Chapter 36 The Perfect Dress!

1.6K 103 5
                                    

Hii everyone. Het word kouder, er komt sneeuw. Ik wil geen sneeuw, ik wil zon! Nu zit ik lekker bij de kachel, en bedenk ik wat ik voor jullie ga schrijven :).

<3 x

Na een lange dag school kom ik eindelijk bij Harry's huis aan. Vandaag ga ik een jurk kopen, voor het gemaskerd bal. The Red Carpet. Eindelijk een heel mooi onderwerp. "Babe!" Glimlacht Harry vrolijk. "Lang niet gezien!" Ik rol met mijn ogen. "10 minuten geleden nog, Styles!" Hij slaat zijn armen om me heen. "Dat is voor mij lang geleden. Misschien wel iets té lang." Verlangend drukt hij zijn lippen op de mijne. "Kleffen doe je maar op je eigen kamer broertje!" Harry lacht. "Is mijn zusje een beetje jaloers, omdat jij geen jongen kan krijgen?" Gemma gromt. "Ik pik jou liefje even, we gaan de perfecte jurk kopen!" Harry grijnst. "Ik kan niet wachten, om je te herkennen." Als Gemma naar binnen loopt pakt Harry me weer vast. Hij knuffelt me voorzichtig. "Koop wel een mooi masker" glimlacht hij lief. "Jij gaat me niet herkennen Styles!" Ik prik met mijn vinger in zijn kuiltje waardoor zijn glimlach nog breder word. "Pas je wel goed op mijn baby." Grijnst Harry als Gemma de gang in komt gelopen. "Natuurlijk Harry, wat jij wilt." Harry drukt nog een klein kusje op mijn lippen en ik glimlach. "Tot straks" ik druk een kus op zijn wang en samen gaan ik en Gemma op de fiets. Het is waarschijnlijk een half uurtje fietsen. "Harry kan niet stoppen." Ik kijk Gemma vragend aan waardoor ze lacht. "Hij praat alsmaar over je, hoe  leuk je bent, en wat je voor hem betekend. Je bent ook een leuke meid." Ze geeft me een schouderklopje. "Wat vind jij eigenlijk van Harry?" Ze glimlacht. "Hij is een leuke jongen, echt geweldig." Het is even stil maar dan komt Gemma op gang. "Vroeger was het vreselijk, hij had in 2 maanden tijd 10 vriendinnetjes, jij bent de langste die ooit is gebleven en ook waar hij het gelukkigst mee is." Ik glimlach ongemakkelijk. Ik ben blij dat ik Harry heb kunnen veranderen. "We zijn er." Gemma glimlacht. "Dit is een klein winkeltje, maar met geweldige jurkjes!" ze pakt mijn hand en ongeduldig trekt ze me mee het winkeltje in.

"Kan ik jullie ergens mee helpen?" Een oudere vrouw komt naar ons toegelopen. "Nou, we hebben vrijdag een gemaskerd bal, en ik wilde graag een mooie jurk uitzoeken en een masker, het moet gaan over the red carpet" glimlach ik. Bedenkelijk knikt de vrouw. "Je bent echt een prachtmeisje, dus dat moet ook een prachtjurk worden!" Glimlacht de vrouw. "Heb je een vriendje?" "Ja" glimlach ik. Ze loopt naar een rek met jurkjes. Ze pakt een witte jurk eruit. De onderkant loop wat wijder uit. Ze pakt er nog een. "Probeer deze eerst is meisje." Ze geeft me de jurkjes en meteen loop ik een pashokje in. 

"En? Staat het?" Ik loop naar de spiegel en glimlach. Dit is echt een prachtige jurk. "Wow, Kim, ik zeg het niet vaak, maar dit staat je geweldig!" Glimlacht Gemma. De vrouw knikt goedkeurend. "De eerste keer, dat ik iemand zie, die deze jurk prachtig staat." Glimlacht de vrouw. Vlug loop ik het pashokje weer in en pas ik de ander. "Die eerste was toch beter, daar zou ik voor gaan." glimlacht Gemma. Ik knik. "Hier is het masker wat erbij hoort." Het masker is prachtig, met pareltjes aan de zijkant bengelend. "Gosh, dat is zo mooi." Giechel ik. Ik reken af en Gemma knikt goedkeurend. Samen fietsen we wee terug naar Harry's huis.

Harry grijnst als hij me ziet. "En? Geslaagd?" Ik knik. Ik zet de tas weg en samen gaan we naar boven. "Waar is Marcel?" Harry's kamer is leeg. "Hij is terug naar dat studiehuis." Ik zucht, ineens is hij weg. Harry laat zich op zijn bed vallen. Ik ga langs hem liggen en voorzichtig slaat hij zijn armen om me heen. "Heb jij al iets, voor het gemaskerd bal?" Hij knikt. "Ik heb al iets." Zegt hij geheimzinnig. Hij legt zijn hand op mijn buik. "Ik kan niet wachten om vrijdag bij je te slapen." Fluistert hij in mijn oor. "Wat wil je doen dan?" Giechel ik. Zijn hand glijd naar mijn broekknoop. "Naughty things." Fluistert hij in mijn oor. Ik druk een kusje op zijn lippen. Net als ik wil terug trekken duwt hij zijn lippen weer terug op de mijne. Voorzichtig maakt hij mijn broekknoop los en glijden zijn vingers mijn slipje in. Zachtjes begint hij cirkels te maken. Ik druk mijn neus in zijn nek. Een kreun verlaat mijn lippen als zijn vingers bij me binnen schieten. Hij glimlacht. "Je bent zacht." Hij drukt een kusje op mijn lippen. Nu brengt mij me in verlegenheid waardoor hij moet glimlachen. Uit het niets beweeg ik mijn heupen tegen zijn hand aan. Hij gaat steeds sneller waardoor ik hijg in zijn nek. Die jongen laat me zo goed voelen. Hij doet zo lief, en rustig aan. Zijn vingers schieten nog dieper waardoor ik meteen klaarkom. Hij glimlacht lief en ik voel mijn wangen rood worden. "Ben ik de eerste?" Ik knik verlegen. "Ik ben zeer vereerd." Glimlacht hij. "Je bent lief." Ik druk een kus op zijn lippen. "Jij ook."


Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu