Korkuyordum.Ya Deniz ya da ben vurulmuştum.Silah sesinden sonra tekrar elimi şuan acıyan yerime yani karnıma doğru götürdüm.Elimdeki kanı görmemle karanlık bir yolculuğa doğru yola çıkmıştım.
***
Hilal'den
Ne!? Tamam Aslı hemen geliyorum.
Olmuştu işte kartta yazan. Hayat'ın peşinde çok büyük bir katil vardı.Hemen çantamı alıp evden çıktım.Yoldaki taksiyi durdurup adresi verdim.Ve ağlamaya başladım.Yol boyu ağladıktan sonra taksi hastanenin önünde durdu.Bende ücreti ödeyip hızla içeri girdim.Danışmaya doğru ilerledim.
Hayat Özdemir nerede şuan?
Üçüncü ameliyathanede.
Tamam teşekkürler.
Hemen asansörün yanında gittim.Daha 4. kattan aşağı iniyordu bende hiç beklemeden merdivenlere doğru hızla koştum.Yukarı çıkmıştım.Ameliyat kapısının önünde Hayat'ın ailesi vardı.Babası,annesi,Aslı...Yalnız bir kişi dikkatimi çekmişti.Meriç...
Onun nereden haberi olmuştu?Aslı bile bilmiyordur daha onu.Hem bilse de bu telaşta onu mu arayacak.Hemen Aslının oraya gittim.
Nolmuş? Nasıl olmuş?
Ablamla Deniz kafeden çıkmışlar.Çatıdan iki el ateş açılmış.Birisi ablamın karnına gelmiş diğeri ise Deniz'in kolunu sıyırmış.
Aslı ağlaya ağlaya cümlesini bitirdi ve bende yere diz çöküp kafamı ellerimin arasına alıp sessizce ağlamaya başladım.
***
Yaklaşık 20 dakikadır sessizce ağlıyorum.Ama hiçbir şey değişmiyor.Buraya doğru gelen polisi gördüm.Bana bir şeyler soracaklarmış. Ayağa kalktım ve biraz ilerledik.Meriç az yakınımzdaydı. Polis sordu.
Siz Hayat Hanımın en yakın arkadaşısınız ve işte de aynı yerde çalışıyormuşsunuz.En son anormal olan neydi?
Dün...Dün öğlen Hayat'ın masasında bir siyah gül buketi vardı...Ü-üzerindeki n-notta s-siyah gül ölüm demektir.Ölmeye hazır mısın g-gibi şeyler yazıyordu.
Daha sonra gözüm Meriç'e kaydı.Endişeli bir şekilde yanımızdan gitti.
***
Hayat'tan
Yemyeşil bir yerdeyiz.Huzurun ne demek olduğunu anlatan bir yerde.Ama bir o kadar da ürkütücü.Çünkü tek başımayım.Korkuyorum.Yürümeye devam ederken silah sesleri başladı.Sanki bir savaşın ortasındaymışım gibi.Ya yaşayacağım ya öleceğim.Vücudum buna dayanacak mı bilmem ama burası huzuru tattırırken acıyı da yaşatıyor.Gözümden yaşlar akarken yürümeye devam ediyorum.Daha sonra nefesim kesiliyor.Sanki boğuluyorum.Silah mermisi bana büyük bir hızla geliyor.
Hayat'ın Ameliyat sırasında
Neşter...
Hocam hastanın nabzı yerine geldi.
Tamam.
Hocam hastanın bilinçaltı açıldı!
Hastaya yeterli narkoz verilmedi mi? Nasıl uyanır?
Hemen narkoz veriyorum hocam!
***
Hilal'den
Kaç saat geçmişti bilmiyorum.Şuan koltukta oturuyorum.Tepkisizce...Konuşmadan...
Hilal sana bir şey almamı ister misin?
Cevap vermedim.Sanki şuan bir şey yiyebilecek bir durumdaydım.Bir hemşire elinde kanla içeri girdi ayağa kalktık ama doktorun bilgi vereceğini söyledi.O saatten beri daha giren çıkan olmadı.
Yaklaşık bir 30 dakika daha geçti.Meriç hastaneden gitmiş.Deniz de mermi çıkarılmış ve sargı beziyle bağlanmıştı.Hemen buraya gelmişti zaten.Herkes tepkisizdi. Sadece şuan gözyaşı konuşuyordu.
Doktor ameliyathanenin kapısından çıkınca hepimiz ona doğru ilerledik.
Hastanın ameliyat sırasında bilinçaltı açıldı.Narkoz verdikten sonra ameliyatımıza devam ettik.Ameliyat başarılıydı.Kurşunu çıkarmayı başardık.Sadece müşade altında kalması için 2 gün burada odamızda kalacak.
***
Meriç'ten
Sen ne yaptın baba?Artık çok ileri gittin.Siyah güller, ölüm mesajları,silahla vurmalar?Polise senin yerini söyleyeceğim artık.
Telefonu sinirle kapattım.Hemen babam aradı reddedip 155'i aradım.
Alo polis imdat size nasıl yardımcı olabilirim?
Ben bir ihbarda bulunacaktım.Hayat Özdemir'i silahla vurdurtan Adil Kaya.Şuan İstanbul Bebekteki villasında...
Telefonu kapatıp cebime attım.İleri gitmişti hemde çok...
Cezasını çekecekti...
Hilal'den
Şuan Adil Kaya'nın yakalandığı ihbarı geldi polisler önden biz Egemen'le arkadan gidiyoruz.Bir villanın önünde durduk.
Evin kapısını çaldılar ama hiçbir cevap verilmedi.Polisler en sonunda koçbaşı ile kapıyı kırıp içeri girdiler.Biz dışarıda bekliyorduk. Egemen'e sende git dememle o da gitti.Ben şuan dışarıdaydım.Villa ıssız bir yerde idi.Ormanlık alanın içinde bir villa...
Bulunduğumuz ortamdan silah sesleri gelince biraz ürktüm ve arabaya binmek için giderken arkamdan biri koşuyordu sanki.Arkamı döndüğümde kendimi yerde buldum.
Bölüm Sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET
FanficKİTABIN HERHANGİ BİR KESİMİNİN ÇALINMASI DURUMUNDA YASAL İŞLEM BAŞLATILIR. TELİF HAKKI SAKLIDIR ----------------------------------- Hayat,moda tasarımı okuyan birisidir.Çizimleriyle meşhur olmuştu okulunda.Fakat anne ve babası bir gün hastanelik olu...