Chapter 27 Swimming!

1.9K 105 4
                                    

Goodmorninggg!

<3

"Wake up baby girl" een warme lage stem maakt me wakker. Ik trek de dekens over mijn hoofd. "Ik wil nog niet opstaan" murmel ik. Ik hoor zijn perfecte lach. Ik voel de dekens weggetrokken worden. "Harry ik haat je, geef de dekens terug!" Met mijn ogen gesloten voel ik op het matras, maar ik voel geen dekens. "Harry please, ik heb het zo koud" murmel ik met mijn ogen gesloten. "Eerst wil ik een kusje" ik weet dat hij nu grijnst. Ik leg mijn handen om mijn lichaam en ik tuit mijn lippen, niet wetend wanneer Harry een kusje erop drukt. Ik voel om me heen en ik voel wat warms, zijn perfecte lichaam. Ik trek mezelf naar hem toe, nog steeds met mijn ogen gesloten. Ik sla mijn armen om zijn middel. Ik druk een paar kusjes op zijn abs, waardoor hij lacht. Ik voel de warme dekens weer om me heengeslagen worden. Nu voel ik zijn zachte lippen op de mijne. Ik glimlach waardoor hij mijn lippen loslaat. "Ik heb hoofdpijn" zucht ik en voorzichtig open ik mijn ogen. hij glimlacht lief. "Ik heb een ontbijtje voor je gemaakt" ik glimlach. Ik duw de dekens van me af en ik ga op Harry's schoot zitten zodat ik mijn benen om zijn middel kan slaan. Ik leg mijn hoofd in zijn nek zodat ik zijn lekkere aftershave van gisteren nog kan ruiken. Harry's handen glijden over mijn rug waardoor ik nog rustiger word. "Je bent lief" fluister ik in zijn oor waardoor er kippenvel verspreid over zijn lichaam. Zijn handen dwalen af naar mijn kont. Hij knijpt er zacht in waardoor ik tegen zijn lichaam aankom. Ik glimlach en voorzichtig druk ik mijn lippen op de zijne. De kus gaat over in een zoen en voorzichtig komen onze tongen weer bij elkaar. Voorzichtig duwt Harry me achterover zodat hij boven me hangt. Hij laat mijn lippen los en ik kijk in zijn groene ogen. Voorzichtig drukt hij zijn lippen op de mijne, hij laat alles tintelen. Zijn grote handen glijden over mijn buik. Gelukkig heb ik een hempje aan.

Harry Styles Point of View

Mijn handen glijden over haar zachte buik. Voorzichtig laat ik haar hempje over haar hoofd glijden, en ze bloost. Ze heeft een rose, zwarte BH die haar vormen mooi naar voren brengen. Ik leg mijn hand op de stof van haar BH. Ik breng mijn lippen bij haar oor, en ik voel dat ze kippenvel krijgt van mijn aanraking. "Je bent mooi" fluister ik zachtjes. "D-dankje" stotterd ze een beetje waardoor ze nog schattiger is. Ik kietel met mijn vingers over haar blote buik en zo kietel ik naar haar rug totdat ik bij haar slotje kom. Met een hand open ik het slotje. Ik merk aan haar ademhaling en haar oogjes dat ze het eng vind. Ik kus haar nek zachtjes waardoor ze kreunt. "Proberen?" Glimlach ik lief en ze knikt onzeker. "Niet onzeker zijn, je bent zo mooi" glimlach ik. "You are my beautiful Princess" glimlach ik en druk een kusje op haar lippen. Voorzichtig laat ik de bandjes van haar BH over haar armen glijden. Langzaam komen haar borsten tevoorschijn. Uit schaamte legt ze haar handen over haar borsten. "Waarom?" Ik leg mijn neus op haar neusje. "W-weet ik niet" ik kus haar lippen zachtjes. Ik pak haar koude handjes vast en haal ze weg, zodat haar prachtige borsten tevoorschijn komen. Ik zie hoe haar wangen rood worden. Ik kus haar wangetjes een paar keer en ik glijd met mijn vinger van haar neusje tot aan haar borsten. Haar tepels zijn een beetje gehard. Voorzichtig maak ik rondjes over haar tepels waardoor ze hard worden. Haar adem word wat zwaarder. Ik glimlach en voorzichtig kus ik haar mooie volle borsten. Ik kus haar borsten, nek en zo tot aan haar lippen. Ik leg een warme hand op haar borst en voorzichtig begin ik ze te masseren. Ik voel mijn grote vriend al groeien. Ze cupt mijn gezicht en voorzichtig drukt ze een kusje op mijn lippen. "Ik houd van je" glimlacht ze lief. "Ik ook van jou, baby" en ze drukt nog een lief kusje op mijn lippen. Voorzichtig komt ze omhoog en doet ze haar BH weer aan.

Ze pakt het dienblad. "Nu heb ik erg veel honger" glimlacht ze lief. "En het ruikt lekker" ze drukt een kusje op mijn wang. Ze geeft mij ook een broodje. Ik heb de broodjes net vers gehaald. "hmm, ze zijn zo lekker" glimlacht ze lief waardoor ik haar wel een kusje moet geven. "Zullen we vandaag de glijbanen maar eens proberen?" Ze knikt vrolijk. Ik neem een hap van mijn broodje, en ik merk dat ze nog lekker warm zijn. Ik sla mijn armen om haar heen. Ik druk mijn neus in haar nek waardoor ze giechelt. "Je bent echt mooi" fluister ik in haar oor. "Dankje" glimlacht ze. Ze drinkt haar drinken op en ze drukt een kus op mijn wang. "Ik ga alvast de spulletjes inpakken" glimlacht ze lief en ik knik. 

Met zijn allen lopen we naar het zwembad. Ik voel de warmte als ik het zwembad in loop. "Mag ik bij jou in het hokje?" Grijns ik. "Dacht het niet, Styles!" Lacht ze en ze duwt me weg. Ik loop naar een hokje en snel kleed ik me om. "Schiet op baby" grijns ik. "Ja ja Styles" niet veel later komt ze het hokje uitgelopen. Mijn mond valt open. Ze heeft een mooie bikini aan, waardoor haar lichaam nog mooier wordt. Ik sla mijn arm om haar heen en samen lopen we naar een paar stoeltjes die vrij zijn. "Wie als laatste is, is een watje" ze glimlacht ze meteen springt ze in het water. Ik spring achter haar aan en voorzichtig sla ik mijn armen om haar middel. Ze glimlacht. Ze drukt een klein kusje op mijn lippen. "Kom, dan gaan we van de glijbanen" ze glimlacht waarbij ik iedere keer wegsmelt. Samen lopen we het trapje op. Ik sla mijn armen om haar middel en ik voel dat ze kippenvel krijgt. "Baby" ze draait zich om. "Mag ik nog een kusje?" En ze drukt haar lippen op de mijne. Samen glijden we door de glijbaan. Ik lach als ze proestend omhoog komt. Ik glimlach en ze drukt een kus op mijn wang.


Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu