'' Hayatın yükü üzerimde.Her an yıkılabilirim depreme dayanıksız bina hissiyle... ''
Ferhat Ece
#SözlerDuyguSerisi
KEYİFLİ OKUMALAR...
Bugün gözlerimi güneşli bir güne açtım.Kahvaltı yapmadan kafeye gittik.Orada hep birlikte yapacaktık.Berk neler hazırlamıştır şimdi diye düşünüyorken kafenin önüne gelmiştik.İçeri girer girmez Gizem'in bağıra çağıra esprileri ve aynı tondaki gülüşü kulağımda mı yankılanıyordu yoksa gerçek miydi.Bugün neden bu kadar erken başlamıştı espriye diye düşünürken aklıma geldi.
Lanet olsun!
Ne oldu aşkım?
Bugün 1 Nisan!
Arda da benim gibi dudağını dişlerken oradakiler çileyi bizde çekelim diye Egemen Arda'nın,Hilal de benim kolumdan tutup sürüklüyordu.Efkarlı efkarlı bağırdım.
Hayıır!!!Bırakın nolur!!
Sabahtan beri biz maruz kaldık az da siz maruz kalın!
Off!
Gizem devam ediyordu espriye.
Saatin çalışıyor mu Ecem?
Evet noldu?
Tam espri değilmiş diyecektik ama o lanet çenesi durur mu?Nerede?
Benimkine de iş bulsana?
Daha sonra kahkahalara boğulan Gizem'e Ecem sinirle söylendi.
Yeter ya!Seninle arkadaş olduğumuzdan itibaren böyle şeyler durmak zorunda kalıyorum!
Gizem söylediğim şeye darılmış gibi sustu ve hepimizin oturduğu masadan kalktı ve montunu giyinip gitti.Hepimiz olanları izlerken Ecem masaya oturmuş ve limonatasını pipetle içiyordu.Biz ona bakarken o yine sinirle konuştu.
Ne var!?Haksız mıyım?!
Hilal tam ağzını açmışken ben dayanamadım ve sinirle cevap verdim.
Biz bu kızı bu huyuyla sevdik.Onu değiştirmek istemiyoruz.Yaptığımız şeyin şaka olduğunu Gizem de biliyor bizde.Fakat sen az önce kızın üstüne çok gittin.Duymak istemiyorsan kulaklığında müzik dinle?
Hayat sana noluyor?Bana bir kötü davranmalar,aşağılamalar falan?
Bana bir şey olduğu yok sana ne oluyor asıl?Senin de burada kusurlarını söylesek sende giderdin buradan.
Tartışmayı dağıtmaya çalışan Berk ve Arda idi.Egemen ile Hilal ise sadece izliyordu.Oğuz da Gizem'in peşinden gitmişti zaten.Benim söylediğim şeye Ecem nefes almadan cevap verdi.
Neymiş kusurlarım söylesene bir?!
Çok mu istiyorsun söylememi?
Evet!Söyle bakalım neymiş!
Etrafıma bakındım ve Gizem'in kafenin bahçesinde ağladığını görünce hemen Ecem'e cevap verip çantamı aldım.
Yüzünü yıkamalıydın.
Montumu elime geçirdim ve Berk hariç diğerleri de benimle bahçeye geldi.Oğuz Gizem'in önüne diz çökmüş ve konuşuyordu.Bende Oğuz'un yanına diz çöktüm ve konuştum.
Neden ağlıyorsun ya?O dengesiz için mi?Yarın gelir özür diler.Hem biz seni bu huyunla kabul edip sevmedik mi?Sende biliyorsun bizim '' iy,of '' gibi sözlerimizin hepsi şaka.Gerçek değil.
Ardından Berk'te kafeden çıktı ve yanımıza geldi.Hilal konuşmaya başladı.
Hayat'ın tüm sözlerine katılıyorum.Gel hadi içeride karşılıklı espri münakaşası yapalım?
İstemiyorum.
Ne demek istemiyorum?
Bu sözü söyleyen Berk'e bakınca hemen telefonuna bakıp bir şeyler okumaya başladı.
+En hızlı sayı hangisidir?-10 çünkü 10un ( Onun ) arabası var.
Gizem gözyaşını silip gülmeye başladığında Hilal ve ben kollarından tutup kaldırdık.Oğuz da Gizem'in montunu ve çantasını aldı.İçeri girdiğimizde cam kenarına geçtik.Ecem de başka masada oturuyordu.Berk boş olan kafede bağırdı.
Herkese benden çikolatalı milkshake!Gizem'e iki tane.
Gizem tekrar güldüğünde bizde güldük ve Gizem Hilal ile başladı esprilerine.
Gizem başla.
Tamam...+Ayda kaç kitap okuyorsun kanka?-Dünya'da okumuyorum Ay'da mı okuyacağım lan?!
Güldük ve Hilal devam etti.
-Mal.+Lafnı geri al.-Gel lafm gidiyoruz.
Berk kahkaha atarken bir yandan da tepsileri getiriyordu.Gizem'in önüne iki tane milkshake koyduktan sonra bana verirken konuştu.
Al sana WATERshake.
İyy!!!İğrençsin!
Hepimiz tekrar gülmeye başladık.Ecem dışlanmış gibi hissetse de umurumuzda değildi.Gizem böyle biri olsa da onu seviyordum.En azından sadık idi.Ben bunları Gizem'e bakarak düşünürken Gizem konuştu.
Hayat ne oldu.Bak bakma bana üzüm üzüme baka baka kararır.Sende espritüel olursun.
Güldüm ve konuştum.
Hadi lan bende yapacağım bir espri!
Herkes heyecanla espri yapmamı bekliyorken belki de en büyük espriyi yapıyordum şuan.Çantamdan kopardığım bir kağıt parçasını alıp kimse görmeden içine '' Trip '' yazdım.Kağıdı da Gizem'e attım ve herkes bir arada soruyordu.
Ne yazdı?
Ne yazmış?
Gizem kağıdı bize tuttuğunda herkes '' Trip '' diye okudu.Gizem de konuşmaya başladı.
Bana trip attı.
Herkes masaya kafasını indirirken Hilal konuştu.
Berk bana 5 tane soğuk su getir boğazım şişsin de öleyim artık!
BÖLÜM SONU...
YORUMLAR ECEM'E GELSİN.
ECEMDEN SOĞUDUNUZ DEĞİL Mİ? GHFDJKS
BEKLEDİĞİNİZ GİBİ OLMADI.GİZEM FAZLA ESPRİ YAPAMADI.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET
FanfictionKİTABIN HERHANGİ BİR KESİMİNİN ÇALINMASI DURUMUNDA YASAL İŞLEM BAŞLATILIR. TELİF HAKKI SAKLIDIR ----------------------------------- Hayat,moda tasarımı okuyan birisidir.Çizimleriyle meşhur olmuştu okulunda.Fakat anne ve babası bir gün hastanelik olu...