Lunaparka gelmiştik.Aletlerden az da olsa korkuyordum.Hani şu yüksektekilerden...İlk olarak çarpışan arabalarla eğlendik.Sıkılınca korku tüneline girmek isteyen Aslı'yı reddedik ama o vazgeçmedi.O korku tünelindeyken biz de pamuk şeker alıp yedik.Aslı çıkışa güle güle geldikten sonra yeni aletimizi seçtik.
İnsanity
Bindik.Görevli kemerlerimizi bağlayınca yükseğe çıktık.Fazla yüksekti.Bir anda birbirine yakınlaştırılan alet korku ve heyecan vericiydi.İnince biraz başımızın dönmesi geçince ikinci alete bindik.
Scream Roller Coaster
Hızla ilerleyen tren çok güzeldi.En sevdiklerimin arasındaydı.Biraz da farklı şeyler olsun diye diğer aleti daha korkunç seçtik.
Giant Discovery
Hem kendisinin döndüğü hemde aşağı yukarı hareket eden alet gerçekten çok heyecan vericiydi.Bundan sonra korkuyu bırakıp sıradan bir alete bindik.
Big Shot ( Serbest düşüş )
Sıradandı ama zaten dinlenmek için binmiştik.Hilal ve Aslı önde ben ise arkalarındaydım. Yanıma gelen çocuk oturunca kemerini bağlayan görevli gidip aleti çalıştırdı.Yavaş yavaş yukarı çıkıyorduk.En yukarıyı merak ediyordum.Yukarı çıktığımızda aşağı inerken aletin hareket etmediğini fark ettim.Yükseklik korkum yoktu.Ama uzun bir süre yüksekte kalmaya da alışık değildim.Hilal'ler bunu anlamış olacaktı ki arkalarını dönüp iyi olup olmadığımı sordular.İyiyim diye geçiştirdim ama iyi değildim.
***
Yaklaşık bir 25 dakika geçmişti.Alete çocuklarıyla binen anneler tedirgindi.Tabii ki bizde.Ambulanslar,polisler ve itfaiyeler gelmişti.Makineyi düzeltmeye çalışanlar hala bir şey becerememişlerdi.Yanımdaki çocuk sordu.
İyi misin?
Başımı salladım.Ama hafiften midem bulanıyordu.Elimi ağzıma götürdüm ve daha dayanamayacağım diyerek tam boşaltacaktım ki alet normalden daha fazla bir hızla aşağı indi.Çığlık sesleri yankılanırken alet durdu.Ama hala aşağıda değildik.Aletle tekrar ilgileniyorlardı yanımdaki çocuk benim elimi tuttu.Aşağı inmeye alet devam etti.Hemde hızla.Alet aşağı inerken elimi tutan çocuğun elini sıkmıştım.Alet durunca kemerimizi çözdük ve herkes korkuyla aşağı indi.İnmeden önce çocuğa teşekkür edip lunaparktan çıktık.
***
Birkaç saat dinlendikten sonra sinema salonuna gelmiştik.Komedi&Romantik bir aradaydı.Orta sıralarda aldığımız koltuk numaralarına baka baka yerimizi bulup oturduk.Sıra aynen bu şekildeydi.Aslı,Hilal,ben ve yanımdaki iki koltuk boştu.Film başlamıştı.İlk başları sıkıcıydı ama sonradan sevmeye başlamıştım.Kucağımdaki çantamın yere düşmesiyle eğilip çantaya dokundum ama biri daha elimin üzerine dokundu dönüp baktığımda lunaparktaki çocuktu.Hemen elimi çektim.Alnımı kaşıdım o da kalktı ve çantayı verdi.Teşekkür edip tekrar filme odaklanmaya çalıştım.Ama bu mümkün olmuyordu.Gözüm hep yanımdaki çocuğa kayıyor ve ona bakıyordum.Bir keresinde yine gözüm ona kaymış o anda o da bana bakmıştı.Daha sonra film sonlanmış ve çıkmıştık.Çıkışta elini uzattı.
Ben Arda.
Gülümseyip elini sıktım.
Ben de Hayat.
Daha sonra Hilal ve Aslı'nın çağırmasıyla onların yanına doğru ilerledim ve evlerimize dağıldık ama ben bir sahil havası almak için sahile gitmeye karar verdim.
***
Taksi sahilde durunca ücreti ödeyip indim.Evimize yakındı.O yüzden gelişi yürüyecektim. Sahilde bir 10 dakika kadar sonra gözüme Arda ilişti.Sarışın bir kızla ileride tartışıyordu.Daha sonra sarışın kız çekip gitti. Arda'nın beni gördü ve yanıma gelip oturmuştu.Hiç konuşmuyordu.Ben de sormak istemiyordum.Daha sonra konuştu.
Sevgilimdi.Az önceye kadar.
Senin adına üzüldüm.
Derin bir nefes aldı ve sordu.
Kaç yaşındasın?
23.Sen?
23.
Nerede okuyorsun?
... Üniversitesi Konservatuar Bölümü.
Aaa! Ben de ... Üniversitesi Moda Tasarım Bölümü.
Sesin güzel mi?
Kişiye göre değişiyor.
Tamam benim gitmem gerek şimdi görüşürüz.
Görüşürüz.
Banktan kalkmıştım.Taksi çevirip bindikten sonra gözlerimi kapattım ve dinlenmeye başladım.
***
Taksinin durduğunu hissedince gözlerimi aralayıp ücreti ödedim ve indim.Bahçe kapısını açtıktan sonra zile bastım ve Aslı kapıyı açtı.Niloya'lı tişört ve Caliou'lu pijamasıyla gülmeme sebep olmuştu.Kahkahalarla içeri girdiğimde yemek sofrası donatılmış ve ben bekleniyormuşum. Geçip yemeğimize başladık.Yemeğimi yeyip odama çıktım.Yarın defile vardı çok mutluydum.Rakip şirketlerde gelecekti.Deniz'in şirketi gibi...
Yarın çok şık olmalıydım.Ne kaybettiğini anlamalıydı!
Bölüm Sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET
FanfictionKİTABIN HERHANGİ BİR KESİMİNİN ÇALINMASI DURUMUNDA YASAL İŞLEM BAŞLATILIR. TELİF HAKKI SAKLIDIR ----------------------------------- Hayat,moda tasarımı okuyan birisidir.Çizimleriyle meşhur olmuştu okulunda.Fakat anne ve babası bir gün hastanelik olu...