Chapter 44 London!

1.6K 102 8
                                    

Hellooo evryone! Thanks voor de lieve reacties :). Dat maakt mijn dag :). En ik heb gewoon FUCKING 1K Votes! GOSH! I'm so happy! I wanna thank you al! Enjoy this chapter babies! Deze keer iets specialer... I think... :D.

<3

Vrolijk borstel ik het laatste plukje haar. Ik stop mijn borstel vlug in mijn koffer. We gaan vandaag naar London! Ik kan het niet geloven, maar het is wel zo. Ik sleep mijn koffer mee naar beneden. Mijn koffer zit overvol. "Mam? Kun je me brengen, ik kan niet wachten!" Glimlach ik. Ik pak mijn lunchbox en stop die in mijn tas. Natuurlijk neem ik wat lekkers voor onderweg mee. "Ik kom eraan!" Roept mijn moeder. Ik glimlach. Ik pak mijn flesje drinken. We zouden in een jongerenhotel zitten, speciaal voor bezoekers! Ik leg mijn koffer in de auto. Vlug kijk ik of mijn telefoonlader in mijn koffer zit, Check! Sinds Harry zo lief voor me is geweest, kan ik aan niks anders denken. Hij heeft me geen één nacht alleen gelaten, omdat hij bang was dat ik flauw zou gaan vallen. Ik weet niet wat ik zonder Harry zou moeten, of waar ik zou zijn zonder hem, hij respecteert me zoals ik ben. "En? Heb je er een beetje zin in?" Vraagt mijn moeder om het gesprek te beginnen. "Wat denk je? Ik ben al dagen hyper!" Ze lacht. Ze start de auto. "Hoe is het nu tussen jou en Harry?" Ik glimlach. "Goed, geweldig zelfs!" Ik sluit mijn ogen even. Ik en Harry hebben elkaar beloofd dat we bij elkaar zouden slapen, en dan ook dicht bij de andere jongens. Ik mis ze, ik mis de grappen die ze uithaalden! Ik zucht en stap de auto uit. We zijn altijd binnen 5 minuten bij school. "Mam, ga maar huis, ik bel je als ik terug ben." Ze schud haar hoofd. "Ik loop gewoon even mee!" Glimlacht ze. "Mijn grote dochter gaat wel helemaal naar London!" Lacht ze. De Docent staat te schreeuwen dat we onze koffers in de bus moeten leggen, want anders komt hij niet boven het geklets uit. Ik gooi mijn koffer in de bus. Ik slaak een klein gilletje als ik 2 armen om me heen voel. "Hey liefje." Fluistert een donkere stem. Ik draai me om en een glimlachende Harry staat voor mijn neus. "Hey Curly, heb je er zin in?" Hij knikt en hij gooit ook zijn koffer in de bus. Hij slaat zijn armen om me heen en zachtjes drukt hij zijn lippen op de mijne. Sinds het "incident" wat ik en Harry hebben gehad is hij steeds liever geworden. Hij was bang dat hij me echt kwijt was. Ik kus hem zachtjes terug. Mijn handen glijden door zijn krulletjes. "Tortelduifjes, ik wil graag ook mijn koffer in de bus leggen!" Ik haal mijn lippen van Harry af en Louis staat te grijnzen. "Louis!" Glimlach ik. Ik geef hem een knuffel. Ik loop terug naar mijn moeder. "Ik bel je elke dag, en maak foto's liefje." Glimlacht mijn moeder. Ze drukt een kus op mijn voorhoofd. "Veel plezier liefje" en ze drukt nog een kus op mijn wang. 

"Jongens en meisjes, wees stil! Ik wil wat vertellen!" Roept onze mentor. Met zijn allen zitten we in de bus. Louis en Niall zitten voor ons, en Zayn en Liam achter ons. Ze wilden ons in de gaten houden, omdat we anders "te klef" zijn. Harry pakt mijn hand en onze mentor begint van alles te vertellen. Ik leg mijn hoofd op Harry's schouder. Ik draai mijn hoofd naar boven en hij glimlacht. Zijn warme vingertoppen glijden over mijn wang. Ik ben zo gelukkig met Harry, en ik zou geen ander willen. Hij neemt me in zijn armen. "Je mag wel gaan slapen, ik zie dat je moe bent." Glimlacht hij. Ik nuzzel mijn hoofd in zijn borst.

Na een tijdje word ik wakker gekust. "Hmm." Murmel ik. Ik hoor Harry lachen. "We zijn in London!" Roept Harry vrolijk. Ik schiet meteen overeind om rond te kijken. Hij begint te lachen. Iedereen stapt uit. Ik loop als een scharrelkip achter de kinderen aan. Ik ben zo benieuwd. Iedereen mag zijn koffers pakken. Onze mentor is al bij de balie in het jongerenhotel. "Jij bent vlug weg." Lacht Harry. Ik glimlach. Om me heen is alleen grijze lucht, en heel veel mensen. Het is anders als Holmes Chapel. "Hier wil ik later wonen." Zegt Harry. "Ik ook." Ik kus zijn wang en samen lopen we naar binnen.

"Ik wil deze kamer!" Roept Louis. De rest loopt erachter aan. "Slapen we samen in een bed, zonder dat de docenten het zien?" Grijnst Harry. Ik glimlach. Ik gooi mijn koffer op een bed en samen gaan we onze bedden opmaken. Liam is druk met Niall in gesprek. Zayn's hand glijd door zijn haar en daarna krabt hij aan zijn achterhoofd. "Alles oké?" Vraag ik bezorgd. "Nou, uhm, hoe moet je een bed opmaken, ik bedoel, ik doe dat thuis nooit." Hij klinkt ongemakkelijk. Ik begin het uit te leggen, en na het resultaat begint Zayn te glimlachen. "Wauw, dat is vlug geleerd." Ik geef Zayn een schouderklopje. Ik loop terug naar Harry. Hij drukt een klein kusje op mijn mond. "Zullen we het hotel gaan verkennen?" Ik glimlach. "Graag!"


Bad Boy. Good Lips. Harry Styles (FanFiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu