Ik gooi mijn koffer op mijn bed. Na 3 lange dagen in London te zijn geweest, is het nu fijn om thuis te zijn. Na dat ene dagje lol maken, moesten we saaie dingen bezichtigen, zoals een voetbalstadion. De jongens hemelden zich helemaal op, maar meisjes zoals wij, mochten niks doen. Als er op mijn raam geklopt word draai ik me om. Ik maak vlug mijn raam open. Marcel springt naar binnen. "Hey" glimlacht Marcel. Hij slaat zijn armen om me heen, en onze neuzen raken elkaar aan. "Marcel, niet doen, we zijn vrienden." Hij glimlacht. "Ja, hele goede vrienden." Fluistert hij. Ik zucht en duw hem een stukje van me af. "Hoe was London?" Toch slaat hij zijn armen van achteren om me heen. "Leuk, nou ja, de jongens hadden het leuk." Hij lacht. "Ik weet er alles van, ooit was ik ook naar London gegaan, toen ik wél in een studiegroep zat, om nerd te zijn." Fluistert hij. Ik lach. "En nu? Wat doe je nu eigenlijk?" Ik draai me om. Ik zie hem slikken. Hij drukt zijn vingers op mijn lippen. "Als je je mond houd, dan zeg ik het." Hij bijt op zijn lip, wat super sexy is. "Ik..." Hij neemt een hap adem. "Ik handel in drugs." Mijn adem stokt in mijn keel. Tranen wellen op. Handelen in drugs... Handelen in drugs.... Een traan glijd over mijn wang. "W-waarom?" Hij zucht. Hij trekt me op zijn schoot. "Ken je Jason nog?" Ik knik voorzichtig. "Het begon met pesten, ik moest een klusje voor hem doen, wat is uitgegroeid tot handelen." Ik zucht nog een keer en ik druk mijn neusje in zijn nek. "Je kunt gearresteerd worden Marcel, dat weet je toch?" Hij cupt mijn gezicht en glimlacht. "Ik word niet gearresteerd, ik heb altijd nog een verdediging." Fluistert hij. "Ik werd gedwongen, en nu leef ik soms bij hem..." Ik druk mijn voorhoofd tegen die van Marcel. "Kun je niet stoppen, ik bedoel, je gebruikt zelf toch niks hoop ik?" Ik prik met mijn vinger in zijn kuiltje. "Zelf ben ik helemaal clean, ik heb zelf ook nog nooit gebruikt!" Glimlacht hij lief. "En je moeder, en je familie? Weten die alles a-" hij drukt zijn vingers weer tegen mijn lippen. "Doe eens rustig beautiful, ik moet geheim blijven, als ik dat niet blijf, herkennen ze me als Harry." Ik knik. Ik sta op van zijn schoot en ik begin weer met mijn koffer uit te ruimen. "Hoe gaat het tussen jou en Harry?" Ik glimlach. "Goed, heel erg goed." Als ik bij mijn bh's uitkom pakt Marcel er een in zijn hand. "Beautiful." Grijnst hij terwijl zijn vingers over de stof van mijn bh glijden die hij in zijn handen heeft. "Jammer dat je mijn vriendin niet was, ik had je hierin wel willen zien." Grijnst hij. Ik sla hem, niet hard. "Wat denk je wel niet!" Lach ik als ik mijn bh uit zijn handen trek. Zijn handen glijden over mijn slipjes. "Deze is echt sexy, en oh deze is so hot!" Zijn hand glijd door naar mijn kont. "Marcel stop, ik kan niet met je flirten, ik heb Harry." Ik duw mijn koffer onder het bed en Marcel slaat op mijn kont. "You're so sexy." Keunt hij in mijn oor, als ik voor hem sta. Ik glimlach.
"Marcel, je moet gaan, Harry zou nog komen." Fluister ik. Hij glimlacht. "Oké, ik ga al, beloof dat je je mond houd!" Ik glimlach. "Natuurlijk." Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. Hij verdwijnt door het raam. Ik sluit de gordijnen. Ik ruim nog een beetje op. Totdat ik 2 handen voor mijn ogen zie. Ik draai me om en ik sla mijn armen rond Harry's lichaam. "Hazz!" Fluister ik in zijn oor. Ik druk mijn lippen achter zijn oorlel en zachtjes zuig ik. Een siddering gaat door zijn lijf. Hij cupt mijn gezicht en zachtjes kust hij me. Zijn andere hand glijd door mijn blonde lokken. "Blijf je vanavond hier?" Hij slaat zijn armen strakker om me heen. "Dat is het liefste wat ik doe." En hij drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik verwissel mijn kleding voor een jogging en een shirt van Harry. Ik glimlach als Harry al met zijn boxer aan in bed gaat liggen. Ik maak een klein sprongetje als ik een harde knal hoor. Blijkbaar is het aan het onweren, waar ik slecht tegen kan. Vroeger als klein meisje was ik al bang. "Liefje, kom eens?" Hoor ik Harry's stem. Ik draai me om en loop naar mijn bed. "Kom je bij me liggen?" Ik glimlach. Hij opent zijn armen en voorzichtig ga ik langs zijn lichaam liggen. Als ik weer een harde knal hoor geeft mijn lichaam een klein schokje. Harry heeft zijn ogen al gesloten. "Harry?" Vraag ik een beetje bang. Ik vind dit vreselijk, want de donder is zo hard. "Is mijn meisje een beetje bang?" Ik kijk naar zijn gesloten ogen. Mijn lampje begint te knipperen, wat nog een enger effect geeft. Ik heb nare herinneringen aan donder, als klein meisje. "H-Harry..." Tranen wellen op. Hij opent zijn ogen en hij kijkt me bezorgd aan. "Sorry..." Fluister ik. Hij drukt een klein kusje op mijn lippen. "Gaat het?" Ik druk mijn neus in zijn borstkas. "Een beetje." Ik ga bovenop hem liggen. Ik trek de warme dekens over ons heen. Zijn krullen ruiken zo lekker. Hij is in de douche geweest, en hij heeft zijn lievelings Shampoo ingedaan. "Ik bescherm je, liefje" fluistert Harry. Ik glimlach en laat een tevreden zuchtje. "Zullen we morgen samen douche, en een dagje school skippen?" Ik knik tevreden. "I love you honey." Hij drukt een kusje op mijn mond. "I love you to curly!"
I promised! It would be better! Actually not! It's so bad! I'm thinking babes! Let me know, in a comment!
<3
JE LEEST
Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)
Fanfiction"I was addicted to his bad boy feeling, and I could not get enough of his perfect lips." *EDITING*