I don't know what to write...
<3
*Kim Spy Point of View*
"Harry jij met je verassingen" zucht ik terwijl hij zijn handen voor mijn ogen doet. "Vind je mijn verassingen niet leuk?" Hij drukt een klein kusje in mijn nek. "Jawel," glimlach ik, hopend dat hij mijn glimlach ziet. Ik hoor een knetterend geluid. Harry was net een uur weg, en hij had niet gezegd waar dat hij heen ging. Gemma hield me tegen toen ik wilde gaan kijken, want ik was ongerust. 'Hij is even wat zoeken, hij komt zo terug.' Maar daar geloofde ik niks van. Na een uur kwam hij terug, met een grote glimlach, van oor tot oor. "Can I open my eyes?" Zeur ik, want ik haat het als zijn handen voor mijn ogen zitten. "Yeah babe" fluistert hij. Als ik mijn ogen open zie ik een groot kampvuur voor me, iets verder staat een grote tent. "Dit is mooi" glimlach ik. "Ik heb een kampvuur gemaakt, en vanavond gaan we in de tent slapen" grijnst hij. "Dat is zo lief, heb je dat allemaal kunnen regelen?" Hij lacht. "Met mijn glimlach, en mijn kuiltjes lukt alles!" Ik sla mijn armen om hem heen. Ik heb een sweater van Harry aan, die lekker warm is. "Je bent lief Hazza" ik druk mijn lippen op de zijne. Zijn grip versterkt en voorzichtig sla ik mijn benen om zijn middel. "Maar, waar heb ik dit aan te danken?" Glimlach ik. "Nou, ik wil je wat vragen, en je moet er eerlijk antwoord op geven" glimlacht hij lief. Hij zet me neer. De zenuwen kriebelen door mijn lijf, en zijn glimlach is niet te beschrijven. Hij pakt een pakje tevoorschijn. "Kim, ik vind je zo lief en leuk, en ik ben voor je gevallen, hard gevallen, je lieve glimlach, alles wat je doen, ik vind je leuk, zou je mijn vriendin willen zijn?" Mijn glimlach word alsmaar groter en ik begin heftig te knikken. "Heel graag!" Ik spring in zijn armen en ik druk mijn lippen op de zijne. Hij kreunt een beetje en vlug laat ik hem los. "Sorry" bloos ik. Hij schud zijn hoofd en voorzichtig drukt hij een klein kusje op mijn lippen. Hij overhandigt mij het kleine pakje. Voorzichtig maak ik het pakje open. Een mooi kettinkje komt tevoorschijn. "Ik kreeg het kettinkje van mijn moeder toen ik 8 was, we waren op vakantie, het was heel speciaal voor me, en omdat jij speciaal voor mij bent, wil ik jou dit kettinkje geven." Hij bloost zacht. "Ahw Harry, dat is zo lief van je, ik zou niet weten wat ik zonder jou zou zijn" glimlach ik en ik geef hem een knuffel. Zijn zachte vingers kietelen in mijn nek als hij het kettinkje omdoet. Het is een hartje, zowel voor mannen als vrouwen kunnen dit dragen. "Ik heb drinken en eten bij" knipoogt hij. "Je bent echt lief Hazza, je bent de speciaalste jongen die ik ooit heb ontmoet" en ik druk een kus in zijn krullen, die lekker ruiken. Hij opent de tent en hij laat me erin kijken. "Een tweepersoonsslaapzak, kunnen we knuffelen" grijnst hij. Ik knik. Samen gaan we op een boomstam zitten die aan de zijkant van het kampvuur staat. "Marshmallows!" Roept hij vrolijk en hij haalt de marshmallows erbij. Hij pakt een prikker en prikt erin. Harry komt langs me zitten en hij glimlacht. Voorzichtig komt hij dichterbij en drukt hij zijn lippen op de mijne. Zijn tong sliert tussen mijn lippen door waardoor de kus intenser word. Ik glimlach en duw hem van me af. "Eten!" Gil ik vrolijk. Ik hoor hem grinniken. Ik houd mijn Marshmallow in het vuur en zo smelt hij. Ik duw mijn marshmallow in Harry's gezicht waardoor zijn krulletjes eraan blijven plakken en ik lach. "Nu ben je nog schattiger" glimlach ik. Hij grijnst. Hij pakt zijn marshmallow en zo duwt hij die bij mij in het gezicht. Langzaam likt hij mijn gezicht schoon. "Je smaakt lekker" glimlacht hij lief en hij drukt een kus op mijn wang.
"Weet je zeker dat hier niemand is?" Vraag ik onzeker. "Je kunt gewoon je joggingbroek aandoen" glimlacht hij. "Anders sla ik mijn armen wel om je heen, zodat niemand je ziet" grijnst hij. Voordat ik nog iets kan zeggen drukt hij zijn vinger op mijn lippen. "Doe nou maar gewoon." Hij slaat zijn armen om me heen en ingewikkeld trek ik mijn joggingbroek aan. Harry doet ook zijn joggingbroek aan. "Ik ga eerst nog even plassen, ogen dicht!" Beveel ik Harry. Hij gaat met zijn rug naar me toestaan. Ik loop wat verder de bossen in. "Je mag kijken!" Hij komt naar me toe rennen. "Nu moeten we echt in de tent, het is te koud" bibbert hij. Ik ga op het kussen liggen en voorzichtig wurm ik mezelf in de slaapzak. Harry doet de rits dicht. Hij komt langs me in de slaapzak liggen, en hij slaat zijn grote, sterke armen om me heen. "Het was leuk, heel erg leuk" fluistert hij in mijn oor. "Ik vond de Marshmallow het lekkerst" grijnst hij. "Natuurlijk Harry, met je vieze gedachtes" ik druk in zijn kuiltje. "Als je morgen wakker word zorg ik dat je een lekker ontbijtje hebt, je zult ook in mijn armen wakker worden, nee wacht! Ik kus je wakker, je bent mijn Princess" glimlacht hij lief. Ik leg mijn hand op zijn wang en wrijf er zachtjes over. Even kijken we elkaar aan, het is stil. Voorzichtig komt hij bovenop me liggen. Zijn zachte lippen plaatst hij in mijn nek. Zachte kusjes plaatst hij achter mijn oorlel. Zachtjes zuigt hij. "Harry, kom op" lach ik. "Nu weet iedereen dat je van mij bent, zo is het wel" grijnst hij. Ik trek hem dichter naar me toe en ik druk mijn lippen op de zijne. Hij gaat weer langs me liggen en hij slaat zijn armen om me heen. "Goodnight baby" fluistert hij. "Goodnight babe" en ik leg mijn handen op de zijne.
JE LEEST
Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)
Fanfiction"I was addicted to his bad boy feeling, and I could not get enough of his perfect lips." *EDITING*