Şarkı medyada.
(Şarkıyı burada açabilirsiniz...)
Keyifli Okumalar...
Kıskanıyor muydum tabii ki hayır.Deniz bana bakıyordu.Kıskandığımı sanıyor ama yanılıyordu.En iyisi benim de onu kıskandırmam olacaktı.O sırada yanımdan biri geçti ve bende onun yanından gülüyormuş gibi yapıp gittim.Deniz görünmediğinde ise çocuk bana anlamsız bir şekilde bakıyordu.
Ya şey teşekkür ederim.
Önemli değil kıskandırma rolüydü sanırım?
Evet.
Ben Meriç
Bende Hayat.Memnun oldum Meriç.
Bende.
***
Çocuk çok yakışıklıydı.
Bu düşüncelerimi silip yoluma devam ettim.Yolda yürürken bir köpeğin peşime takılmasıyla adımlarımı hızlandırdım.Daha sonra köpekte koşmaya başladı.Tasması vardı.Neden böyle davranıyordu bilmiyorum ama hemen bankın üstüne çıktım.O da çıkmaya çalışıyordu.Topuklu ayakkabılarımı çıkardım yoksa rakibime yenilebilirdim. Of ne diyorum ben.Hemen banka tırmanmaya çalışan köpeğe bakım bir çığlık kopardım parktaki herkesin bana bakmasıyla hemen koşup merdivenlerden kaydırağa çıktım.Herkes şaşkın şaşkın bakıyordu.Bende hemen arkama baktım köpek merdivenlerin yarısını tırmanmış bile...
Hemen kaydıraktan kaydım.Arkamdan o da kaydı şaşkın şaşkın koşmaya başladım bu sefer yine merdivenlere çıkıp kaydırağa kayacakken dengemi kaybedip yere düşeceğimi sandım ama yanılmışım şuan bir erkeğin kucağındaydım.Kim olduğunu henüz çözemedim.Kafamı kaldırıp baktığımda Meriç olduğunu gördüm.Ona bakarken köpek ayağımı yalıyordu.Meriç konuşmaya başladı.
Oscar oğlum otur.
Daha sonra köpek oturmaya başladı.Ve Meriç sözüne devam etti.
Eğitimlidir.
Senin köpeğin mi?
Sorduğum soruya bak Allah'ım Yarabbim ya
Evet.
Yalnız ben hala adamın kucağındaydım.İnmeye çalıştım indirmedi.Gözlerimin içine baktı.Bende bakıyordum.Adeta gözlerinin içine dalmıştım.Çok yakışıklıydı.Allah sahibine bağışlasın dedim ve tekrar inmeye çalıştım.Bu sefer indirdi.Hala bana bakıyordu.
Teşekkür ederim Meriç.
Önemli değil.
Cümlesini söylerken bile gözlerimin içine bakmaya devam etti.Arkamı dönüp gidecekken seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET
FanfictionKİTABIN HERHANGİ BİR KESİMİNİN ÇALINMASI DURUMUNDA YASAL İŞLEM BAŞLATILIR. TELİF HAKKI SAKLIDIR ----------------------------------- Hayat,moda tasarımı okuyan birisidir.Çizimleriyle meşhur olmuştu okulunda.Fakat anne ve babası bir gün hastanelik olu...