Ik stapte op mijn fiets. Weekend is weer voorbij. Ik ben chagrijnig, want ik ben ongesteld. En dan nog op een maandag... Ik probeer een glimlach te toveren op mijn lippen. Maar alles doet zeer in mijn lichaam. My back is killing me! Duizeligheid veroverd steeds mijn lichaam. "Hey babe!" Roept Harry vrolijk. Ik zwaai naar hem, maar zijn gezicht staat meteen bezorgt. "Gaat het een beetje?" Hij pakt mijn hand. "Mijn vrouwelijke periode..." Zucht ik geïrriteerd. Hij glimlacht lief. "Dan weet ik wat ik moet doen!" Grijnst hij. Stil fietsen we samen naar school. Ik zet mijn fiets in de fietsenstalling. Ik doe mijn tas om en ik loop de school in. Mijn jas prop ik in mijn kluisje. Zuchtend laat ik mezelf op mijn stoel vallen. Ik verberg mijn gezicht in mijn armen. Ik voel een wrijvende hand over mijn rug. "Ik heb nog geen kusje gehad?" Fluistert Harry. Ik druk een klein kusje op zijn mond waardoor hij glimlacht. Hij knuffelt me en hij drukt een kus op mijn voorhoofd. "Dames en Heren! Ik heb een leuke mededeling!" De Docent komt vrolijk binnengelopen. "Allemaal stilte!" Roept de Docent. Iedereen is meteen stil. "Volgende week maandag, gaan we naar London, ik deel zo een brief uit!" Iedereen begint met elkaar te kletsen. Ik glimlach even naar Harry. "Samen naar London, dat heb ik altijd al willen doen." Fluistert Harry terwijl hij mijn handen vastpakt. "We gaan drie dagen, met allemaal leuke activiteiten!" Ik leg mijn hoofd op Harry's schouder. De Docent geeft ons allemaal een brief. "Woah! London!" Roep ik vrolijk. Ik lees de brief over. London, de stad waar ik altijd al had willen wonen, of juist gaan shoppen. We hadden zitten twijfelen tussen London en Holmes Chapel, maar Holmes Chapel was rustiger. En ik ben blij dat we hier zijn, anders had ik Harry nooit ontmoet. "Laat dit zo snel mogelijk aan jullie ouders zien! Hoe meer kinderen, hoe meer vreugde!" Iedereen is stil bij haar opmerking, maar dan begint iedereen te lachen. Waar haalt ze het vandaan?
Na een saai lesuur zijn we eindelijk uit. Huiswerk hebben we vandaag niet. ik zucht en ik haal mijn opgepropte jas uit mijn kluisje. "Ik kom zo naar je toe oké? Ik moet heel even wat doen." Glimlacht Harry. Hij drukt een kus op mijn hoofd. Als hij maar niks geks van plan is.
"Mam? Please! Mag ik naar London, weet je nog! Toen je zei dat je daar zou willen wonen! Please mam!" Ik zet mijn puppyface op en ze lacht. "Natuurlijk schat, maar wie gaat dit betalen?" Ik glimlach. "Ik heb gespaard!" Roep ik vrolijk. Maar naar een steek in mijn buik is mijn vrolijkheid weg. Ik loop naar boven. Ik wissel mijn skinny jeans in voor een joggingbroek. Ik nuzzel mezelf in mijn bed.
"Baby?" Hoor ik een fluisterende stem. "Baby, ben je wakker?" Ik draai me om en ik zie Harry met een grote tas staan en een beanie op. "Ik heb wat meegenomen, ik hoop dat je het goed vind?" Vraagt hij onzeker. Hij haalt een groot pak chocolade tevoorschijn. Hij heeft massage olie in zijn tas zitten, en heel veel films. "Ahw, dat is zo lief." Kreun ik, maar dan een deel ook van pijn. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. "Hoe weet je dat allemaal?" Hij glimlacht. "Ik heb een zus, en die preken hebben we vroeger gekregen!" Ik glimlach. Ik drink een slokje van mijn thee. Harry heeft beneden thee gezet. Hij stopt een film in de dvd speler en hij legt chocola op mijn nachtkastje.
Zijn grote handen glijden over mijn rug. "Soms haat ik het echt, om een meisje te zijn!" Sis ik. Hij grinnikt. "Soms wil je ook geen jongen zijn hoor, altijd als jongen hetzelfde, meisjes maken tenminste nog eens wat mee!" Ik glimlach. Harry drukt lieve kusjes op mijn rug. "Dat helpt." Glimlach ik. Hij drukt een klein kusje op mijn lippen. "Ga je meer naar London?" Vraag ik aan Harry. Hij knikt. "Samen op de Tower Bridge staan!" Glimlacht hij. Hij haalt zijn handen van mijn rug en voorzichtig slaat hij zijn armen om me heen. Ik nuzzel mijn hoofd in zijn borst. Langzaam vallen mijn ogen dicht.
GOSH! Sorry! Dit is zo vreselijk, ik kon niet eens een onderwerp verzinnen... Ik ben zo slecht bezig... Ik ben ook moe, misschien komt het daardoor :).
<3 x
JE LEEST
Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)
Fanfiction"I was addicted to his bad boy feeling, and I could not get enough of his perfect lips." *EDITING*