Chapter 8 Louis' Party!

2.3K 143 4
                                    

We lopen Louis' straat in. Ik hoor de muziek al van ver, wat me aan het lachen maakt. Ik bel aan bij Louis en niet veel later wordt de deur opengedaan. "Kim! Niall!" Roept Louis vrolijk. Ik weet eigenlijk nog niet eens waarom Louis een feest geeft? "Kom binnen!" Zegt hij blij. Ik stap zijn huis binnen en meteen ruik ik de geur van alcohol. "Word er ook alcohol geschonken?" Vraag ik voor de zekerheid. "Ja, dat heb ik via via kunnen regelen, maar zo'n goed meisje als jij drinkt niet" lacht hij. "Waarom niet? Wie zegt dat ik niet drink?" Grijns ik. De geur uit Louis' mond was niet bepaald zuiver, maar ook alcohol. Ik loop de kamer binnen, met harde muziek, dansende mensen, en de draaiende lichten. "Hier, dit is je eerste drankje!" Zegt Louis. Hij bied me een groen drankje aan en ik weet al meteen wat het is. "Dankje"glimlach ik. Voorzichtig loop ik tussen de mensen door. Het is super warm. Ik zie Zayn praten met een ander meisje. "Zayn!" Zeg ik vrolijk. "Kim!" Hij geeft me een knuffel. "Harry is dj! Hij imponeert weer meisjes!" Zegt Zayn lachend. Ik kijk om me heen op zoek naar de bruinkrullige jongen. Hij staat achter de draaitafel en tientallen meisjes staan om hem een te giechelen. Ik zie hoe hij ervan geniet. Als hij mij ziet staan valt zijn mond een beetje open, maar hij lacht. Ik glimlach even terug en meteen focus ik mijn blik weer op Niall die een slok van zijn Cola neemt. "Ik ben geen echte feest beest, maar dit feestje is leuk!" Roept Niall in mijn oor. Ik knik. "Dit is het eerste feestje wat Louis geeft" ik knik weer. Ik word bij mijn pols gepakt en omgedraaid. "Dus jij bent dat meisje waar Louis het over had, je bent inderdaad super knap!" Een jongen met donker haar glimlacht naar mij. "Ik ben Jason," glimlacht hij. "Ik ben Kim!" Hij grijnst. "Louis heeft het veel over je gehad, we moesten je echt een keer 'meeten'!" "Nou, nu zie je me eens een keer" hij slaat zijn arm om me heen. "Zie je die jongen daar, achter de draaitafel, hij is zo'n player, ik zou er serieus niet mee omgaan" hij kijkt me serieus aan. "Ik weet het" hij knikt. "Hij zit bij me in de klas, ik zit langs hem, ik weet er alles van" voorzichtig trekt hij me mee naar voren. We beginnen samen te dansen. Jason slaat nog een arm om me heen. Voorzichtig dansen we tegen elkaar aan. Zijn kin op mijn schouder. Ik ken de jongen net 2 minuten, en ik voel me er nu al goed bij. Ik draai mijn hoofd een stukje en ik zie Harry jaloers kijken.

"Ik ga even verder kijken, ik zie je nog" lacht Jason. Ik knik. Voorzichtig loop ik naar Harry. Er zijn nu gelukkig wat meisjes weg. "Was het gezellig met Jason?" Vraagt hij een beetje jaloers. "Is hier iemand jaloers" glimlach ik. Ik prik in zijn kuiltjes die zichtbaar zijn. "Komt Harry aandacht tekort?" Grijns ik. Hij schud zijn hoofd. "Ik ben niet jaloers" zegt hij bot. "Ja ja, dat zegt Styles nu alleen maar om stoer te doen" zijn groene ogen weerkaatsen de mijne. Hij begint nu ook te glimlachen. "Oke, misschien een beetje" zegt hij blozend. "We hebben toch niks, waarom zou je dan jaloers moeten zijn? Is Harry een beetje verliefd?" Ik plaag hem een beetje. "Stop it Kim!" Gromt hij een beetje. "Is Harry nu boos?" Ik maak een puppy gezicht en schiet in de lach. "Het zal wel Styles, ik ben weer weg" grijns ik. Hij wil me nog tegenhouden maar het is al te laat. 

Voorzichtig prop ik me weer tussen de mensen door. Ik volg mijn weg naar buiten waar ook andere mensen staan. De meeste zijn stelletjes die aan het zoenen zijn. Ik zucht en loop weer terug naar binnen. "Liam" zeg ik vrolijk. "Kim" zegt hij glimlachend. Ik geef hem een knuffel. Hij staat met een meisje te praten, ze bloost en ze lijkt erg nerveus. "Niet nerveus zijn, Liam vind je wel leuk" fluister ik in haar oor. Ze knikt onzeker. Liam heeft het vaker over haar gehad. Ik loop weer tussen de mensen door en ik haal nog wat drinken. Ineens voel ik een hand op mijn kont. Als ik omkijk zie ik Jason weer staan. "Hi schoonheid" fluistert hij in mijn oor. Ik kan geen giechel onderdrukken. Ik kijk om me heen, maar er is bijna niemand. "Je glimlach is mooi" zegt hij zacht. Ik glimlach nog breder en voorzichtig drukt hij een kusje langs mijn lippen. We staan in de gang en ik hoor dat er een schuifel nummer opkomt. Er is hier nu niemand meer en voorzichtig leg ik mijn hoofd in zijn nek. Zijn vingers strelen over mijn rug en wiegend gaan we op de maat van de muziek. Als ik de deur hoor opengaan kijk ik op. Harry haalt zijn hand een keer door zijn krullen. Als hij mij ziet zie ik weer een jaloerse vlaag in zijn oogjes. Ik leg mijn hoofd weer terug in Jason's nek. Harry is misschien heel erg leuk, maar ik weet niet of ik hem kan vertrouwen...

De meeste mensen zijn al weg. Jason had zijn nummer in mijn telefoon gezet, maar ik weet zeker dat het niks gaat worden. Harry staat nog steeds achter zijn draaitafel. Er zijn nog wat meisjes. "Kan ik je nog ergens mee helpen?" Vraag ik aan Louis. Hij geeft geen antwoord, hij is te dronken. Ik begin de chipszakken en de lege flesjes op te ruimen. Ik kijk even om en Harry glimlacht lief. Ik wil geen afstand doen van die jongen, hij is te lief. Ik draai me weer om en ik begin weer met opruimen. Iedereen is weg, alleen Louis, ik en Harry zijn er nog. Louis is ergens anders. Ik hoor dat Harry een schuifel nummer opzet, alweer. Ik voel een warme hand de mijne pakken en voorzichtig word ik omgedraaid. "Mag ik deze dans?" Vraagt Harry onzeker. Ik knik en glimlach. Ik leg mijn handen in zijn nek. Harry's armen zijn om me heen geslagen en onze voorhoofden rusten tegen elkaar aan. Zijn groene ogen glinsteren door de gedempte lichten. We schuifelen zacht en hij glimlacht.

Als het nummer is afgelopen komt er geen muziek meer. Ik leg mijn hoofd in Harry's nek. Ik ruik zijn lekkere aftershave. "Sorry van alles" zegt hij zacht. "Ik ben zo stom geweest, ik moet mezelf ook veranderen, en ik doe het voor jou" zegt hij zacht. Ik voel zijn zachte lippen op mijn voorhoofd. "Dankje Harry."


Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu