Stil lopen ik en Niall terug. De stilte is pijnlijk. Wetend dat hij zich nu afvraagt waarom ik het niet kan vertellen. Ik kijk in zijn blauwe ogen en hij zet een voorzichtige glimlach op. "Je hoeft het niet te vertellen, ik snap het, je bent een meisje" ik geef hem een vriendschappelijke duw. "Dus? Omdat ik een meisje ben begrijp je het dat ik het niet kan vertellen?" Hij lacht. "Sorry, verkeerd gezegd, je hebt het moeilijk, dus ik begrijp je" ik glimlach. "Thanks Nialler" zijn zachte hand grijpt de mijne. "Weet je, eigenlijk ben je een heel speciaal meisje" ik kijk naar de grond, een beetje overdonderd van wat hij net zei. "Op school is ieder meisje, oke bijna ieder meisje, zo bitchy, dat ben jij helemaal niet, dat maakt jou speciaal" ik bloos, ik weet niet waarom ik bloos, maar ik bloos. "Dankje, jij bent ook een speciale jongen" ik laat zijn hand los en pak mijn fiets. Ik veeg nog even met de mouw van mijn trui over mijn wangen. Niall stapt op zijn fiets en glimlacht. "Als er iets is, kun je altijd bij mij terecht," ik glimlach. "Dankje, jij ook bij mij" ik stap ook op mijn fiets. "Weet je, soms is Harry eng, kun je dat begrijpen?" En toch wil ik het proberen. Proberen om het duidelijk te maken... Terwijl ik zelf ook nog moet afwachten. "Ja, dat begrijp ik, is er iets gebeurd dan?" Ongewild schud ik mijn hoofd. Een zucht verlaat mijn mond. "Harry is anders, Harry is een jongen die elk meisje kan krijgen, en dan zijn karakter, lief maar dangerous, dat maakt hem soms eng" ik knik. "Ik moet hier afslaan, ik zie je morgen op school" ik glimlach. "Bedankt voor alles" roep ik nog terug. Hij steekt zijn duim op. Ik fiets nog minimaal 10 minuten voordat ik pas thuis ben. Ik zucht en bekijk de huisjes. Ze zijn knus, overal staat wel iets voor het raam. Ik glimlach, mijn moeder houd ook van knus en gezelligheid. Ik ga achterom en zet mijn fiets in de schuur. Ik kijk naar binnen en zie dat mijn moeder druk aan het bellen is. Ze heeft een glimlach op haar gezicht, dus het zal allemaal wel goed zijn. Ik loop naar binnen en meteen komt de warmte op mijn huid door de kachel. Ik glimlach naar mijn moeder. Ze houd de telefoon even van haar oor. "Harry is nog geweest, je moet hem even terugbellen, hij had je nodig" knipoogt ze. Kan die jongen me nou niet een keer met rust laten?
Ik loop zuchtend naar boven en haal mijn mobiel tevoorschijn. Ik zoek Harry's nummer. Hij gaat een paar keer over. "Met Harry" zijn stem klinkt oververmoeid. "Met Kim" fluister ik. "Oh Kim! Fijn dat je belt, waar was je?" Ik zucht. "Ergens in the middle of nowhere" lach ik. "Kan ik nog even langskomen?" Ik zucht. "Ja is goed" ik kijk in de spiegel en schrik van mijn wang. Gelukkig had mijn moeder het niet gezien, omdat ik met de andere kant van mijn gezicht naar haar toe stond. "Tot zo" zegt zijn lage stem en hij hangt op. Ik ruim vlug nog een beetje mijn kamer op en leg mijn bed netjes. Ik ren de trap af als ik de bel hoor gaan. Ik trek mijn trui goed en open de deur. Daar staat Harry, met een scheve glimlach. "Hi" zeg ik een beetje ongemakkelijk. Harry stapt binnen. Zwijgend lopen we naar boven. Ik loop voor Harry en ik weet zeker dat hij nu naar mijn kont zit te kijken. Stil doe ik achter me de deur dicht. "Uhm sorry dat ik je zo overdonder" zegt hij zacht. "Jup, ik weet echt totaal niet waar jij mee bezig bent Styles, wat is er met je aan de hand! Ik bedoel, wat denk je wel niet? Zo mij laten sti-" ik kan mijn zin nog niet eens afmaken of Harry drukt zijn lippen alweer op de mijne. Voorzichtig belanden we op mijn bed. Mijn handen gaan door zijn krulletjes en ik voel hem glimlachen. Harry's armen zijn nog steeds strak om me heen geslagen. Voorzichtig trek ik me terug. Ik leg mijn hoofd op zijn borst. Ik bekijk zijn gezicht. Zijn groene ogen kijken recht in mijn groene ogen en hij glimlacht. "Ik weet het, ik heb alles verpest" zucht hij. Ik schud mijn hoofd. "Mijn liefde voor jou zal nooit over gaan" glimlach ik. Hij komt boven me hangen en hij plaats zijn armen langs mijn hoofd. Hij drukt zijn lippen weer op de mijne en al meteen beginnen onze tongen een vurig spel. Zijn handen glijden over mijn lichaam. "Ik houd van je" fluistert hij in mijn oor terwijl zijn handen voorzichtig onder mijn shirtje glijden. Ik glimlach. "Houd je niet van mij?" Grijnst hij. Ik knik. "Zeg het dan?" Grijnst hij.
Harry Styles Point of Vieuw
"Zeg het dan" grijns ik. Ze schud haar hoofd. "Say it!" En ik begin haar te kietelen zodat haar shirt een stukje omhoog gaat. Zonder dat ze het doorheeft trek ik het shirt over haar hoofd heen. Ze heeft nog een bh en hempje aan. Toch slaat ze haar armen voor haar lichaam. "Harry wat doe je?" Ik leg mijn warme handen op haar buik. Het hempje zit ertussen. Ik glimlach lief. Haar groene ogen kijken bang. Ik kus haar lippen waardoor ze zich meer ontspant. Haar blonde haren liggen langs haar hoofd wat haar nog mooier maakt. Ik kus haar nek zachtjes waardoor een mini kreuntje haar mond verlaat. "Ik houd ook van jou Hazz," piept ze. Voorzichtig schuif ik haar hempje omhoog zodat net haar zwarte bh tevoorschijn komt. Ze slaat mijn handen weg. "Harry stop, wat doe je nou!" Roept ze boos. Ik druk mijn lippen op die van haar zodat ze zich weer ontspant. Ze duwt me weg en ze kruipt onder me vandaan. Ze doet haar shirt weer aan, eerder gezegd trui. "Sorry Hazz, ik ken je nog niet zo lang" ik schud mijn hoofd. "Ik snap het babe" ik druk nog een kusje op haar voorhoofd. Samen gaan we weer op bed liggen. "Ik wilde nog een mooie date voor je regelen. Zou je vanavond kunnen?" Ze knikt. "Het moest eigenlijk geheim blijven, maar nu we toch weer zo 'in love' zijn dacht ik, dan vertel ik het maar" ze glimlacht. "Oke, heel graag" glimlach ze waardoor ze nog mooier is. Haar kleine hand gaat onder mijn shirt en voorzichtig streelt ze mijn sixpack, althans, ik ben hard aan het trainen. Voorzichtig gaat haar kleine handje naar boven en streelt ze mijn tepel waardoor mijn adem wat zwaarder word. "Nu pest ik jou" grijnst ze. Zij is een meisje, ik ben een jongen, toch ligt daar een groot verschil in op het gebied van 'seks'. "Ik vind het helemaal niet erg als je me pest" grijns ik. Ze schuift mijn shirt iets verder omhoog en voorzichtig plaats te kleine kusjes op mijn sixpack. Ik glimlach. Ze stopt en ze kijkt me lief aan. Onze voorhoofden raken elkaar aan. "Als we langer verkering hebben mag je alles met me doen wat je wilt, maar nu wil ik wachten" zegt ze lief. Ik knik en druk een kus op haar lippen. She's amazing.
-
Hii everyone! Eindelijk is het een beetje langer, maar ik vind het saai. Weet iemand hoe ik het toch wat spannender kan maken? Ik bedoel, ik moet er ook heel erg lang over nadekend voordat ik inspiratie heb, vandaar dat het wat langer duurt met het updaten. Hoe wat jullie kerst? Wat hebben jullie allemaal gekregen?
Lots of love x
JE LEEST
Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)
Fanfiction"I was addicted to his bad boy feeling, and I could not get enough of his perfect lips." *EDITING*