Voorzichtig open ik mijn ogen. Ik zie en voel 2 armen die om me heen zijn geslagen. Ik lig op een borstkas die regelmatig op en neer gaat. "Harry?" Ik probeer hem wakker te maken. "Hazz, we zijn in slaap gevallen" zijn schitterende groene ogen komen tevoorschijn. "Sorry babe," glimlacht hij. "Je bent zo schattig als je slaapt" ik bloos. "Jij ook" hij legt zijn hand op mijn wang en zijn grote duim wrijft er zachtjes overheen. "Hoe laat is het?" Vraagt Harry. Ik kijk om me heen en zoek mijn klok tegen de muur. "11 uur" hij knikt. "Zal ik blijven slapen, een soort van sleepover?" Ik knik. Voorzichtig ga ik weer terug op zijn borstkas liggen en zijn handen strelen door mijn haar. "Maar, waarom moet ik wachten?" Zijn warme adem voel ik op mijn hoofdhuid. Ik grinnik. "Ja, doe maar eens moeite om een meisje te krijgen," grijns ik. "Is dit een uitdaging?" Zijn grommende stem klinkt zo zuiver. "I don't know, als jij het wilt?" Vraag ik onzeker. "Altijd, een uitdaging zit er voor mij altijd in" zijn hand glijden van mijn haar, over mijn rug, en voorzichtig geeft hij en knijpje in mijn kont. "I love your bum" fluistert hij in mijn oor. Ik bloos en zijn handen wrijven nu over mijn billen. "Stop it" lach ik. Hij haalt zijn handen van mijn kont en voorzichtig komt hij boven me hangen. Zijn warme vingers glijden over mijn hals richtig mijn borsten. Zijn vingers glijden over mijn borsten, over mijn buik. Ze stoppen bij mijn riem. "Sorry" grijnst hij. "Je hebt zo'n mooi lichaam," ik glimlach. "Nou Dirty minded idiot, wat wil je doen?" Ik duw hem weg en ik ga onder hem vandaan. "Zullen we een film kijken?" Ik knik. "Ik heb er niet zo veel, zoek maar wat uit" ik pak wat dvd's en overhandig ze aan Harry. "Ik kleed me even om, niet kijken!" Beveel ik hem. Hij gooit zijn handen in de lucht en hij grijnst. "Oke baby" ik trek mijn broek en shirt uit. Ik sta nu alleen nog maar in mijn bh en slip. Harry draait zich toch om. Met een grijns staat hij op. "Ik zei niet kijken!" Gil ik. Hij trekt er zich niks van aan. Hij plaatst zijn warme handen op mijn rug. "Je bent mooi" fluistert hij. Ik rol met mijn ogen. "Tuurlijk, close your eyes!" Zeg ik boos. Hij slaat zijn armen van achteren om me heen. "Trek mijn shirt aan, dat staat je vast heel sexy" hij trekt zijn shirt uit. Ik zie zijn sixpack. "Like what you see?" Ik bloos. Ik krijg zijn shirt en voorzichtig trek ik zijn shirt aan. "Wow, je bent mooi in mijn kleren" hij pakt mijn hand en hij draait me een keer rond. Harry doet zijn broek uit. Hij staat nu alleen nog maar in een boxer. Ik laat mijn ogen zonder dat het opvalt over zijn lichaam glijden. Hij gaat in mijn bed liggen. "De dvd is al aan het spelen? Kom je nog?" Grijnst hij. Ik knik en op mijn tenen loop ik naar mijn bed. Harry opent zijn armen en meteen ga ik erin liggen. "Je huid is zacht" glimlacht hij. Ik bloos weer. Die jongen laat me steeds blozen.
Ik voel 2 zachte lippen op mijn voorhoofd. "Baby, wake up" we lijken wel een stel. "Wake up" voorzichtig open ik mijn ogen. Ik voel geen vertrouwde armen meer om me heen. Maar als ik voor me kijk zie ik de bruinkrullige jongen een dienblad vasthebben met eten en drinken erop. "Dankje" zeg ik schor. Hij lacht. "Je moeder heeft gezegd waar alles staat, ze wist dat ik hier sliep, dus maak je geen zorgen" ik knik. "Nogmaals dankje" ik ga rechtop zitten. "Vanavond hebben we een dinner bij ons thuis, je moeder vind het leuk, jij ook?" Ik knik alweer. "Heb je goed geslapen?" Ik lach. "Ik heb heerlijk geslapen? Jij?" Ik knikt hevig en zijn krulletjes gaan op en neer. Hij haalt zijn telefoon tevoorschijn. Hij laat me een foto zien. Ik lig te slapen. Mijn hand ligt op Harry's borst en ik heb een kleine glimlach. "Je bent zo mooi" ik giechel. "Dankje."
Na een warme douche kleed ik me aan. Harry is inmiddels al naar huis. We hebben het nog erg gezellig gehad. We komen steeds meer over elkaar te weten, wat erg leuk is. Hij is zo'n lieve jongen, met een klein hart. Ik doe wat poeder en mascara op. "Kim! Schiet op, we moeten gaan" mijn moeder spreekt al de hele dag over Harry, dat ze hem zo'n leuke jongen vind. Zoveel heb ik nog niet eens over Harry gepraat! Ik ren naar beneden. "Ik ben al klaar!" Ik pak mijn jas en mijn moeder zoekt nog wat spullen. "We kunnen gaan" we lopen naar buiten. We gaan in de auto zitten. "Serieus mam, wil je met de auto?" Ze lacht. "Anders heb ik het veel te koud" ik schud mijn hoofd.
Met klappertanden sta ik voor Harry's huis. Toch is het nog steeds vreselijk koud. Ik druk met trillende vingers op de deurbel. De deur word open gemaakt en een oudere vrouw met kuiltjes staat in de deuropening. De moeder van Harry....
JE LEEST
Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)
Fanfiction"I was addicted to his bad boy feeling, and I could not get enough of his perfect lips." *EDITING*