Hi everyone, de film was echt geweldig! Goede keus! Now new part :D, zelf ben ik niet echt tevreden...
<3
Stil gaan we met zijn allen aan een tafeltje zitten. Iedereen ziet er netjes uit. Ik glimlach naar Harry. "Kijk maar op de kaart wat jullie willen eten, kies maar iets" glimlacht Anne. Marcel is nu ook een stuk vrolijker, maar ik moet nog met hem praten. "Zullen we vanavond al naar de club gaan?" Vraagt Gemma. Iedereen stemt in. "Niet te veel alcohol, ik ga geen overgeefsel opruimen" glimlacht Anne. Meteen kijken we allemaal Harry aan. "Wat? Waarom kijken jullie mij aan?" Een speelse grijns vormt zijn lippen. "Omdat we je kennen Hazz," hij zucht. "Oké goed dan, omdat jullie me zo goed kennen." Glimlacht hij. We bestellen allemaal wat eten. Gemma begint te praten en ineens ben ik verlegen. Ik voel dat ik blosjes krijg, en ik weet niet waarom. Harry ziet het en hij legt zijn hand op de mijne. Ik glimlach voorzichtig naar hem. Niet veel later staat het eten al op tafel en beginnen we meteen te eten. "En meisje, vind je het al een beetje leuk?" Anne kijkt op van haar eten. "Heel erg leuk" glimlach ik en ze knikt. "Ik ben blij dat Harry zijn meisje heeft gevonden, wij vinden je allemaal super leuk" glimlacht ze lief. "Dankjewel" ik neem de laatste happen van mijn eten. We bestellen nog een ijsje en zo lopen we samen terug naar het huisje waar we in verblijven. "Marcel kom is" giechel ik. Hij knikt en voorzichtig komt hij mijn kant ingelopen. "Zal ik je een metamorfose geven, zo sla je wel meisjes aan de haak" hij glimlacht verlegen. "Wil je dat echt doen voor me?" Vraagt hij ongelovig. "Natuurlijk, kom!" Ik trek hem mee naar binnen. Stiekem pak ik een skinny en een blouse uit Harry's koffer. Harry is gelukkig op de wc. Snel ren ik naar het kamertje waar Marcel slaapt. "Hier heb ik wat kleren voor je, probeer eens" hij knikt verlegen. "Ik zal mijn ogen wel even dicht doen" grijns ik. Hij schud zijn hoofd. "H-hoeft n-niet" glimlacht hij verlegen. Hij doet zijn spencer en zijn broek uit. Zijn blouse doet hij ook uit en die wisselt hij voor de blouse van Harry. "Ik voel me hier echt niet fijn in" zegt hij verlegen. Ik bekijk hem van top tot teen. "Het is even wennen, maar het staat geweldig" glimlach ik. Zijn oogjes kijken me lief aan. Ik haal zijn bril van zijn neus. "Heb je lenzen?" "Ja, die heb ik eergisteren gehaald" glimlacht hij. Voorzichtig doet hij zijn lenzen in. "Die schoenen die je aanhad staan er leuk onder" glimlach ik en ik ga een keer met mijn hand door zijn haar. De krulletjes kom nu een beetje tevoorschijn. "Zo moet je het doen, staat je geweldig" hij glimlacht verlegen. "Kom, je moet het wel showen" grijns ik en hij knikt. Samen lopen we naar binnen en meteen vallen de monden open. "M-Marcel?" Harry glimlacht. "Ik heb wat kleren van je gepakt" knipoog ik. Hij knikt. Marcel is echt knap. "Kom, dan gaan we" glimlach ik en de rest knikt. Anne zegt nog wat tegen Marcel en zijn gezicht klaart meteen op, hij is zo schattig. Als hij bij ons komt lopen drukt hij met rode wangetjes een kusje op mijn wang. "Dankje" glimlacht hij verlegen. Harry pakt mijn hand en zo lopen we samen naar de club.
Ik hoor de muziek buiten dreunen wat me aan het glimlachen maakt. Marcel is een stuk zelfverzekerder, Gemma heeft haar paarse Strapless jurkje aan, wat haar echt goed staat, en van Harry, Harry ziet er altijd goed uit. Er staat een beveiliger voor de deur. Hij knikt en we mogen zo doorlopen. "Ik zei het toch" fluistert Harry in mijn oor en ik glimlach. Harry loopt meteen naar de bar en hij besteld 4 shotjes. "3, 2, 1" grijnst hij en met tegelijk gooien we het shotje achterover. Ik trek Harry mee naar voren. Hij slaat zijn armen van achteren om me heen. Ik voel zijn warme adem in mijn nek wat alles laat tintelen. Ik glimlach. De DJ draait goede muziek. Gemma komt met drank aangelopen. "Hier kleffers," grijnst ze. Meteen drink ik alles op. Ik kijk om me heen. Marcel staat al te kletsen met een meisje, ze lijken erg geïnteresseerd in elkaar.
Als het 2 uur is besluiten we om terug te gaan. Ik kijk naar Harry die wankelt. Hij grijnst naar me. Zijn ogen zijn wijd open en hij slaat zijn armen om me heen. "Ik houd van mijn meisje" murmelt hij. Ik lach en hij kijkt me raar aan. "Lach je mij nou uit?" Nu begin ik nog harder te lachen. Hij kust mijn lippen zacht. Hij slaat zijn armen sterker om me heen. Gemma en Marcel lopen wat verder voorop. Ik voel Harry's ogen op mijn gezicht branden. Als ik naar hem kijk, kijkt hij vlug weg. "Toch ben je dronken" grijns ik en hij glimlacht. Zijn handen glijden zacht over mijn rug. "Weet ik, maar dan nog pas ik op je" glimlacht hij lief. Harry pakt de sleutel van het huisje. De lichten zijn uit, dus dat betekend dat iedereen slaapt. Harry trekt me mee de slaapkamer in en hij glimlacht nog steeds lief. Ik doe mijn kleren uit en borstel nog een keer door mijn haar. Harry ligt al in bed. Hij slaat zijn armen om me heen en hij drukt nog een kusje op mijn lippen. "I love you baby girl" murmelt hij waardoor ik weer lach.
JE LEEST
Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)
Fanfiction"I was addicted to his bad boy feeling, and I could not get enough of his perfect lips." *EDITING*