"Jij bent vast Kim! Ik ben Anne" ze geeft me een knuffel. Mijn moeder en mijn zusje stellen zich ook voor. "Hang je jas maar op, en loop maar met mij mee" haar ogen stralen rust en zachtheid uit, net als Harry. Met zijn allen lopen we achter Anne aan. Ik schrik als ik een meisje binnen zie zitten, maar al snel zie ik dat het Harry's zus is, hij heeft over haar verteld. Ik stel me netjes voor. "Gemma" ik knik. "Harry heeft veel over je verteld" ze trekt een wenkbrauw op. "Moest Harry weer over zijn familie vertellen?" Ik lach. "Dat geeft niks hoor" Gemma glimlacht. "Harry is boven, de trap op eerste deur rechts" ik knik. De trap kraakt. Het huis is gezellig ingericht. Ik sta voor Harry's deur. Voorzichtig tik ik met mijn vingers tegen zijn deur aan. "Binnen" zijn hese stem veroverd mijn lichaam. Ik schud mezelf wakker en ik leg mijn warme hand op de koude deurklink. De deur kraakt. Voorzichtig schuifel ik zijn kamer binnen. Harry zit achter zijn bureau. "Harry" glimlach ik. Meteen draait hij zich om. "Kim?" Hij kijkt me vragend aan. "Sorry, ik heb de deurbel niet gehoord, anders was ik wel beneden" ik schud mijn hoofd. "Geeft niks!" Hij staat op van zijn bureaustoel en hij neemt me in zijn armen. "Let niet op de verhalen van mijn moeder die ze straks gaat vertellen om ons te vernederen" ik lach. "Mijn moeder is precies hetzelfde, succes" hij grijnst. Hij duwt me op bed en hij komt boven me hangen. "Ik wil je zo graag zoenen" zucht hij. Ik glimlach. "En dan je lippen, die schreeuwen om mijn aandacht" ik weet precies waar hij nu mee bezig is. Ik moet mijn gevoel ook wegdrukken, anders had ik mijn lippen allang op de zijne gelegd. "Harry" grom ik. Ik prik een keer in zijn kuiltjes. "Kim! Harold! Eten!" Ik lach als ik zijn andere naam hoor. "Harold?" Hij grinnikt en knikt. Zijn hand glijd over mijn haar. Terwijl we samen naar beneden lopen zit de rest al druk te kletsen. "Eindelijk, kom!" Anne's vrolijkheid vult de hele kamer. Ze schept het eten op, wat er erg lekker uitziet. Ik voel Harry's warme hand op mijn been. Ik glimlach. "Harry heeft het erg veel over je gehad," Anne glimlacht. "Hoe vind je Holmes Chapel?" "Mooi, en fijn, heel anders dan Nederland" ze knikt begrijpelijk. "Daar ben ik blij om, als er ooit iets is ben je altijd welkom." Ik knik dankbaar.
Samen ben ik met Anne aan het afwassen. "Je hoeft dit echt niet te doen hoor" ik schud mijn hoofd. "Ik doe het graag" ze glimlacht. "Waarom ben je eigenlijk verhuist, als ik het vragen mag" ik slik. "Te veel problemen, waardoor ik niet meer normaal kon leven, het bleef achter mijn voeten hangen, ik wilde een schone lij beginnen" ze glimlacht. "Als je ooit ergens over wilt praten ben je altijd welkom, maakt niet uit wat" Anne heeft ook een rustige stem, net als Harry. "Wat vind je van Harry?" Ik begin zenuwachtig te lachen. "Een leuke jongen" en eigenlijk wel meer zelfs... "Hij vind je leuk, ik zie het aan hem, een moeder instinct" ik lach en bloos. "Jij vind Harry ook leuk," ik bloos alweer. "Misschien" ik zet de borden weer netjes in de kast, Anne had me aangewezen waar alles stond. Ik groet haar nog en loop terug naar de woonkamer. Mijn zusje is druk in gesprek met Gemma. Harry luistert aandachtig naar de verhalen die mijn moeder verteld. Als hij mij ziet grijnst hij. "Ik ga naar boven Kim, kom je? We moeten huiswerk maken, weet je nog" ik knik instemmend. Ik let niet op mijn moeders gezichtsuitdrukking, want ik weet nu al dat ze grijnst. Stil loop ik achter Harry aan. Onze voetstappen galmen door de gang. Harry sluit zijn kamerdeur. Hij glimlacht. "Je moeder vertelde over je, over dat je me leuk vond..." Ik voel mijn wangen rood worden. "Nu haat ik mijn moeder" sis ik. "Maar, jou moeder vertelde precies hetzelfde" kaats ik terug. Hij grijnst. "Dus, we vinden elkaar leuk?" Een speelse grijns veroverd zijn lippen. "Misschien" ik kijk naar de grond. Ik voel vingers onder mijn kin. Ik kijk recht in Harry's ogen die twinkelen. "Oke, je bent leuk, heel erg zelfs" geef ik toe. Onze voorhoofden rusten tegen elkaar. "I want to feel your lips..." Smeekt hij. Ik grijns. Hij legt zijn warme handen op mijn wangen en zijn duimen wrijven er zachtjes over. Ik leg mijn handen in zijn nek. Ik proef zijn adem op mijn lippen. Ik sluit mij ogen en voorzichtig duwt Harry me iets verder zodat ik tegen de muur aan sta. Voorzichtig proef ik zijn warme lippen op de mijne. Ze smaken hemels. Onze lippen glijden zacht over elkaar heen. Ik woel met mijn handen door zijn bruine krullen.Voorzichtig haal ik mijn lippen van de zijne en glimlach. "Wow" fluistert hij zacht. Ik trek hem voorzichtig weer naar me toe en kus hem weer. Zijn handen glijden zacht over mijn rug. Ik glimlach en nu haalt hij zijn lippen van de mijne. "Ik hoefde toch niet zo lang te wachten" grijnst hij. "Nee, je hebt je zin gekregen, omdat ik je niet kon weerstaan" hij lacht. "So..." Zeg ik zacht. Hij pakt mijn pols vast en meteen trekt hij me mee op bed. Hij slaat zijn armen om me heen. "Ik laat je nooit meer gaan" hij drukt een kus op mijn wang. "Wie zegt dat ik ga?" Hij lacht.
"Kim! We gaan" een zucht verlaat mijn mond. "Ik zie je maandag oke, morgen moet ik naar mijn werk en schoonmaken" ik frons mijn wenkbrauw. "Op zondag?" "Des te meer krijg ik uit betaald" ik lach. "Oke, kom je me maandag ophalen?" Hij knikt. Voorzichtig pakt hij mijn hoofd vast en glimlacht. Hij legt zijn lippen weer even op de mijne, maar al snel moet ik me loshalen. Harry pakt mijn hand en samen lopen we naar beneden. Op de trap geeft hij me nog vlug een kusje. "Tot maandag" fluistert hij. Ik glimlach en trek mijn jas aan. "Bedankt Anne, het was erg lekker" ik groet Gemma nog. Niet zichtbaar geeft Harry een knijpje in mijn kont waardoor ik begin te lachen. Ik stap in mijn moeders auto. Ik kan gewoon niet begrijpen dat ze met de auto gaat...
~
Hello girls! I'm just waiting for SlamHardstyle 12 o'clock! How are ya? It's just weekend! So freak out, and let's have some fun! Okay back to the point. Ik ga het boek wat spannender maken, althans... I don't know how... Maar, in het volgende hoofdstuk komt er een nieuw iemand in voor, ik verklap niks!
Lots of love,
Kim
JE LEEST
Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)
Fanfiction"I was addicted to his bad boy feeling, and I could not get enough of his perfect lips." *EDITING*