Chapter 25 Pak je koffers!

2.4K 111 7
                                    

Hi girls! New Part :D. Vanavond naar Bro's Before Ho's, lijkt me een leuke film, en zondag naar de Hunger Games. Hebben jullie een leuke vakantie? :)

<3

"We zijn er!" Roept Anne blij. "Pak jullie koffers maar en zoek maar een kamer" zegt ze vriendelijk. Ik en Harry pakken onze koffers. "Zullen we deze kamer nemen?" Een kleine glimlach vormt zijn lippen. Een klein tweepersoonsbed staat er in het midden, aan de zijkant kasjes en boven het bed. "Ik vind het goed" glimlach ik en we gooien tegelijk onze koffers op het bed. Meteen beginnen we met uitpakken. "Als we klaar zijn, dan kunnen we wel het park verkennen?" Harry zit met zijn hoofd in de kasjes wat me aan het lachen maakt. "Ja, lijkt me leuk" en nu hoor ik hem lachen. Ik stop mijn kleren in de kastjes en mijn makeup spullen zet ik bij het kleine spiegeltje wat in aan de muur gemonteerd zit. "Waarom neem je zoveel makeup mee, dat heb je helemaal niet nodig" glimlacht hij lief. "Wij zijn nou eenmaal meiden, en we vinden makeup leuk" grijns ik. Ik duw mijn koffer onder het bed en Harry doet hetzelfde. Ik laat mezelf op bed vallen en meteen hoor ik dat het bed vreselijk kraakt. Bij de receptie hadden we hoeslakens, en dekens gekregen. "We kunnen hier niks doen, het bed kraakt teveel" grijnst Harry. "Shut up" en ik duw mijn gezicht in het matras. Ik voel het matras langs mij een beetje inzakken en ik voel een warme adem in mijn nek. Hij draait mijn lichaam voorzichtig om. Hij glimlacht lief. Ik prik in zijn kuiltjes. Hij komt bovenop me zitten en ik lach. "Ga weg" kreun ik terwijl hij zijn lichaam verzwaard. "Oké, alles voor mijn Princess" glimlacht hij. Ik ga een keer met mijn hand door zijn haar. "Kom, dan gaan we het park verkennen" glimlach ik en hij knikt. We trekken onze jassen aan en hij pakt mijn hand. "Wij zijn even weg" roept Harry en we krijgen wat gemompel terug. Meteen voel ik de kou weer op mijn huid wat me aan het klappertanden maakt. Harry knijpt een keer in mijn hand. "Hier is het zwembad" ik ga met mijn gezicht tegen het glas aan staan. "Dit is geweldig!" Hij knikt. "Houd je van zwemmen?" "Heel erg veel, vooral glijbanen, daar ben ik dol op" hij glimlacht en samen lopen we verder. "Hier zijn wat winkeltjes, een theater, en een club!" Ik lach. "Daar wil ik heel graag heen, naar de club" grijnst hij. "Ik weet echt niet of ik daar in kom, ik vrees ervoor" hij schud zijn hoofd en hij slaat een arm om mijn middel. "Jij komt hier wel binnen, maak je geen zorgen, ik heb zo mijn trucjes" grijnst hij. "Oké, ik vertrouw op jou woorden." 

Overal zijn kleine kindjes aan het spelen, ondanks dat het weer niet helemaal geweldig is. Er zijn veel mensen op de camping. "Waar denk je aan?" Harry's lage stem ontwaakt me uit mijn gedachten. "Aan ons, aan alles" en ja dat deed ik, soms twijfelde ik, dit is mijn eerste echte vriendje. "Je bent mijn eerste echte vriendje, die echt om me geeft" hij glimlacht. "Ik geef heel mijn wereld aan jou, ik wil het beste voor jou" zijn krullen kietelen tegen mijn wang aan. Bij Harry voel ik me zo vertrouwd, het is zo anders. "Vanavond eten we hier in het kleine restaurantje, met z'n allen, lijkt me gezellig" ik zie aan Harry's gezicht dat het voor hem ook wennen is. "Is het voor jou ook zo wennen, aan alles?" Hij knikt voorzichtig en kleine blosjes ontstaan er op zijn wangen. Samen lopen we terug naar het Chaletje, waar we in verblijven. "Liefje, ik ben blij dat je terug bent, kun je me even helpen?" Ik trek Harry terug. "Ik help wel even, dat is net zo netjes" glimlach ik. Ik en Anne zetten de potjes met eten, en drinken in de kleine kastjes. "Dankje meisje, we gaan vanavond naar het restaurant, dus als je je nog een beetje wilt opfrissen, mag je dat altijd" ik knik dankbaar. "Dankje" ze glimlacht warm en ik loop naar de slaapkamer. Gemma is ook buiten samen met Marcel. "Dankje, dat had je echt niet hoeven doen" glimlacht Harry. "Ik ben dan misschien gast, maar ik hoor ook te helpen" ik doe het kleine deurtje achter me dicht en meteen staat Harry op van het kleine bed. Hij slaat zijn armen om me heen wat me een veilig gevoel geeft. Zachtjes plant hij zijn lippen op de mijne. Zijn tong glijd langzaam om de mijne. Ik glimlach en haal mijn lippen van de zijne. "Ik ga even douchen, ik stink" hij lacht. "Zal ik mee gaan douchen?" Ik zucht en ik duw hem van me af. "Shut up Harry" ik glimlach.

Harry Styles Point of View

De douchestralen hoor je lopen. Hoe zou het zijn om met haar onder de douche te staan? Zou ze haar armen om me heen slaan? Haar mooie lichaam tegen het mijne. Haar kleine handjes die over mijn rug dwalen terwijl ze haar hoofd in mijn nek legt. Dat ik haar haar kan wassen, dat ik haar lichaam kan wassen. Ik voel een kleine grijns op mijn lippen. Ik heb haar vaker in haar ondergoed gezien, en elke keer overspoeld het me weer, haar geweldige lichaam. Ik kan niet wachten om mijn handen op haar lichaam te leggen, op de plekken die ik nog niet heb aangeraakt. Ik kijk naar beneden en ik zie dat er een grote bobbel in mijn broek zit. Ik ook altijd met mijn gedachtes. Ik probeer rustig te ademen en aan iets anders te denken. Ik hoor dat ze de douche uitzet. Niet veel later staat ze bij ons op de kamer. Ze heeft een BH aan met een slip, maar toch heeft ze een grote handdoek om haar heengeslagen. "Hi babe" grijns ik. Ik zie kleine blosjes over haar wangen. Ze draait zich om met haar achterkant naar mij toe. "Je hoeft je niet te schamen, hé" ze draait zich voorzichtig om. "Hazz, dat is het niet, of misschien eigenlijk wel, ik heb een buikje, ik heb het nooit fijn gevonden als je naar mijn lichaam keek" ik glimlach lief. "Wat maakt het nou uit dat je een buikje hebt, dat is juist mooi" glimlach ik en ik zie dat haar wangen roder worden. Ze geeft me een warme glimlach en vlug trekt ze wat kleren aan. Ik kan mijn ogen niet van haar afhouden. Ze trekt een skinny jeans aan met een leuke trui. Ik laat mezelf achterover vallen op bed. Ik hoor haar schattige lach. Haar natte haren kietelen tegen mijn gezicht. Haar pepermunt adem ruikt lekker. "Ga jij je ook nog douchen, Styles?" Ze glimlacht. "Omdat ik lekker wil ruiken" grijns ik. Ze glimlacht en ze drukt een kusje op mijn wang. Ik glimlach. I love her...


Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu