Chapter 50 Dinner Time!

1.4K 90 8
                                    

Okay Girls! Hoofdstuk 50 alweer! Wat gaat het ook vlug! Wat best jammer is, ik moet gewoon minder vaak updaten :P. Geintje.

<3

Ik strijk over de stof van mijn jurk. Ik had maar iets speciaals voor Harry aangedaan. Het was tenslotte zijn idee om nu samen te gaan eten! Mijn haar heb ik dit keer gestyled, en mijn makeup ziet er ook leuk uit. Harry was even naar huis gegaan, want hij wilde zich ook leuk aankleden. Ik trek vlug mijn hakken aan en loop naar beneden. "Mam, ik en Harry gaan zo eten." Ik druk een kus op haar wang. "Is goed lieverd, kom je vanavond gezellig beneden zitten?" Ik knik. Vlug trek ik mijn jasje aan en wacht op Harry. 

Ik glimlach als de bel gaat. Ik knuffel mijn moeder nog en huppelend loop ik naar de deur. Een glimlachende Harry staat voor mijn neus. Een lekkere geur van zijn aftershave komt mijn neusgaten binnen. "Baby." Fluistert Harry. Hij drukt een lief kusje op mijn lippen. "Mijn moeder brengt ons naar het restaurant en haalt ons op." Ik glimlach. "En je ziet er geweldig uit, mijn meisje." Glimlacht Harry lief. Ik druk een kus op zijn wang. "Jij ziet er ook goed uit!" Complimenteer ik hem.

Samen gaan we achterin de auto zitten. Harry heeft zijn neus alweer in mijn nek holte gedrukt. Waarschijnlijk ruikt mijn parfum gewoon lekker. "Liefje, wat ben ik blij om jou weer te zien! Hoe gaat het?" Vraagt Anne opgewekt. "Het gaat goed, en ik denk met Harry ook." Lach ik. Harry bloost een beetje als hij zijn neus uit mijn nek holte haalt. "En met u?" Vraag ik beleefd. "Meisje, hoe vaak heb ik gezegd dat het 'je' is in plaats van 'u', niet vergeten!" Lacht ze, terwijl ze de auto start. "Maar met mij gaat het goed." Mijn vingers strelen Harry's wangetje. Zijn hoofd ligt op mijn schouder. Hij verstrengeld zijn vingers door de mijne.

"Na u!" Glimlacht Harry die mijn hand vastpakt. Ik stap uit de grote auto en Harry drukt een kus op zijn moeders wang. "Bedankt mam!" Roept Harry nog vlug.

Samen lopen we het warme restaurantje binnen. Ineens zie ik hem weer. De echte gentleman, en dan heb ik het over de gentleman die in Harry zit. Hij is ineens super netjes, wat hem erg schattig maakt. Alsof hij bang is, dat hij is fout doet.

"Harry?" Vraag ik voorzichtig. Hij pakt mijn handen. "Ja, liefje?" Glimlacht hij lief. "Ben je echt niet boos op me? Ik bedoel, ik ben fout gewee-." Harry drukt zijn vingers op mijn lippen. "Ik ben echt niet boos op je, geloof me baby." Hij buigt zich voorover om een lief kusje op mijn lippen te drukken.

Na de menukaart bekeken te hebben, hebben we vlug iets besteld. We komen om van de honger. "Liefje, ik moet je iets vertellen." Zegt Harry zachtjes. Ik knik. "Morgen gaan, ik, Louis, Liam, Niall en Zayn auditie doen bij de X-Factor." Ik spring bijna van mijn stoel af. Het is morgen zaterdag. "Dat is geweldig, dat had je me al verteld, dat je ooit eraan mee wilde doen!" Roep ik vrolijk. We proosten samen. "En wat ga je doen, als je een carrière krijgt?" Vraag ik voorzichtig. "Liefje, zo ver zijn we nog niet, geloof me, ik blijf bij je!" Hij pakt mijn hand en drukt er een kusje op.

"Dankje Harry, je bent lief, mijn buik is weer vol." Anne staat al te wachten. "Kom je vanavond bij ons slapen? Ik weet iets leuks om te doen." Grijnst hij. Ik zucht. "In a Dirty way?" Vraag ik glimlachend. "Maybe, het is wel romantisch." Fluistert hij lief. Samen stappen we in.

Eenmaal bij Harry thuis gooit hij me over zijn schouder. "Ik heb een jogging en trui van mij, voor je!" Roept Harry vrolijk. Een glimlachende Gemma komt uit haar kamer, ze heeft een grote pot chocolade ijs in haar handen. "Mijn vrouwen periode!" Grijnst ze. "Hazz! Doe je wel voorzichtig met Kim, ze is kwetsbaar!" Harry grinnikt. Ik word op bed gelegd. Er word een te grote jogging en trui in mijn handen gedrukt.

Ik kleed me vlug om. "Harry, je kijkt!" Ik sta in mijn slipje en een trui voor hem. "Ja, omdat je mooi bent, mag dat niet?" Ik geef hem een duwtje. "Dat ben ik niet!" Giechel ik. "Oh jawel!" Vlug trek ik mijn jogging aan. Waarom moeten jongens sneller in dit soort dingen zijn? Meisjes moeten altijd meer tijd hebben om zich om te kleden!

Harry tilt me op en ik sla mijn benen om zijn middel. Ik druk een kusje op zijn lippen. "Wil je het zien?" Ik knik vrolijk en samen lopen we een klein trapje op...


Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu