Met kloppende koppijn open ik mijn ogen. Dit komt niet door het drinken, nee dit komt van de harde muziek. Harry was een goede dj. Ik trek een sweater en een joggingbroek aan. Ik borstel door mijn haar en loop naar beneden. "Goedemorgen mam" ik wrijf door mijn ogen. "Hey schat, ik heb je niet horen thuiskomen vannacht, heeft iemand je gebracht?" Ik schud mijn hoofd. Harry bleef nog wat langer om te opruimen. "Oh, ik ben blij dat er niks gebeurt is, ik hoorde allemaal al van die verhalen" zegt mijn moeder geschockt. "Nee, doe nou maar rustig" lach ik. Ze geeft geld. "Ga maar naar de bakker en haal maar wat broodjes" ik lach. "En jij denkt dat ik zo over straat ga?" Zeg ik sarcastisch. Ze lacht, ik schud mijn hoofd en trek mijn jas aan. "I'll be right back" roep ik nog voordat ik de deur sluit. Ik stop mijn handen in mijn zakken. De kou veroverd mijn lichaam door mijn jas. Kleine wolkjes ontstaan er in de lucht door mijn warme adem. "Links en dan rechts" fluister ik in mezelf. Ik wil zo vlug thuis zijn, het is veel te koud om naar buiten te gaan. Ik loop de straat in van de bakker. Ik ruik de lekkere geur van gebakken brood. Ik leg mijn hand op de koude deurknop en draai er voorzichtig aan. Een klein belletje begint te rinkelen als ik naar binnen loop. Warmte overspoeld mijn lichaam. De eerste keer in Holmes Chapel's Bakery! Een jongen met een beanie die zijn handen aan zijn schort af veegt loopt naar de balie. "Kim?" Ik kijk op van de grond. "Harry" glimlach ik. Spelend met mijn vingers kijk ik naar de toonbank. "Ik wist niet dat je hier werkte" fluister ik zacht. "Noem het een soort van bijbaan, waar haal ik anders het geld vandaan" grapt hij. Ik knik. "Heb je nog een beetje kunnen slapen van gisteren?" Ik knik. "Jij?" Hij komt achter de toonbank uit en voorzichtig geeft hij me een knuffel. "Ik maak je warm" zegt hij zacht en zachtjes wiegt hij me op en neer. "En ja, ik heb ook nog kunnen slapen, maar niet lang, om 7 uur stond ik al hier" ik krijg kriebels in mijn buik als ik zijn vingers door mijn haar voel gaan. Zijn warme wang tegen de mijne. "Wat wil je hebben?" Hij laat me voorzichtig los en hij loopt weer naar de broden. "Ik wil graag 3 croissantjes" hij knikt. Hij stopt ze in een doorzichtig zakje. "Dat word dan vijfenzeventig cent" ik geef hem het geld. Net als ik me wil omdraaien hoor ik zijn warme stem. "Kim wacht!" Ik draai me om en Harry komt achter de toonbank vandaan. "Vanavond moet ik in het café optreden, het zou leuk zijn als je ook komt kijken, ik bedoel, alleen als jij het wilt" ik glimlach. "Heel graag" hij aait een keer over mijn haar. "Ik moet om 7 uur optreden," ik knik. "Tot vanavond" "tot vanavond en smakelijk" roept hij me nog na. Ik zwaai nog en meteen voel ik de koude wind weer tegen mijn lichaam aan. Hield Harry me maar nog steeds vast...
"Dat duurde lang" grijnst mijn moeder. "Ik kwam Harry tegen, hij werkt daar" ze knikt. "Ik ben er vanavond niet, Harry moet optreden met zijn band, ik wil graag even kijken" ik smeer mijn croissantje. "Ben je echt niet verliefd?" Hoor ik mijn moeder lachen. "Mam! Hou op! Harry is een lieve jongen, meer niet" zeg ik bot en ik neem een hap van mijn broodje. "Misschien moet ik vanavond maar meegaan" ik geef haar een duw. "Als je dat maar laat!" Grom ik. Ik zet mijn bord weg. "Ik ga douchen, weg van jullie" en ik gooi de deur achter me dicht.
Ik ga onder de warme douchestralen staan. Kleine straaltjes lopen langs mijn lichaam die langzaam verwarmd word. Ik pak de shampoo en meteen begin ik mijn haar te wassen. Zou ik dan echt iets voor Harry gaan voelen? Hij is wel leuk en lief, maar wat als hij iemand anders op het oog heeft, zet hem uit je hoofd Kim! Maar hij wilde wel veranderen voor mij... Kim! Ik betrap me op mijn eigen gedachten. Meteen spoel ik de shampoo uit en doe ik cremespoeling in en was ik mijn lichaam.
Ik breng de laatste laagjes mascara aan op mijn wimpers. Ik had nog vlug even huiswerk gemaakt, waar ik eigenlijk uren mee bezig ben geweest, althans zo voelde het... Ik doe mijn oortjes in en zet wat muziek op terwijl ik mijn kamer opruim, die inmiddels een slagveld is geworden.
"Het was lekker mam, dankje" ik druk een kus op haar wang. Ze heeft geweldige kookkunsten. "Ik ga naar Harry," mijn moeder knikt. Ze geeft me een knuffel. "Geen gekke dingen doen he, ik ken je" ik lach. "Nee mam, ik ga alleen naar een optreden kijken" ze glimlacht. Ik trek mijn jas aan en ik zoek mijn muts.
Ik stap op mijn fiets. Ik fiets door de straten van Holmes Chapel, overal is het mistig. Voor ik het weet ben ik al bij het café waar ik en Harry voor de eerste keer wat samen dronken. Hij was de eerste die me eerder wilde leren kennen. Ik zet mijn fiets op slot en meteen loop ik het warme café binnen. Meteen word ik overdonderd met tientallen meisjes. Harry is bezig met zijn apparatuur om te zingen. Meisjes gillen of willen het podium opklimmen. Voorzichtig trek ik mijn trui met 'Love' erop naar beneden. Ik ga ergens achteraan op de tafels zitten. Harry kijkt de zaal een keer rond en meteen ziet hij mij zitten. Een glimlach ontsaat op zijn gezicht. Ik glimlach zwakjes terug. Hoe kan ik ooit bij hem een kans maken als al die gillende meiden hier staan?!
-
Sorry dat ik even niet meer geschreven heb. Ik moest mijn boek One Shots even updaten, anders zou alles de mist inlopen. Hoe is het met jullie? Hebben jullie de kerstboom al gezet, al helemaal in de 'christmas' stemming? Ik moet er nog een beetje inkomen, maar dat komt vanzelf wel goed :). Gisteren had ik zo'n maagpijn, ik wilde updaten, maar het ging gewoon niet... Ik heb vandaag een vingerprik gehaald! Bij mijn schoonheidsspecialiste! Jullie zullen nu wel denken.. Waarom? Nou, ze kan er vanalles uithalen, of ik ergens allergisch voor ben, dat soort dingen! Nog even buffelen en we hebben allemaal vakantie! Heeft iemand volgende week een Proefwerkweek? Ikke wel... Wish me luck!
Love you, lots of love!
Xxx Kim
JE LEEST
Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)
Fanfiction"I was addicted to his bad boy feeling, and I could not get enough of his perfect lips." *EDITING*