,,kam si myslíš že ideš?"zvrieskol na mňa Enzo a Zoe v autosedačke začala plakať.
,,Ty nie si normálny"pokrútila som hlavou.
,, Eleanor, nemôžete odísť milujem vás"chytil ma za ruku.Vytrhla som sa z jeho zovretia a nastúpila do auta.
,,Mami"Zoe na mňa uslzene pozrela.
,,Neboj kvetinka už ideme"usmiala som sa na ňu.
,,Kam chceš ísť hmm?"Nadvihol posmešne obočie Enzo.
,, Čo najďalej od teba"odvetila som a naštartovala.
***
Zastavila som pred Derekovym domom, volala som mu či by sme tu mohli chvíľu ostať.,, Ahoj ocko"dala som mu pusu na líce a vošla dnu.
,, Zajtra vám pôjdem aj pre ostatné veci"oznámil mi a ja som prikývla,, kebyže tam idem teraz tak tomu debilovy otrhnem hlavu"dodal.
,, Nechcem sa o tom baviť"zašomrala som.
,, Poď pomôžem ti"zobral kufre a vyšli sme do mojej izby.Položila som Zoe na posteľ.
,, Ďakujem"usmiala som sa naňho.Derek sa nahol a objal ma.
,, Nechcem byť zlý ale som celkom rád že to nakoniec takto dopadlo, môj favorit bol vždy Stiles"uškrnul sa.Prevrátila som očami.
,,Na Enzovy ma niečo priťahovalo, možno to že bol taký aký bol a myslela som že sa dokáže zmeniť.No a Stiles je Stiles"mykla som plecom.
,, Dobre zlatko, odýchnite si"pobozkal ma na čelo a odišiel.Otočila som sa a pozrela na Zoe ktorá si cmúľala prsty a niečo šomrala.Ľahla som si vedľa nej a pohladkala ju po vlasoch.
,, Čo kvetinka ideme búvať?"spýtala som sa a ona mykla plecom.
***
,, Prepáč nechcel som ťa zobudiť"usmil sa na mňa Stiles zatvoril dvere.,,To nič"mávla som rukou.Zoe vedľa mňa ešte pokojne odfukovala.
,, Derek mi volal že ste tu, tak ma napadlo že vás prídem pozrieť"oznámil mi a ja som prikývla.Sadol si oproti mňa a pohladkal Zoe po líci.
,, Nikdy ma neprestane fascinovať"Usmial sa.Neodpovedala som,len som sa naňho dívala.Rozmýšľala som kedy nastal moment,ten vďaka ktorému som vedela že ho naozaj ľúbim.
,,Nad čím rozmýšľaš?"spýtal sa a pozrel mi do očí.
,, Kedy si naozaj vedel že si do mňa zaľúbený?"nadvihla som obočie a Stiles sa usmial.
,, Vedel som to už od chvíle keď som sa vedľa teba prvý krát zobudil"oznámil mi a ja som v pamäti hľadala tú spomienku.
,, Myslíš keď ma Stella nechcela pustiť domov?"spýtala som sa a Stiles prikývol.
,,A potom to nabonzovala Malii"zasmial sa.Prižmúrila som oči.
,, Môžem ťa pobozkať?"spýtala som sa.Stiles na mňa prekvapene pozrel.
,, Iste"prikývol.Postavila som sa z postele a prešla na druhú stranu.Sadla som si vedľa neho.Prstom som ho pohladkala po líci.Sledoval ma tými čokoládovými očami ktoré mal na vlas rovnaké ako naša dcéra.Potiahla som ho za golier a spojila naše pery.Za nami sa ozvalo tiché mrnčanie, odtiahla som sa a pozrela na Zoe ktorá sa začala budiť.Schúlila som sa do Stilesovho náručia a sledovať ju.Stiles ma objal okolo pliec a ja som si hlavu oprela o jeho hruď.Už dávno som necítila takýto pocit bezpečia.
YOU ARE READING
Hale princess
Random,, Takže začnem ja Eleanor ty si vlkodlak"oznámil mi a čakal ako zareagujem,nadvihla som obočie.Fakt si myslí že som spadla z Marsu alebo tak?vraj vlkodlak,lepšiu debilinu si ani vymyslieť nemohol. ,, Jasné,hahah"zamrmlala som ,,Nie El on ti hovorí...