Zuchtend loop ik de school uit. Er zit weer een zware dag op, maar vanavond heb ik Louis' feest en dat gaat geweldig worden. Harry was gisteren nog even gebleven, hij is echt super leuk en aardig, en ik had me serieus in Melody vergist. "Babe!" Ik kijk om en een lachende Niall komt naar me toegelopen. "Vanavond is het feest van Louis, mag ik je vanavond komen ophalen?" Ik knik en glimlach. "Iedereen nam een meisje mee, en ik hoorde dat jij nog vrij was..." Ik zie een lichte blos op zijn wangen. "Ik vind het leuk, dan zie ik je om 7 uur" voorzichtig druk ik een kus op zijn wang. Nu word hij nog roder maar hij glimlacht. "Bye Nialler" glimlach ik. Hij zwaait nog even. Ik zet mijn tas op mijn fiets en met oortjes in fiets ik naar huis. Gelukkig is het niet zo ver fietsen. Overal hangen er lichtjes, overal in de huiskamers staan kerstbomen, mijn moeder zou vandaag de kerstboom zetten. Het geeft zo'n warm gevoel, samen met de familie, maar we zijn nu in Holmes Chapel, dus alleen ik, mijn moeder en mijn zusje vieren samen kerst. "Mam! I'm home" ik hoor haar lachen vanuit de woonkamer. Meteen loop ik er heen en mijn mond valt open. "En? Is het mooi, ik heb er zo mijn best op gedaan!" Glimlacht ze. "Het is prachtig!" De lichtjes schitteren door de kamer en tegen de kerstballen. "En? Heb je zin in vanavond? Het was toch Louis?" Ik knik. "Louis ja, ik heb nog zoveel te doen, ik ga naar boven!" Ze knikt en ik druk een kus op haar wang. Ik pak vlug een glas drinken en ren met mijn tas en een wankelend glas drinken naar boven. "Douchen, makeuppen, nagels lakken..." Zucht ik in mezelf. Ik loop naar de badkamer. Ik zet muziek aan en kleed mezelf uit. Ik laat de warme stralen over mijn koude huid lopen.
Ik droog vlug mijn haar af en pak mijn lingerie. Een witte bh met een witte slip. Ik trek mijn jurkje nog niet aan, eerst makeuppen. Consealer, poeder, verschillende kleuren oogschaduw, mascara en als finishing touch een vleugje parfum. Ik trek mijn jurkje aan en zoek mijn pumps in de kast. Ik borstel door mijn haar en meteen zoek in mijn föhn. Ik föhn mijn haar vlug en ik krul ze meteen. Nu hopen dat alles goed gaat. Ik schrik uit mijn gedachten als mijn telefoon afgaat. "Hey met Kim" zeg ik zacht. "Hi Kim, Harry hier, ik uhm heb een vraagje" "vraag maar raak!" Lach ik. "Ik wil graag samen met je naar Louis' feest, ik ben namelijk vanavond ook dj, en ik hoopte misschien dat jij nog vrij was" zegt hij aarzelend. Ik weet zeer zeker dat hij nu bloost. "Sorry, Niall had me al gevraagd" zeg ik zacht. "Sorry" hoor ik hem fluisterend zeggen. "Maar toch lief dat je het hebt gevraagd, zie je vanavond" en met die woorden drukte ik op het rode knopje. "Schat! Het eten is klaar!" Ik aarzelde geen seconde en rende naar beneden.
"En mam? Is alles goed?" Ik heb alles af, mijn nagels, alles! Ik ga voor haar staan en haar ogen worden groot. "Het is prachtig! Komt Harry je vanavond ophalen?" Ik schud mijn hoofd. "Niall vroeg me al, Harry is net te laat" "wie is Niall?" Ik lach. "Een jongen uit mijn klas, echt super lief" ze knikt achterdochtig. "Ik denk dat Harry je leuk vind, hij is hier ook erg vaak" ik laat een zucht. "Haha, laat dat aar uit je hoofd, die ziet mij echt niet sta-" ik kan mijn zin niet afmaken of de bel gaat. "Ik ben weg, het word laat" ik druk een kus op haar wang en loop naar de deur.
"Kim! Wauw! Je ziet er geweldig uit!" Ik voel mijn wangen opwarmen. "Nou, dat kan ik ook van jou zeggen!" Glimlach ik. Ik pak mijn jas en tasje en haak mijn arm in die van Niall. Louis woont hier een paar straten vandaan. "Dat van Harry en Melody had ik nooit verwacht" zucht Niall. "Ze waren zo'n leuk koppel..." "Ach, het leven is soms moeilijk, we genieten nu gewoon van deze avond" glimlach ik. "Klopt, laten we genieten van deze avond" en ik druk een kus op zijn wang, wat hem weer aan het blozen maakt.
JE LEEST
Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)
Fanfiction"I was addicted to his bad boy feeling, and I could not get enough of his perfect lips." *EDITING*