno pusti ma"Prikývla som.

,,Nie drahá nepustim, urobím ti to čo Derek urobil Hannah.Uhryznem ťa,a nechám jed aby ťa pomaly a bolestivo zabíjal.Derek aký to bude pocit keď tvoja jediná dcéra umrie v tvojom náručí?Čo urobíš keď ťa bude prosiť aby si ju zabil,lebo bolesť bude neznesiteľná? Zabiješ ju alebo ju necháš trápiť sa?"spýtal sa.Otec mal kamenný výraz a sledoval každý jeho pohyb.Stiles ktorý stál vedľa Scotta krútil hlavou a mračil sa.Scott len stál neschopný pohybu.

,, Môžme začať?"spýtal sa ma Enzo.

,,Pusti ma"zasyčala som a snažila sa mu vytrhnúť lenže márne bol silnejší.Pritiahol si ma bližšie odhrnul mi vlasy a vyceril zuby.

,,Enzo prosím nie"povedal otec zo slzami v očiach.

,,Nie Derek sľúbil som pomstu tak tu ju máš"zakričal Enzo.Na krku som ucítila pálivú bolesť.Enzo ma pustil a spadla som na zem. Niekto ku mne pribehol a chytil ma do náruče.Bolesť sa mi rozšírila do celého tela.Nevládala som ani otvoriť oči.

,,To bude dobré"zašepkal Stiles,ten hlas by som rozoznala kedykoľvek.Chytil ma za ruku a silno ju stlačil.

,, Hlavne zostaň somnou"

Venujem kingkylie6💓
Tak nová časť až o týždeň 😊alebo nie??

Hale princessWhere stories live. Discover now