Chapter 53 Last Chapter!

1.7K 136 43
                                    

Ik keek op, op naar zijn gezicht.

"Ga je me nu echt verlaten?" Vroeg ik met een aarzelend stemmetje.

"Nee baby, ik ga op tour, ik kom terug, dat beloof ik." Fluisterde hij.

Er is een maand voorbij, alles gaat veranderen. 

"En wat als One Direction nou zo groot word?" Fluister ik.

"Maak je geen zorgen liefje, ik kom terug, dat beloof ik je." Fluisterde hij zacht.

Ze stonden op het punt om te vertrekken, voor hun Up All Night Tour.

Harry sloeg voor de laatste keer zijn armen om me heen.

Tranen dwarrelden over mijn wangen naar beneden, hij ging me wel degelijk verlaten.

Ze hadden grote hits gescoord, en ze waren allemaal geweldig!

Ik kon wegdromen wanneer ik wilde, en vooral op het liedje 'What Makes You Beautiful'.

Harry drukte zijn slanke lippen op de mijne, voor de laatste keer kon ik genieten van zijn lippen.

Zijn tong sliert gemakkelijk tussen mijn lippen door. Voor de laatste keer zou ik zijn zachte tong om de mijne voelen draaien.

Hij trok zich terug, want ze moesten gaan.

"Harry." Ik klem mezelf aan hem vast. Ik haat afscheid nemen, en vooral zo.

"Liefje, ik moet gaan, ik bel je elke dag, zelfs 's nachts." Fluisterde hij. 

Ik drukte voor de laatste keer mijn lippen op die van hem.

Ik knuffelde hem, en Harry veegde mijn tranen weg.

"Hou je sterk baby, stay strong." 

Ik zwaaide naar hem, met alle familieleden om ons heen.

Voor goed gaat hij weg, en dat weet ik zelf ook wel.

Maar wat ik nooit zal vergeten, is hoe lief en geweldig hij was.

IK WIL IEDEREEN BEDANKEN, echt iedereen die dit boek mee verder geholpen heeft, de reacties en de votes! binnenkort komt er een vervolg, en stuur me je ideeën, dat is altijd leuk! Weet dat ik van jullie houd :).

<3


Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu