Chapter 34 Marcel VS Melody!

1.6K 104 6
                                    

Helloo guys! Hier is weer een nieuw stukje :). Zoals jullie misschien gezien hebben, heb ik een bericht geplaatst op mijn eigen account naar de volgers, waarin ik best boos overkwam. En dat ben ik ook wel. Iedereen schrijft fanfictions, en dat is geweldig. Maar sommige reacties zijn niet leuk, alsof mensen mij belachelijk gaan maken, over wat ik schrijf... En dat zit mij wel dwars... Ik hoop dat degene die dit opmerkt dit niet meer wilt doen... Thanks! Love u!

<3 x

"W-wat bedoel je?" Vraag ik terwijl Marcel mij op bed trekt. "Een badboy ben je niet zo maar, ik ben niet arrogant, maar ik doe foute dingen." Glimlacht hij lief. "No way Marcel, serieus? Jij en bad?" Hij grijnst. "Zo'n beetje, maar dat is een lang verhaal, té lang om te vertellen, dat gaat allemaal van onze tijd af." Glimlacht hij. Marcel komt bovenop me zitten. Zijn vingers maken cirkeltjes over mijn wangen wat me aan het glimlachen maakt. Kim! Stop! Marcel komt dichterbij en zijn zachte lippen drukken weer op de mijne. Ik duw hem van me af. "U-uh, Marcel. dit kan ik niet." Ik laat mijn vingers door zijn krulletjes glijden. Ze voelen zo zacht aan. "Ja wel, het kan wel, als je niks zegt." Hij drukt zijn vinger op mijn lippen. Ik trek hem naar me toe en ik kus hem weer. Ugh! Waarom doe ik dit? Ik duw hem weer van me af, waardoor hij een wenkbrauw optrekt. "Sorry Marcel, hoe leuk je ook bent, ik heb Harry, ik wil geen problemen." "Dan maak je het toch uit?" Zegt hij nonchalant. Ik kruip onder hem vandaan. "Melody maakt alles kapot." Ik voel zijn sterke armen om mijn lichaam en hij legt zijn hoofd op mijn schouder. "Dat wil ik niet, Harry is altijd zo lief voor me geweest." Ik giechel toch als Marcel een klein kusje in mijn nek plaatst. "Ik was altijd jaloers op jullie, jullie liefdevolle blikken, jullie kusjes tussendoor, ik wou jou." Fluistert hij in mijn oor. "Echt?" Hij draait me om zodat ik in zijn groene ogen kijk. "Ja, serieus, daarom was ik zo chagrijnig op vakantie." Ik knik voorzichtig. Marcel drukt een klein kusje op mijn lippen. "Ik denk dat je beter kunt gaan Marcel." Fluister ik zacht, met pijn in mijn hart. "Alles wat jij wilt." Glimlacht hij. 

*Harry Styles Point of View*

Ik strompel de trap af. Mijn ogen schieten naar de achterdeur. Melody in een kort rokje, haar haar in de krul... "Fuck!" Ik ga met mijn handen door mijn krullen waardoor ze begint te grijnzen. "Hi baby, eindelijk, ik klopte al een paar keer, maar zoals gewoonlijk was je weer doof." Haar rode lipstick knalt van haar lippen, wat haar erg hoerig maakt. "Ja en bedankt, ik voel me erg vereerd dat je me 'doof' noemt." Sis ik in haar oor waardoor ze moet giechelen. "Melody, waarom ben je hier?" Zucht ik terwijl ik een glas Cola voor mezelf inschenk. Ik vraag niks aan Melody, ze is hier niet welkom. Nu maar hopen dat Gemma boven blijft, met haar muziek... "En ik krijg niks? Lekker aardig ben jij!" Haar hakken verdoven de stilte terwijl ze naar mij loopt. "Hazz, weet je waarom ik hier ben?" Ik schud mijn hoofd. "Nee, dat snap ik niet, je had beter weg kunnen blijven." Grijns ik. Ze bijt zachtjes in mijn oorlel. "Waarom val je me lastig, je weet dat ik je niet meer wil." Ineens drukt ze haar lippen op de mijne. Fuck. Ik duw haar ruw van me af. Ze valt op de grond. Haar ogen worden donker, net als vroeger.

Ik keek naar Melody, ze zat op een barkruk. Haar blonde haren langs haar kleine gezicht, wat haar schattig maakte. Haar vingers speelde met haar ketting, haar prachtige ketting die ze toen om had. Ik ging langs haar zitten, om haar beter te kunnen bekijken. Haar rokje was een beetje naar boven geschoven, wat haar super sexy maakte. Ik legde mijn hand op haar arm. Ze schrok een beetje. "Ik ben Harry." Ik proefde de helderheid in mijn stem, en ik zag de helderheid in haar ogen. "Ik ben Melody." Kreunde ze zachtjes. Ik verplaatste mijn hand naar haar been. Het was rustig, de mensen die er waren, waren oud. Ik schoof steeds een stukje omhoog wat haar ongemakkelijk maakte. Ik schoof steeds verder totdat ik bij haar plek uitkwam. Ik deed dit vaker, niet wetend waarom. Misschien de kick die ik kreeg, of juist om alles even te vergeten, en alleen mijn pik in iemand duwen. Ze pakte mijn hand, en ze trok me het berghok in. Haar ogen waren donker en haar volle lippen plaatste ze op de mijne. Ze kreunde zachtjes tegen mijn lippen. Iets wat ik bij meisjes altijd geweldig vond. Ik duwde haar tegen de muur aan en ze hijgde. 

Ik schud de gedachten van me af, en ik kijk naar Gemma die naar binnenkomt gelopen. "I-is dat?" Haar ogen worden donker, boos... "Ja" zeg ik zachtjes. Melody's ogen schieten naar die van Gemma. "Hoe durf jij je hier nog te vertonen..." Gemma pakt haar shirt beet. "Voor Harry, hij wil me nog." Gemma draait haar hoofd naar mij toe. Ik gooi mijn handen in de lucht. "Ik weet van niks, ze kwam ineens aanzetten." Grijns ik naar Gemma. "Please, get out." Sist ze in Melody's gezicht. "Ik ga al." Zegt ze zacht. "En als ik je nog een keer zie, of ik hoor van Harry dat je hier bent geweest, dan bel ik de politie, en geef ik je op als stalker." Zegt Gemma boos. Melody's gezicht betrekt wat een grappig gezicht ik. "Bye bye." En Gemma sluit de deur. "Thanks zusje, je bent mijn reddende engel." Ze glimlacht. "Niet té klef hé Harry, dat mag je met Kim doen. Trouwens ik zie Kim hier bijna niet meer, en waar is Marcel, ze doen de laatste tijd erg raar..." Ik kijk Gemma vragend aan. "Ik denk dat Marcel een oogje op Kim heeft... Ik heb geen verstand van jongens, maar Marcel is mijn broer..." Ik glimlach geruststellend. Maar het enige wat door mijn hoofd spookt... Jason.


Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu