Ik laat een zucht en loop richting de wc's die Melody bedoelde. Hoe kan ik haar ooit advies gaan geven of haar helpen als hij ook met mij flirt. Toen net ook al in de klas, zijn vingers gleden langs mijn nek door naar mijn hals. We zitten helemaal achteraan in de klas, dus niemand die ons ziet, en de beste gelegenheid voor Harry om steeds 'handelingen' te doen, maar ik ben er serieus een beetje klaar mee. Ik zie Melody wanhopig voor zich uit staren en ze ziet er wit uit. "Melody" fluister ik zacht. Ze kijkt op en meteen krijgt ze een glimlach. Ik geef haar een knuffel. "Sorry echt sorry dat ik je nu al ga lastig vallen met mijn problemen" zegt ze zacht. "Geen probleem meisje" glimlach ik. Ze kijkt om haar heen en meteen in haar blik weer op mij gefocust. "Wat moet ik doen?" Haar stem heeft een krakeling, net als die van Harry. "Als het allemaal teveel word, en je wilt het niet meer, zou ik het uitmaken" zeg ik zacht. "Harry is misschien dan wel knap, maar je kan hem serieus niet vertrouwen" zegt ze zacht. Ik trek een wenkbrauw op. "Je had die zuigvlek wel gezien he? Hij zuigt elke dag, hij wil elke dag seks, ik weet het niet meer" ik troost haar. Ik wist het, ik wist dat Harry zo'n type is. "Ik moet het uitmaken, dit kan niet meer" ik zie in haar ogen dat ze al haar moed bij elkaar pakt. "By the way, hij is ook zo hardhandig in bed, hij heeft heel mijn eerste keer verprutst. Eerst kust hij je super lief en zacht, totdat je naakt voor hem ligt, hij is niet lief, nee hij is zo ruw" haar tranen blijven zacht stromen. Haar pijn is niet te beschrijven. "Loop je mee naar Harry, ik kan het niet alleen" ik knik en ze haakt haar arm in de mijne.
Harry staat tegen de kluisjes aangeleund met andere meisjes te praten. En dan heb ik het nog niet over zijn 'speelse' grijns die op zijn lippen staat. "Dat bedoel ik dus, ik kan er niet meer tegen, dat flirten de hele tijd" zegt ze zacht. Haar oogjes zijn nog steeds rood. Als Harry haar ziet kijken zijn ogen bezorgd. "Babe, what's wrong, you cried" zegt hij zacht. De meisjes lopen giechelend weg. Harry ziet mij staan en meteen kijkt hij weer terug naar Melody. Harry legt zijn handen op haar wangen en hij probeert haar te kussen. Melody duwt hem hardhandig weg. Harry's ogen staan op woedend en Melody krijgt weer tranen in haar ogen. "H-Harry, ik kan het niet langer, ik maak het uit" zegt ze boos. Harry kijkt haar lachend aan. "Dit is een grapje toch? Je zou me toch nooit verlaten! Dat zei je al die tijd" grijnst hij. "Natuurlijk Harry, verdwijn uit mijn leven, ik ben klaar met je!" Schreeuwt ze nu bijna. Voor Harry nog iets kan zeggen rent ze de school uit. Harry schopt een keer boos tegen de kluisjes en vlug ren ik Melody achterna met mijn jas en tas wat moeilijk gaat. Ze zit in een hoekje gekropen met allemaal meisjes om haar heen. Het enigste wat ik hoor is 'is Harry weer single? Is het uit? Mag ik het met Harry? Awh trieste trut, eindelijk is Harry single' ik schrik en meteen loop ik naar het meisje toe die de laatste zin zei. "Oprotten" spuug ik in haar gezicht. Ze schrik. De andere meisjes beginnen zich ermee te bemoeien. "Oprotten!" Schreeuw ik naar de meisjes en ik duw ze of sla ze in hun gezicht, ze trappen Melody namelijk ook. Verschrikt lopen de andere meisjes weg en zie ik Louis en Zayn staan, die met open mond toekijken. "What the fuck is going on here?"
Na alles uitgelegd te hebben zijn we een uur verder, we zijn zelfs nog verstrikt geraakt in een discussie met Harry, over hoe hardhandig hij is geweest. Eindelijk zit ik op mijn fiets richting huis. "Schat, wat ben je laat" zegt mijn moeder ongerust. "Ik heb je 2 keer gebeld en 4 sms'jes gestuurd, waar was je?" Ik laat weer een zucht. "Wat probleempjes onder de jongens, niks ernstigs" glimlach ik. Ze knikt. Morgen is het feest van Louis, en ik weet niet eens of ik wel een goede jurk heb... Ik loop met mijn tas naar boven en trek mijn kast open. Ik moet wat afleiding hebben. Ik loop van mijn kast terug naar mijn stereo set en zet harde muziek op, de beste uitweg op zo'n moment. Ik zoek weer tussen mijn kleren. Voor ik het weet trek ik er een wit jurkje uit met diamanten, een strapless jurkje. "Perfect" mompel ik in mezelf.
Als ik me omdraai val ik weer terug op de grond van de schrik. "HARRY" schreeuw ik. Hij strekt zijn hand uit en meteen tilt hij me omhoog. "Wat doe je hier!" Zeg ik in schock. Het enigste wat hij doet is grijnzen. "Je moeder liet me binnen, ze riep nog, maar je hoorde haar niet door je harde muziek!" Roept Harry hard. Ik zet mijn muziek wat zachter. Harry loopt naar me toe en meteen legt hij zijn hand weer in mijn nek. "Ik houd wel van meisjes die voor anderen opkomen" fluistert hij zacht in mijn oor. Ik voel een rilling op mijn rug lopen. "Waarom ben je zo hardhandig geweest?" Zeg ik met tranen in mijn ogen. "Ik wilde het niet, maar ze maakte zo'n agressieve jongen in me los, ze ging ook met andere jongens naar bed, dat ik het niet kon laten..." "Maar haar eerste keer was wel met jou?" Hij knikt. "Hoe kon je, hoe kon je zo hardhandig zijn?" Ik voel tranen, hoe kon hij, ik ken Melody nog niet zo lang, maar dan nog. "Ik weet het niet, we hadden het al even, maar zij deed net zo leuk mee flirten, ik met de andere meisjes, zij met de andere jongens" ik zie een traan over mijn wang rollen. "Ik was zo boos op haar, want zij was de eerste die begon, we waren eigenlijk afstandelijk, we gebruikten elkaar alleen maar voor sex" zegt hij zacht. "Awh Harry, dan klopte jullie relatie dan toch ook helemaal niet..." Hij knikt. "Misschien is het nu de juiste tijd..." "Voor wat?" "Om te veranderen, niet in een sex verslaafde, maar in een leuke jongen, die soms ook lekker eigenwijs kan zijn" hij glimlacht. "En dat flirten met jou, dat was misschien ook een uitweg, omdat zij het ook deed..." Ik knik. "Nooit meer zulke dingen zeggen, het is goed zo, nu is het tijd om te veranderen!" Hij glimlacht. "Nog sorry voor die handelingen." "No problem Hazz."
JE LEEST
Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)
Fanfic"I was addicted to his bad boy feeling, and I could not get enough of his perfect lips." *EDITING*