Ik trek Harry's shirt over mijn hoofd. Ik had zijn shirt gekregen zodat ik aan hem kon denken. Ik leg mijn mobiel aan de lader. Ik schrik op als er op mijn raam wordt geklopt. Ik kijk om. Buiten regent het hard. Met een ruk maak ik het raam open. Een nat geregende Marcel komt naar binnen gesprongen. Ik blijf even staan en kijk hem aan. Bloed druppelt er uit zijn lip. "W-wat is er g-gebeurd?" Vraag ik. "Kim, alsjeblieft help me" zegt hij zacht. Ik ren naar de badkamer en maak een washandje nat. Marcel komt achter me aan gelopen en ik dep zachtjes het bloed weg. Zijn adem is onregelmatig, maar zijn groene ogen zijn sprankelend. "Wanneer is dit gebeurd?" Ik glijd met mijn vinger over zijn wang, die erg rood en blauw is. "Toen hij thuis kwam, ik ben meteen weggerend" hij probeert te glimlachen, maar door de pijn aan zijn wang lukt het niet. "Ik durf niet meer terug naar huis," ik gooi het washandje in de wasmand en pak Marcel's hand. Hij gaat voorzichtig op bed liggen. Voorzichtig glijden Marcel's ogen over mijn lichaam. "Sorry, ik wilde gaan slapen" fluister ik zacht. Marcel bloost. "Het is ook niet netjes dat ik zomaar op je raam begin te kloppen," ik lach. "Jij mag dat altijd" ik ga langs hem op mijn bed zitten en ik verstrengel mijn vingers in de zijne. Ik voel dat er een lichte schok door zijn lichaam gaat. "Dat jij het met die jongen kan uithouden," zegt Marcel zacht. "Ik had hem ook nooit moeten geloven!" Sis ik. "Hij kwam nog doodleuk aanzetten met een rode roos, en hij liet me de mooiste plek van Holmes Chapel zien" zucht ik. Marcel geeft een knijpje in mijn hand. "Hij is nu een groot spel met je aan het spelen, hij kust me je, hij doet lief, en uiteindelijk laat hij je toch weer vallen, zodat jij pijn hebt, ik wil je alleen maar waarschuwen" zijn oogjes kijken me bezorgd aan. "Je bent een prooi voor hem, hij speelt een spel, ik ken hem" ik knik voorzichtig. "En nu ga ik met jou om, wat hij totaal niet wilt, zodat ik al zijn plannetjes overhoop gooi" zijn stem is zo zacht, dat je hem bijna niet kan verstaan. "Niemand kent hem zo goed als ik, dus tegen wie je het ook wilt vertellen, niemand zal je ooit geloven" ik glimlach. "Dankje, ik kan er tenminste met jou over praten" ik druk een klein kusje op zijn voorhoofd. "Je bent echt lief" giechel ik. Ik ga langs hem liggen en voorzichtig slaat hij een arm om me heen. "Wil je blijven slapen?" "Als het geen probleem voor jullie is, dan graag" ik sta weer op en loop even naar beneden.
Marcel ligt al onder de dekens. "Mijn moeder vind het goed," Marcel knikt dankbaar. Ik doe het kleine lampje aan langs mijn bed. Ik ga langs hem liggen en bekijk zijn lichaam. Zijn lichaam is gespierd, net als die van Harry. Ik neem Marcel's bril af, en ik zie dat hij bloost. "Dit staat je echt mooi, probeer eens lenzen!" Glimlach ik en hij knikt. Maar wat ben ik eigenlijk aan het doen? Ik bedoel, ik lig nu met Marcel in bed, die heel erg veel pijn heeft. Ik heb gewoon een 'asshole' als vriendje. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, de enigste die me kan en zal geloven is Marcel. "Harry heeft me altijd al slecht behandeld" fluistert hij zacht. "Ik was anders, en dat vond hij niet goed, Gemma was perfect, maar ik? Ik was een nerd die alles voor hem kon doen, huiswerk, onze kamer opruimen, ik weet het gewoon niet meer" ik knuffel hem, en hij knuffelt me terug. Harry pakt me altijd zo strak vast, zo ruw, en Marcel pakt me zacht vast, zijn zachte handen glijden over de stof van Harry's shirt... Waarom ik Harry's shirt nog aan heb weet ik ook niet. "Goodnight Marc" glimlach ik terwijl ik een kusje op zijn neus druk. "Goodnight Kim" en ik doe het lampje uit.
"Kim! Wakker worden" een zachte stem wekt me. "Ja" mompel ik terwijl ik me omdraai. Voorzichtig word ik opgetild door 2 warme armen. "Je hebt nog 1 uur, dus succes" fluistert hij. Ik murmel wat en glip meteen uit zijn greep. Vlug trek ik mijn kleren aan, doe ik mijn haar en doe ik vlug mijn makeup. Ik smeer brood voor mij en Marcel. "Mijn fiets staat hier om het hoekje, ik pak hem vlug even" ik glimlach. Binnen een paar seconden is hij terug. Hij zucht. "Ik heb nog niet eens boeken bij, wat moet ik doen?" Vraagt hij gestresst. "We fietsen samen even naar jou huis, en dan pakken we vlug jou boeken" hij knikt.
Stil lopen we de trap op, zodat niemand ons hoort. Anne is werken, Gemma is naar school, en Harry hebben we nog niet gezien, althans ik weet van Marcel waar Anne en Gemma zijn. Voorzichtig opent Marcel zijn kamerdeur. Zijn wang is nog steeds blauw en zijn lip is dik en opgezwollen. Ik loop de kamer binnen en ik zie Harry nog in zijn bed liggen. Zijn krullen zitten door de war en zijn mond staat een stukje open. Voorzichtig pakt Marcel zijn boeken, totdat Harry's mobiel van het nachtkastje valt. Natuurlijk... Harry's ogen schieten open en ze scannen meteen de kamer rond. Hij gromt als hij mij en Marcel ziet. "What the fuck doen jullie hier? Ik had je toch gezegd dat je moest oprotten!" Roept Harry boos naar Marcel. "En dan mijn telefoon ook nog kapot laten vallen! Daar ga jij voor boeten!" Mijn mond staat open, hij zegt dit gewoon? Gewoon uit het niets? Terwijl ik erbij sta? "Harry, ik maak het uit" zeg ik trillend. Hij staat op uit bed en hij loopt naar me toe. Hij pakt mijn hoofd vast met zijn grote handen en meteen drukt hij me ruw tegen de muur aan. "H-Harry" fluister ik. Tranen prikken achter mijn ogen. "Jij gaat het niet met mij uitmaken!" Roept hij boos. "Jawel, ik maak het uit, je hoort me toch! " Schreeuw ik bijna. "Waarom?" Roept hij boos. "Hoe je Marcel behandeld! Godverdomme Harry!" Hij drukt me harder tegen de muur aan, ik voel me slap worden. Ik zie Marcel aankomen lopen. Met een boek slaat hij op Harry's hoofd waardoor hij nog een kick tegen mijn lichaam aangeeft. Mijn lichaam word nu helemaal slaap en ik begin te huilen. Zwarte vlekken verspreiden zich er in mijn uitzicht, en niet veel later word alles zwart...
-
Hii girls! So it's vacation! Eindelijk ghehe! Ik ga nu slapen, morgen weer werken :P goodnight babes!
Lots of love x
JE LEEST
Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)
Fanfiction"I was addicted to his bad boy feeling, and I could not get enough of his perfect lips." *EDITING*