Nie žiadny striptéri.Stáli tam Lydia a Kira.
,, Myslela som že si spravíme babský večer."sladko sa usmiala Jade.
,, Nič proti tomu nemám, poďte dnu"usmiala som sa na Lydiu a Kiru stojace vo dverách.Baby vošli.
,, Pustíme si nejaký film?"spýtala sa Kira a sadla si na huňatý koberec.
,, Chceš nejaký konkrétny?"podala som jej notebook.
,, Neviem čo tak Twilight?"spýtala sa z úsmevom Lydia.
,, Vlkodlakov mám pre dnešok plné zuby"zamrmlala som a Jade nadvihla obočie.
,, Niečo mi ušlo?"spytala sa prekvapene.
,,No...Ja ehm"koktala som.Vôbec som nevedela čo jej mám odpovedať.
,, Eleanor robí výskum o Lykantropii"usmiala sa Lydia.
,, Vážne?"spýtala sa Jade.Podľa jej výrazu som usúdil že jej veľmi neverí.
,, Áno je to veľmi zaujímavé"poznamenala Kira.
,, Vážne Leny?tak mi niečo o tom povedz"nadhodila Jade a ja som bola nahraná.
,,Jade sú to len také hlúposti,čo keby sme si pozreli päťdesiat odtieňov sivej?"snažila sa zachrániť situáciu Lydia.
,,To je skvelý nápad"usmiala som sa.
,, Poď Jade nalakujem ti nechty"potiahla ju na koberc Kira.
,,Len nie na zeleno tú farbu fakt neznášam"prevrátila očami Jade.
,, Myslím že tu zelenú ani nenájdeš tá farba mi nepristane"podala som Kire krabicu v ktorej boli laky na nechty.
,, Naopak mne pristane"usmiala sa Lydia a prehodila svojimi jahodovými vlasmi.
,,To máš pravdu"prikývla Kira.Lydia pustila film,Kira lakovala Jade nechty.
,, Počula som čo sa stalo"drgla do mňa Lydia.
,,Hmm?"nadvihla som obočie.
,, Rozišla si sa zo Scottom"objasnila mi situáciu. Prikývla som.
,, A Stilesovy si povedala že si zamilovaná do Isaaca"uškrnula sa Kira.
,,To vám povedal Stiles?"nadvihla som obočie.
,,Nie tak celkom"odvetila Lydia.
,,Ja proste ku Scottovy viac ako kamarátstvo necitim"oznámila som im.
,,A čo Stiles?"spýtala sa Kira.
,,Ja myslím že k nemu áno"mykla som plecom.
,,Tak prečo si mu vlastne klamala?"nechápala Lydia.Z hlboka som sa nadýchla.
,, Takže takto, nechcem aby sa kôli mne hádali.Sú najlepší priatelia a nechcem byť dôvodom ich hádok"ujasnila som to.
,, Čo Isaac?"spýtala sa Jade.
,,Tak k nemu vážne nič necítim"zdvihla som ruky na svoju obranu.
,,Ja pekný"usmiala sa Jade.
,, Podľa mňa je pekný Scott"zamrmlala Kira.
,, Stiles"povedali sme z Lydiou jednohlasne.Jade a Kira sa začali smiať no mne to neprišlo vtipné.Ak sa Stiles páči aj Lydii je to problém.
YOU ARE READING
Hale princess
Random,, Takže začnem ja Eleanor ty si vlkodlak"oznámil mi a čakal ako zareagujem,nadvihla som obočie.Fakt si myslí že som spadla z Marsu alebo tak?vraj vlkodlak,lepšiu debilinu si ani vymyslieť nemohol. ,, Jasné,hahah"zamrmlala som ,,Nie El on ti hovorí...