Chapter 1 Welcome In Holmes Chapel.

3.4K 157 6
                                    

"We zijn er bijna schat" mijn moeder legt haar hand op mijn been. "Ik kan echt niet wachten!" Roep ik vrolijk. Mijn zusje zit achterin de auto naar buiten te kijken. Alles zou een nieuwe start hebben, ik, mijn moeder, mijn zusje, ons leven zou compleet veranderen nou ik van Nederland naar Holmes Chapel in Engeland verhuis. Ik heb een beetje op de site van de school rondgesurfd, en het lijkt me een leuke school, niet al te strenge regels. Ik hoop dat ik nieuwe vrienden en vriendinnen maak, althans, mijn moeder heeft me erg veel moed ingepraat dat vrienden maken wel goed komt. "We zijn er!" Roept mijn moeder. Ik gooi de autodeur open en bekijk de straat. Ik sta voor een mooi wit huis. Ik loop op mijn tenen over de stenen richting de deur. Mijn moeder gooit de sleutel. "Ga maar een kijkje nemen, zoek je ingerichte kamer maar" lacht mijn moeder. We zijn met de boot via BelgiË deze kant opgekomen, het was een stuk rijden, maar dat had ik er serieus voor over. Ik zet een stap in het nieuwe huis, of beter gezegd, ons nieuwe huis, waar alles opnieuw zou beginnen, hier dus. Ik loop de hal door richting de keuken, ik zie de meest perfecte keuken in heel mijn leven. Zo loop ik door de woonkamer richting de trap. Ik ren de trap op naar boven. De trap kraakt een beetje, maar dat geeft een echt huis gevoel. Ik loop met versnelde passen langs de kamers. Mijn ogen blijven hangen op een kamer met een tweepersoonsbed in het midden, een bureau een grote kast, een grote spiegel met een plankje aan de muur waar al mijn makeup op staat en mijn muren zijn gevuld met decoratie en verschillende kleuren. Dit is geweldig. Ik hoor mijn zusje lachend de trap opkomen. Ze komt bij mij in de kamer staan. Haar ogen glijden over mijn kamer en haar mond valt open. "Ik wil echt mijn kamer zien" zegt mijn zusje vrolijk. Ik duw haar mijn kamer uit. Ik open mijn kast waar mijn kleren netjes in liggen, mijn bureau is netjes, alles is gewoon netjes. En dit hebben ze in een paar maanden tijd gedaan. Mijn moeder heeft een goed lopend bedrijf met eigen kleding waardoor ze erg veel is gaan verdienen, en het is haar ook nog eens gelukt!

Ik loop naar de badkamer. De badkamer is groot met een bad en een douche met 2 wasbakken. Zo luxe heb ik het nog nooit gehad. "Schat, kom je even naar beneden!" Ik pak even mijn telefoon en kijk hoe laat het is. Er is een uur verschil met Nederland. Ik laat mijn ogen glijden over de achtergrondfoto van mijn mobiel. Ik samen met mijn beste vriendin Danique, we konden niet zonder elkaar, en uiteindelijk moest ik toch afscheid nemen, hoe moeilijk het ook was. Gelukkig hebben ze Skype en bellen uitgevonden. Ik ren de trap af en mijn moeder staat met een grote glimlach aan het keuken aanrecht al eten te maken. "Jullie zullen vast wel honger hebben" ik knik. "Morgen begin je al aan je nieuwe school, ik weet dat het meteen heel erg druk is, maar dit gaat je lukken!" Zegt mijn moeder, die nog steeds moed in praat. Ik knik en glimlach, dit gaat serieus ook lukken!

Jullie zullen je nu vast wel afvragen, heeft zij geen vader? Nou die heb ik wel, maar die heeft me 1 jaar geleden in de steek gelaten samen met mijn zusje. Zijn vrouw was belangrijker waardoor hij mij en mijn zusje op den duur verloor. Het klinkt pijnlijk, maar ik leef eigenlijk al zo sinds ik 7 was, ik nam afstand van mijn vader, en definitief had ik er 1 jaar geleden een streep onder gezet, ik wilde hem niet meer zien... Daar heb ik minimaal 7 jaar over gedaan, eerst kwam ik alleen nog maar in de vakanties, maar nu is het voor mij serieus over. 

Ik ga aan tafel zitten. Mijn zusje komt erbij zitten en mijn moeder schept het eten op. Ze komt erbij zitten. Alles gaat nieuw worden, alles gaat beter worden. Hopen dat mensen me hier wel gaan accepteren, want ik wilde weg, ik had Danique maar mijn moeder wilde ook weg, dus zo is het goed geregeld. Ik glimlach naar mijn moeder. "Welcome in Holmes Chapel" glimlacht mijn moeder. Welkom!


Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu