,,Enzo?"zalapala som po dychu.
,,Koho si čakala?"Nadvihol obočie a ja som sa mu hodila okolo krku.Tak strašne som sa bála že to telo bolo jeho.
,, Keď to nie si ty,tak koho je potom to telo?"spýtala som sa Enza. Pokrútil hlavou.
,,Grace"zašepkal Stiles.Privrela som oči.
,, Čo sa stalo?"spýtal sa Enzo a pohladkal ma po chrbte.
,, Nevieme,Lydia si išla zabehať a našla tam jej telo"odvetil Stiles.Z oka mi vypadala slza.
,,Chcem tam ísť"pozeral som na Enza ktorý pokrútil hlavou.
,,Je to nebezpečné,mohli to byť čarodejnice"zamietol mi to.
,,Enzo ja som sa nepýtala či môžem"zamračila som sa.
,, Eleanor,Enzo má pravdu je to nebezpečné"pridal sa Enzo.
,,Od kedy si na jeho strane?"zasyčala som na Stilesa.,,predsa nás od seba oddelil nie?Je to jeho vina že sme sa rozišli"dodala som.Enzo na mňa prekvapene pozrela.
,, Eleanor"oslovil ma Stiles.,, ukľudni sa"upozornil ma.
,, Nehovor mi čo mám robiť"zasyčala som naňho.
,, Niečo sa deje,toto nie si ty Eleanor"chytil ma za ruku Enzo.
,,A máš pravdu"poznamenal Stiles, ktorý pozeral na naše prepletené ruky,, niečo sa deje,pozri sa na jej ruku"dodal.Enzo Zdvihla moju ruku, chrbát ruky som mala celý modrý až čierny.
,,Bella"zakričal Enzo.Z kuchyne vybehla vystrašená Bella.
,, Čo sa stalo?"nadvihla obočie.
,, Dúfame že to nám povieš ty"odvetil jej Enzo a ukázal na moju ruku.Podišla k nám a nespúštala zo mňa oči.
,,To dieťa"oznámila nám.
,, Čo to s tým má spoločné?"spýtala som sa.
,, Čerpá z teba moc"odvetila.
,,ak to bude takto pokračovať tak vyschne"poznamenal Enzo a Bella prikývla.
,, Ale to nič"luskla prstami Bella.
,,Hej veď pohoda"prevrátila som očami.Bella sa nahka k môjmu náhrdelníku a začala čarovať.
,,Tak teraz bude to dieťa mágiu čerpať z toho náhrdelníku"odvetila keď skončila.,,a ešte jedna vec"zašepkala.
,, Eleanor by mala ísť s ním"ukázala na Stilesa.
,,Tak vidíš"sladko som sa na Enza usmiala a on prevrátil očami.
,, Riskuješ Eleanor veľmi riskuješ"poznamenal,,ale dobre choď, lenže potom nečakaj že ťa budem vždy zachraňovať keď si aj tak urobíš všetko po svojom"dodal teda lepšie povedané zvrieskol po mne a odišiel na poschodie.
,,Tak ideme nie?"spýtala som sa Stilesa.
,,Si si istá?"pozrel na mňa.Prevratila som očami.
,,Bella mohla by si mu prosím zopakovať čo si pred chvíľou povedala?"nadvihla som obočie.
,,To fakt nemusíš, počul som ťa.Tak teda ideme"prikývol. Víťazoslávne som sa usmiala, žmurkla som na Bell a zo slovami máš to u mňa som odišla.
***
Dorazili sme do lesa.Bolo tam plno policajtov.Vystúpili sme z auta.,, Stiles čo tu robíš?"prišiel k nám šerif.
,,Som tu s Eleanor,Grace bola jej priateľka"odvetil Stiles svojmu otcovi.
,,Vitaj späť Eleanor"potľapkal ma po pleci a odišiel.
,,Vravel si mu že budeš otcom?"nadvihla som obočie.
,,No ešte nie ale chystám sa"odvetil Stiles.
,, Skvelé"poznamenala som.
,, Eleanor?"zakričala na mňa Jade.Otočila som sa a objala ju.Plakala.
,,Vedia kto to spravil?"spýtal som sa.Jade pokrútila hlavou.
,,Nie, tvrdia že to bolo zviera"rozplakala sa ešte viac.
,, Počúvaj ma zlatko"odtiahla som sa a pozrela jej do očí,, zistíme kto to spravil"oznámila som jej.
,,Ako to chceš spraviť?"spýtala sa.
,, Uvidíš"usmiala som sa,Jade ma objala.
,,To je jej mama a sestra"ukázala na ženu a dievčatko ktoré sa rozprávali zo šerifom,v dievčatku som spoznala Valériu.
YOU ARE READING
Hale princess
Random,, Takže začnem ja Eleanor ty si vlkodlak"oznámil mi a čakal ako zareagujem,nadvihla som obočie.Fakt si myslí že som spadla z Marsu alebo tak?vraj vlkodlak,lepšiu debilinu si ani vymyslieť nemohol. ,, Jasné,hahah"zamrmlala som ,,Nie El on ti hovorí...