Hallowa! Ten eerste een mededeling! Dit is een Dirty hoofdstuk, dus als je er niet tegen kan, of je hebt er wat aan op te merken, 'het is té Dirty' of 'iewl' dan lees het vooral niet. Ik ben een beetje klaar met de comments waarin mensen mij belachelijk maken! Dankje wel. Fijn weekend allemaal! By the way! Meer als 10.000 lezers! Thank you so much! I love you all!
<3 x
Harry pakt mijn hand. "Het was gezellig, en we hebben mooie foto's." Glimlacht hij, en zijn kuiltjes komen tevoorschijn. We hadden samen nog gedanst, en we hadden foto's laten maken. Er was ook een camera man, dat was ideaal! Ik doe mijn jas wat hoger dicht. "Het was gezellig, dat klopt." Samen zetten we de passen wat sneller, zodat we in een lekker warm huis zitten. Harry stopt met lopen. Ik draai me naar hem toe, zodat ik hem zie. Het is donker. Ik zie een twinkeling in zijn ogen door het licht van de lantaarnpaal. Hij pakt mijn hand en hij trekt me dichter naar zich toe. "Hoe vaak heb ik al gezegd dat je er beeldschoon uitziet?" Ik grinnik. "Al een aantal keer." Hij legt zijn koude hand op mijn wang en zachtjes drukt hij een kusje op mijn lippen. "Dan zeg ik het nog een keer, je ziet er beeldschoon uit!" Ik zucht en pak zijn hand. Ik begin te rennen. Midden in de nacht, om 2 uur rennend over straat, wat een geweldig gevoel geeft. Harry's voetstappen zijn achter me. Mijn jurk beweegt op en neer, de stappen die ik zet op mijn hakken. Ik ren op hakken, waar ik op geoefend heb. Na 2 minuten rennen zijn we bij mijn huis. "Waar was dat goed voor?" Ik grijns. "Een beetje conditie opbouwen kan geen kwaad toch?" Ik streel zijn wang. Hij glimlacht en ik haal mijn hand weg op de sleutels uit mijn tasje te halen. Na een paar keer mis steken in het sleutelgat heb ik eindelijk de deur open gekregen. Zwijgend lopen we naar boven. Alle lichten zijn uit, behalve de lamp boven. "Ik ga even naar de badkamer." Glimlach ik. Harry knikt en hij verdwijnt mijn kamer in.
Ik kijk in de spiegel. Mijn wangen zijn rood door de kou, en mijn neus ook. Ik zucht een paar keer. Het was een geweldige avond. Met zijn allen hadden we nog gedanst. Maar nog steeds weet ik niet wie die onbekende jongen was, er zou ook niet echt iemand in me opkomen... Ik neem een paar slokken water. Stil loop ik terug naar de slaapkamer. Ik blijf even staan bij de slaapkamer deuren van mijn moeder en zusje. Het is stil, dus ze slapen. Ik open de deur van mijn slaapkamer. Mijn mond vormt meteen een glimlach als ik zie wat Harry heeft gedaan. Overal op bed en langs het bed liggen bloemblaadjes en er zijn kaarsjes aangestoken, geurkaarsjes. "Is dit voor mij?" Vraag ik ongelovig. "Speciaal voor jou." Ik sluit de deur achter me en Harry komt dichterbij gelopen. De kamer is alleen nog maar verlicht met de kaarsjes en een klein lampje. Hij plaatst zijn handen op mijn taille. Zijn neus wrijft over de mijne, een soort Eskimo kus. Zijn handen glijden verder naar het ritsje van mijn jurk. Hij verplaatst zijn hoofd naar mijn nek holte. "Je ruikt zo lekker." Zegt hij terwijl zijn lippen zachte kusjes in mijn nek geven. Ik voel mijn jurk langzaam van mijn lichaam afglijden. Ik doe eerst mijn pumps uit en daarna valt mijn jurk op de grond. Ik heb een kanten bh aan, met een lief slipje. Harry haalt zijn hoofd uit mijn nek en zijn ogen glijden meteen over mijn lichaam. Hij drukt zijn zachte lippen meteen op de mijne. Zijn tong sliert gemakkelijk door mijn lippen heen. Harry legt zijn handen op mijn billen en kneed zacht. Ik plaats mijn lichaam tegen het zijn waardoor Harry een sterkere grip krijgt. Mijn handen zijn nog vrij, dus die omsluiten de zijkant van zijn pak (jas). Langzaam trek ik die uit waardoor er nog een witte blouse met stropdas overblijft. Harry doet zijn stropdas zelf uit, want ik weet als ik dat doe, dat het gewoon fout gaat. Zonder iets te zeggen drukt Harry zijn lippen weer op de mijne en begin ik langzaam de knoopjes van zijn blouse los te maken. Mijn vingers glijden plagend over zijn tepels heen waardoor hij een klein kreuntje laat. "Don't tease me!" Fluistert hij in mijn oor. Toch blijf ik strelen waardoor zijn lippen steeds lager beginnen te zoenen. Mijn hals, en zo door naar mijn borsten. Zijn handen kneden mijn kanten bh. Harry komt langzaam omhoog...
Harry gooit zijn broek aan de andere kant van de kamer waardoor alleen zijn boxer nog overblijft. Een grote bobbel is erin te zien. Hij kijkt er even naar. "Dit is jou schuld, weet je dat!" Grijnst hij. Onschuldig kijk ik hem aan, waardoor hij me vastpakt. "Ik houd wel van onschuldige meisjes." Fluistert hij tegen mijn huid. Langzaam laat hij me in de bloemblaadjes vallen. Zijn lichaam verplaatst zich bovenop de mijne. Hij tilt mijn lichaam een stukje op zodat hij zijn handen op mijn billen kan leggen. Voorzichtig begin ik tegen hem aan te schuren. Hij laat een lief maar klein kreuntje. "I love bad girls." Ik glimlach. "En ik houd van meisjes die kant dragen." Zijn handen laten mijn billen langzaam los. Ik voel mijn bh losschieten en Harry begint meteen te grijnzen. Meteen begint hij mijn borsten zorgzaam te kussen, en af en toe glijd zijn zachte tong over mijn tepel. Ik duw hem van me af. Ik draai hem om zodat hij onder me ligt.
Ik laat mijn handen afglijden naar zijn boxer. Ik wrijf er plagend overheen. Ondanks is het mijn eerste keer, ik weet heus wel wat ik moet doen. Ik trek langzaam zijn boxer uit en meteen komt zijn erectie tevoorschijn. Ik geef kusjes op zijn borstkas en langzaam ga ik naar beneden. Hij ademt zwaar, wat erg schattig is. Ik geef een paar kusjes op zijn gevoelige top. Meteen word er gretig aan mijn haar getrokken. "I say, don't tease me!" Gromt hij. Even veranderd zijn gezicht in een bezorgde blik als hij zijn vingers om de rand van mijn slipje zet. Ik knik. Ineens voel ik me onzeker. Heel erg onzeker. Waarom knikte ik dan ook? Harry merkt het en zijn gezicht komt boven me hangen. "Je hoeft niet onzeker te zijn babygirl, je bent zo mooi." Hij drukt een klein kusje op mijn lippen. "Wil je het nog?" Ik knik nog steeds onzeker. Hij geeft een glimlach die me meteen geruststeld. Hij trekt mijn slipje uit waardoor hij een grotere glimlach krijgt. "Wauw." Zegt hij terwijl hij mompelend een kusje op mijn lippen drukt. Zijn gezicht gaat naar onderen en hij spreid mijn benen. Onzeker kijk in naar beneden. Ik huiver als ik zijn adem voel van onder. Ik leg mijn hoofd in mijn nek. Ik slaak een hoge pieptoon als ik Harry's tong tussen mijn plooien voel. Kleine kreuntjes verlaten mijn lippen. Ik voel zijn vingers in me glijden, wat zonder problemen gaat. Hij begint nog sneller te likken. "Harry stop." Hijg ik zacht. "Why wet baby girl." Mompelt hij door het likken door. Zijn tong glijd in me en ik slaak een harde kreun. Een siddering gaat er door mijn lijf. "Je smaakt zo lekker." Knipoogt hij. Hij komt weer boven me hangen.
"Ga je me pijn doen?" Vraag ik onzeker. "Ik ga er alles aan doen, om je niet pijn te doen, baby." Hij pakt het condoom van het nachtkastje en behendig rolt hij het ding erom. Hij slaat de dekens om onze lichamen. Hij schuurt nog even tegen me aan. Zijn top glijd over mijn gevoelige knop. "Babe, ontspan je please, anders komt het niet goed." Ik sla mijn benen om hem een en ik probeer me te ontspannen. Zijn erectie glijd langzaam in me. Bij de eerste centimeters hap ik al naar lucht. Ik voel me gerustgesteld. Harry is het liefste vriendje wat ik ooit heb gehad. Ik voel een brandende pijn opkomen, waar ik niet op gehoopt had. "Gaat het baby?" Ik knik met mijn ogen stijf dichtgeknepen. Harry begint schommelende bewegingen te maken. Ik laat een kreun van pijn. Hij stopt even en hij drukt zijn lippen op de mijne, zijn tong gaat gewillig om de mijne.
Na een tijde laat hij mijn lippen los. Pijn word vervaagt door een geweldig gevoel. Harry gaat steeds sneller en hij wrijft mijn clit. Ik leg mijn hoofd in zijn nek en hijg zachtjes. "Harry..." Fluister ik zacht waardoor hij nog harder gaat. Ik kreun in zijn oor en ik zet mijn nagels in zijn rug. Harry knijpt zijn ogen stijf dicht en een harde kreun verlaat mijn mond. "Bijna..." Hijg ik in zijn oor. Hij wrijft mijn clit nog sneller waardoor ik met een kreun klaarkom. Harry laat zich langs me vallen. Hij drukt een kus op mijn lippen. "You are so special." Kreun ik nog wat na. Ik voel me uitgeput. Maar ik ben mijn maagdelijkheid verloren aan een heel speciaal iemand. Harry gooit het condoom weg en hij doet alle kaarsjes uitblazen en hij doet het lampje uit. Hij komt langs me liggen en hij slaat de dekens om ons heen. "Ik ben zo trots op je." Fluistert hij nog terwijl hij een klein kusje op mijn lippen drukt.
Ik wil geen haat reacties! En hebben jullie Midnight Memories gezien? Super leuk!
JE LEEST
Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)
Fanfiction"I was addicted to his bad boy feeling, and I could not get enough of his perfect lips." *EDITING*