Ik sla de deken terug. "Trouwens, heb je op school die poster al zien hangen?" Marcel glimlacht. Ik schud mijn hoofd. "Voor dat Harry moet optreden met zijn band, worden er nog 3 meisjes gevraagd om een dans op te zetten" ik lach, hoe hij de naam 'Harry' uitspreekt laat me lachen. "Ik weet het niet, het is Harry" zijn ogen fonkelen. "Je kan het proberen, en je maakt nieuwe contacten" ik knuffel hem. "Ik ga het proberen, alleen voor jou" glimlach ik en hij knikt. "D-dankje" want als het over Marcel gaat is hij verlegen.
Harry Styles Point Of View
Ik slaak een kreet. Ik hoor voetstappen op de trap en niet veel later staat mijn moeder op mijn kamer. Ik veeg vlug mijn tranen weg. "Schatje, wat is er?" Ze komt langs me zitten en slaat haar armen om me heen. Ze fluistert sussende woordjes in mijn oren waar ik meteen rustig van word. "Wat is er toch allemaal aan de hand?" Haar moederlijke handen gaan door mijn krullen. Mijn gezicht is verstopt in mijn handen. Ze tilt mijn kin op. Ik kijk in haar ogen, die me rust geven. "Gaat het over Kim?" Ik knik voorzichtig. "Je doet de laatste tijd erg raar, en Marcel is ook erg afstandelijk" mijn maag draait zich om. Marcel. Marcel de nerd, die mijn leven verpest. Ik knijp in mijn t-shirt. "Als er iets tussen jullie is wil ik dat wel graag weten," ik knik. "Er is niks mam, echt niet" ze glimlacht en drukt een kus op mijn wang. "Maar, wat is er nu met Kim?" Ik zucht. "Dat is een lang verhaal, ik heb wat goed te maken" ze glimlacht. "Ik ken je al langer Harry, ik ben je moeder, ik weet heus wel wat er nu gaande is, dus je hebt erg veel goed te maken" mijn maag draait zich voor de tweede keer om. "Succes liefje" en ze drukt een kus op mijn voorhoofd. "En zorg dat het hier weer netjes wordt, wat een vreselijke bende" ik lach. "Oke mam" en ik begin op te ruimen.
Ik schrik als mijn telefoon gaan. 'Louis' staat er op het beeldscherm. "Harry!" Roept hij vrolijk. Ik laat een zucht van opluchting. "Louis," zijn lach galmt door mijn telefoon. "Ga je vanavond mee, naar die club net buiten het dorp?" Ik zucht. "Nu even niet gast, ik heb wat problemen." "Heeft Hazz alweer problemen, het zal weer eens niet anders zijn" zijn stem klinkt boos. "Wat heeft Hazz nu weer uitgevreten?" Nu klinkt hij vrolijker. "Met Kim, ik haat mezelf compleet" ik hoor hem zuchten. "Operatie de 'perfect date' vinden, althans date, iets mooi's doen" ik lach, Louis met zijn geweldige ideeën. "Ik kom nu naar je toe" en hij gooit de hoorn erop.
"Harry!" Gilt Louis als hij mijn kamer in komt. "Louis!" Hij heeft een rode roos in zijn hand. "Louis, een roos, daar trapt ze niet meer in, daar heb ik het al mee verpest" hij lacht en gooit de roos over zijn schouder. "Dan niet, dan moeten we iets anders verzinnen, je bent toch zo'n flirt," grijnst hij. "Oke, het mooiste plekje van Holmes Chapel heb ik ook al laten zien" hij zucht. "Gast, je doet alles te vlug, doe eens rustig aan!" Ik knik gehoorzaam. "Een mooi dinner, of juist iets helemaal omtoveren in iets mooiers" ik knik. "We kunnen haar wel lokken, je kunt de bakkerij omtoveren in een mooi restaurant alleen voor jullie twee, ik zorg wel dat ze er goed uitziet, ik heb goede smoesjes" ik lach, Louis met zijn goede ideeën. "Dus, wanneer wil je beginnen?" Ik grom. "Marcel zit me in de weg, hij is nu ook bij Kim." "Alsof Kim op Marcel valt" Ik lach. "Kim en haar hart? Absoluut." "By the way, heb je die littekens op haar arm gezien?" Ik schud mijn hoofd. "Je zou eens wat meer belangstelling moeten tonen, ze is wel je meisje" ik lach. "Dat was ze, niet meer, ze heeft het uitgemaakt" zijn ogen worden groot. "Zij en uitmaken? What the fuck heb jij uitgespookt? Nee laat maar ik wil het nog niet eens weten" hij staat op. "Succes, en denk er maar eens over na, want dat gaat nog een aardige klus worden..."
~
Hii everyone! So... Happy Birthday Louis! Hij leest dit toch niet, maar dat je er even aan denkt :). De komende dagen zal ik waarschijnlijk minder updaten, kerst, nieuwjaar, ik zal proberen tussendoor wat bij te werken. Ik wens jullie allemaal een fijne kerst!
Lots of love, x
JE LEEST
Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)
Fanfiction"I was addicted to his bad boy feeling, and I could not get enough of his perfect lips." *EDITING*