Ik ren door het hotel. Het is super groot, vrolijke kleurtjes, echt alles is mooi. Ik stop als de gang doodloopt. Een doodlopende gang... "We kunnen hier niet verder." Hijg ik. Harry grijnst. Hij kijkt even rond, maar er is niemand. Zijn handen grijpen gretig naar mijn heupen. Hij trekt me dichter tegen hem aan, en een grom verlaat zijn mond. "I want you so bad." Gromt hij in mijn oor. Hij drukt zijn lippen in mijn nek, en voor ik het weet beland mijn rug tegen de koude muur. Ik voel de plek branden. Hij laat mijn koude huid los, en hij grijnst tevreden. "Je weet hoe leuk ik het vind, om dat te doen?" Zijn vingers glijden over de natte plek, die nu waarschijnlijk paars is. Ik schud mijn hoofd. "Ik vind het geweldig om te doen." Grijnst hij. Hij slaat zijn armen om me heen. Ik druk een klein kusje op zijn lippen. Zijn vingers glijden tevreden over de plek. "Zullen we teruggaan?" Vraag ik uiteindelijk. "Wil je niet liever hier blijven?" Zijn onderlichaam schuurt zachtjes tegen de mijne aan. Ik geef een zacht zuchtje, want opgewondenheid giert door mijn lichaam. Ik zet mijn tanden in zijn nek. "N-nu niet." Fluister ik. Hij kust mijn lippen zachtjes. "Kom Harry, we moeten nu echt terug." Hij knikt en zijn zachte vingers glijden in de mijne. Eenmaal terug in de eetzaal staat iedereen te wachten. Eigenlijk moesten alle meisjes bij elkaar. Ik heb toch mijn bed gedekt, maar elke avond ga ik stiekem naar Harry, tenminste dat hebben we zo afgesproken. De jongens zouden het ook erg gezellig vinden. "Jullie gaan nu samen met een aantal Docenten London verkennen, veel plezier!" Roept er een Docent. Iedereen doet zijn jas aan. We lopen de koude straten op. Overal zijn mensen. Rode dubbeldekkers, en overal kun je iets bewonderen. Harry pakt mijn hand wat strakker vast. "Ik wil mijn carrière hier beginnen." Zegt Harry zachtjes. Ik kijk hem vragend aan. "Hier houden ze altijd de X-Factor audities, ik wil graag meedoen." Glimlacht Harry. "Dat is geweldig, heb je je al opgegeven?" Hij knikt verlegen. "Dat is super! Je hebt zo vaak voor me gezongen, en voor veel mensen, je bent super!" Ik druk een kus op zijn wang.
"En dit is de Big Ben!" Ik neem vlug een paar foto's. Harry wilde steeds een "cute" foto maken. Ik glimlach. Zijn bruine krulletjes vliegen door de wind. Ik staar even naar hem, totdat hij het merkt. Hij glimlacht. "Ben ik zo bewonderlijk?" Glimlacht hij. Ik slik een keer, zodat mijn mond niet meer droog is. "Ja, ja dat ben je." Fluister ik zacht. Iedereen loopt weer in een rijtje. We zijn zelfs bij Starbucks geweest, omdat we zolang erom zeurde. En het is geweldig! Ik druk mijn gezicht iets verder in mijn sjaal. De kou laat me rillen.
Samen zitten we aan de grote eettafels. We krijgen gezond eten, althans wat je gezond eten noemt. Vanavond willen we met de grote groep gaan zwemmen. Het is super gezellig. Ik sms mijn moeder vlug even, zonder dat een van de Docenten mij ziet. Glimlachend eet ik weer verder.
Kort stukje, I know. Even tussendoor. Zoals jullie misschien gelezen hebben in een Comment, dat ik minder vaak ga updaten. Het boek word nog maar een paar hoofdstukken, dus het einde nadert. Als jullie nog een ander boek willen lezen, lees dan Bruising, die te vinden is op mijn account. "Die schrijf ik zelf" :).
<3
JE LEEST
Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)
Fanfic"I was addicted to his bad boy feeling, and I could not get enough of his perfect lips." *EDITING*