32

635 56 7
                                    

Vitajte v Beacon Hills.

Prekvapene som pozrela na tabuľu ktorá stála pred mestom.Toto má byť to prekvapenie?Nahlas som si povzdychla.

,, Slečna Haleová ste v poriadku?"spýtal sa ma, James, môj šofér.

,, Áno"zaklamala som.V poslednej dobe klamem častejšie akoby som chcela.

,,Ou takmer by som zabudol toto vám posiela šéf"podal mi papier na ktorom bola adresa školy.Akoby som ju nevedela.

,,Ideme rovno tam?"spýtala som sa.

,, Áno, kým budete fotiť odnesiem vám veci do hotela"oznámil mi.Prikývla som.

,,Tak drobec si pripravený spoznať ocka?"spýtala som potichu.

Zastavili sme pred školou.Hneď vedľa nás zastavil modrý jeep.Rýchlo som skrčila hlavu a počkala kým vystúpia.Potom som vystúpila aj ja.

,, Dobre James, zavolám vám keď skončím"oznámila som mu a zatvorila dvere.Pri dverách som zbadala Jade.Bola otočená chrbtom.

,, Prepáčte slečna neviete kde nájdem ateliér?"zašepkala som jej do ucha a s ňou myklo.

,, Eleanor"zvrieskla a objala ma.

,,Jade rozpučíš nás"povedala som priškrtene.

,, Panebože prepáč, zabudla som"ospravedlnili sa.

,, To nič"usmiala som sa.

,,Tak ukážeš mi ten ateliér?"spýtala som sa a Jade prikývla.Vyšli sme po schodoch ku riaditeľni a hneď vedľa bola miestnosť plná bieleho plátna, svetiel a tak ďalej.

,, Mimochodom na niečo ťa musím prípravyť"zamrmlala Jade,kým som si chystala veci.

,, Počúvam"oznámila som jej.

,, Stiles a Lydia spolu chodia"zašepkala.Prekvapene som na ňu pozrela.Mohla som si myslieť že ak odídem Lydia to využije.Jade podišla ku mne a objala ma.Začalo zvoniť.

,, Musím ísť "odtiahla sa.Prikývla som a Jade vyšla z ateliéru.Sadla som si a čakala na prvého maturanta.

,,Ide to pomaly"zašomrala som keď prišla na rad Jade.Sadla si na stoličku a upravila sa.

,,El, nechcem ťa strážiť ale za mnou nasleduje Stiles"oznámila mi.Sklopila som zrak.Odfotila Jade.

,, Drž sa"usmiala sa na mňa keď odchádzala.

,, Dobre"venovala som jej úsmev.Po chvíľke prišiel Stiles. Zastavil vo dverách a tváril sa akoby videl ducha.

,, Ahoj"pozdravila som ho.Zrak uprel na moje bruško.

,,Ty si tehotná?"bolo jediné čo sa spýtal.Prikývla som.Stiles prekvapene na mňa pozrel.

,, Gratulujem"zašepkal.

,, Vlastne aj ja tebe"odvetila som.

,, Čože?"nechápal.

,,No je aj tvoje"oznámila som mu.Stiles prikývol.Nič na to nepovedal,akoby mu ani nedošlo čo som povedala.Sadol si na stoličku.Odfotila som ho.

,,Mračíš sa, spravím ti druhú"oznámila som mu.

,,Nie to je v poriadku"zamrmlal a odišiel.Tak to by sme mali.Zo srdca mi spadol obrovský kameň že to už vie,aj keď mám taký pocit že mu celkom nedošlo čo som mu oznámila.Nahlas som si povzdychla.

,, Eleanor?"začula som za sebou známy hlas.

,,Grace"zvískla som a objala ju.

,,O môj bože,El"jemne sa pohladkala moje bruško.Usmiala som sa.

Hale princessWhere stories live. Discover now